Mitä mieltä - jos porukassa jotkut käy poltteleen kannabista
ja sanoo sulle että ei olla poltettu, eli jättää siis yhen ulkopuolelle? Mun mielestä aika vittumaista. Mutta kai minä nyt sen haistan
Kommentit (9)
Katsoisin peiliin ja miettisin olenko antanut kannabisvastaisen kuvan
Typerää käytöstä. Ja erittäin lapsellista
Soittaisin poliisille. Huumeiden käyttö on rikos.
No, nuo ei ollut tuttuja. Sinä iltana vasta tapasin, mutta olin myös aiemmin selostanut että oisk iva poltella..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:27"]No, nuo ei ollut tuttuja. Sinä iltana vasta tapasin, mutta olin myös aiemmin selostanut että oisk iva poltella..
[/quote]
No onko kumma, jos jättävät sut sitten ulkopuolelle. Ties vaikka olisit soittanut järkytyksestä poliisin
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:27"]No, nuo ei ollut tuttuja. Sinä iltana vasta tapasin, mutta olin myös aiemmin selostanut että oisk iva poltella.. [/quote] No onko kumma, jos jättävät sut sitten ulkopuolelle. Ties vaikka olisit soittanut järkytyksestä poliisin
[/quote]Musta tuntuu että vain sen takia että heille jäis enemmän. Koska olin just snaonu että ois kiva poltella..Mutta joo, en taia enää niitä tavata. Itsekkäitä paskoja
Sulla ei ole kavereita siitähän se johtuu,että jää yksin ja en ole mitään mieltä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:27"]No, nuo ei ollut tuttuja. Sinä iltana vasta tapasin, mutta olin myös aiemmin selostanut että oisk iva poltella.. [/quote] No onko kumma, jos jättävät sut sitten ulkopuolelle. Ties vaikka olisit soittanut järkytyksestä poliisin
[/quote]Musta tuntuu että vain sen takia että heille jäis enemmän. Koska olin just snaonu että ois kiva poltella..Mutta joo, en taia enää niitä tavata. Itsekkäitä paskoja
[/quote]
Ei oo halpaa lystiä
No sano että "kai mä nyt sen haistan, rullatkaapa uus että mäki saan". Ei kai siinä muu auta!