Miksei jotkut huutiksen ostajat/myyjät anna palautetta??
Olen muutamia juttuja myynyt (hyvää tavara), mutta en ole saanut ollenkaan palautetta. Itse olen kyseisille henkilöille palautteen antanut. Ärsyttää kun jotkut ostajat arvioi myyjää palautteiden perusteella ja mua on paha arvioida kun jotkut ei viitsi palautetta antaa!
ps. Pari positiivista palautetta olen sentään saanut ja kiitos niistä:)
Kommentit (3)
Jos toinen ei ole antanut palautetta..
Palautehan annetaan kauppojen sujumisesta, ei siitä antaako toinen palautteen vai ei..
Itse olen pyrkinyt antamaan aina palautteen, mutta en ole todellakaan saanut kaikilta, joille olen myynyt/ostanut.
Olen pyrkinyt antamaan palautteen heti kun lähetän tavaran tai saan tavaran jonka olen ostanut.
a) ei kiinnosta palautteet pätkääkään
b) unohtaa antaa
c) ei voi antaa plussaa eikä halua antaa negaa
d) on huutouran alussa eikä ymmärrä palautesysteemiä
jne jne jne
Itse annan myyjänä palautteen kun maksu näkyy tilillä ja ostajana kun olen saanut tavaran. Joskus voi unohtua kun myy monta samaan aikaan, mutta harvemmin unohtuu kuitenkaan. Pidän systeemiä tärkeänä koska palautteiden kautta näkee millaisen ihmisen kanssa tekee kauppaa.
Monella myyjällä on tapana odottaa, saavatko itse palautetta ja antavat vasta sitten. Itse myyjänä annan palautteen aina maksun saatuani. Olen itse lopettanut antamasta palautteita niille myyjille, jotka odottavat saavansa ensin palautetta.