Naarurin komee mies
Naapuriini muutti reilu kuukausi sitten mielestäni komea mies. Se on alusta asti hymyillyt minulle kun ollaan ulkona nähty. No,eilen kävin sen luona kahvilla ja vaikuttaa tosi mukavalle miehelle.
Ongelmani on nyt se että olen 29v enkä ole ikinä ollut kuukautta pidemmässä suhteessa. Olen siis neitsyt. Aina kun suhde on edennyt siihen että pitäisi mennä sänkyyn,lopetan sen. Häpeän niin paljon vartaloani. Olen täysin muodoton ja vielä lyhytkin. Haukuttu aina laudaksi,isäkin aina kännissä arvosteli ulkonäkööni ja koko nuoruuteni kaikki "vitsaili" mitä pitkätukka poju.
Nyt todella haluaisin vakavan suhteen,mutta pelkään että mies nauraa kun näkee minut alasti. Vaikkakin kehui minua tosi nätiksi(tuntui hienolta). Entä sitten kun kerron olevani neitsyt. Olen kyllä suihin ottanut miehiltä, mutta siinä kaikki. Enkä sitäkään kuulemma osaa.Näin yksi mies mulle sanoi.
Kaiken lisäksi minulla ei ole yhtään kavereita. Miten siis mies suhtautuu tälläiseen naiseen?
Kommentit (7)
Kaikki miehet ei vaadi isoja rintoja. Eikä kokemattomuus kyllä ole häpeä.
Opetan sinut mielelläni seksin saloihin ja pidän enemmän pienistä rinnoista.
Naapurin komea mies
Toivottavasti löydät vihdoin onnen. Jos se mies on järkevä niin se pitää sinusta,kuten ilmeisesti pitääkin juuri sellaisena kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:54"]
Huoh taas joku äijä väsää näitä
[/quote]Kyllä minulla on pimppi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:54"]
Huoh taas joku äijä väsää näitä
[/quote]Minunkin itsetuntoni mies on pilannut niin totaalisesti,että uskon olevani täysin hyödytön nainen tähän maailmaan.
Eiköhän kannata jutella sen miehen kanssa ihan avoimesti ja kertoa kaikki mikä painaa.