Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatana kun en osaa sanoa puhelinmyyjille ei!

Vierailija
08.04.2015 |

Vaikka ne kusettavat mua! Ensin sanovat, että hei, miltäs kuulostaisi 6 kk ilmaiset lehdet... Sitten puhelun lopuksi toteavat, että tosiaan vain pari euroa maksaa viikossa.

Mitä vittua. Taas tilasin jonkun saatanan MeKotiliedet-lehden kun en osannut sanoa EI.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah sitten raivoat täällä. Oikeasti hommaa vähän luonnetta.

Vierailija
2/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan lyö luuria korvaan? Ei vaadi sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuta se tilaus

Vierailija
4/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:01"]Peruuta se tilaus
[/quote]

Niipä. Lain mukaan etämyynti tilauksen saa perua 14 vuorokauden aikana.

Vierailija
5/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Kotiliedet :D

Vierailija
6/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru se heti kun lasku tulee, käsittääkseni se ei silloin maksa sulle mitään. Etämyynnissä on aina peruutusoikeus.

Vierailija
7/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, otat yhden numeron ilmaisena näytenumerona. Sulla on kaksi viikkoa aikaa tilausvahvistuksesta tai ensimmäisen numeron tulosta perua tilaus ilmaiseksi, eikä tullutta lehteä tarvitse maksaa. (Kuluttajan 14 pvn peruuttamisoikeus etämyynnissä) I

.Itse olen lukenut varmaan sata tällaista "ilmaisnumeroa" yhteensä..

Vierailija
8/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:01"]

Mikset vaan lyö luuria korvaan? Ei vaadi sanoja.

[/quote]

Se olisi jotenkin julmaa... En sitäkään kehtaa.

Ensi kerralla kyllä lyön luurin korvaan. Tilausta ei vielä näy A-lehtien asiakaspalvelusivuilla, perun heti kun siellä näkyy.

Vierailija
9/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana sanoa heti kun saan myyjältä suunvuoron, että ei kiitos, en osta koskaan puhelinmyynnistä mitään, kiitos ja hyvää päivän jatkoa. Ja sitten vain luuri kiinni, heippa.

Vierailija
10/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan myyjän esitellä itsensä ja kun inttäminen alkaa poistun linjoilta.

Vierailija
11/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa, että on suoramarkkinointikielto. Joutuvat lopettamaan siihen paikkaan vaikka se tieto ei heillä näkyisikään.

Vierailija
12/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita numeroon 0600 13404 ja hanki markkinointikielto puhelimeesi. Aina, kun joku myyntihemmo soittaa, kerro olevasi markk.kiellossa ja pyydä, että poistavat tietosi. Ei kohta soi. Voimassa 2-3 vuotta.

Liika kiltteys ei oo hyvä asia!

Vierailija
13/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:11"]

Minulla on tapana sanoa heti kun saan myyjältä suunvuoron, että ei kiitos, en osta koskaan puhelinmyynnistä mitään, kiitos ja hyvää päivän jatkoa. Ja sitten vain luuri kiinni, heippa.

[/quote]

Minä en odota sitä suunvuoroa, huudan myyjän huudon päälle, että en tilaa mitään, kiitos, kiitos, kiitos. Ja sitten luuri kiinni. Huomatkaa, etten vain lyö luuria kiinni, sanon kohteliaasti kiitos. Useimmiten vielä kolmasti. Mutta tosiaan, huutaa pitää, koska myyjätkään eivät enää puhu vaan huutavat, ainakin kaikki minulle soittaneet.

Vierailija
14/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina esitän tosi kiinostunutta ja kyselen tuotteesta mahdollisimman paljon että puhelu kestää yleensä noin 15-20min.Lopuksi sanon että en tilaakkaan mitään :D

Vierailija
15/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon kaksi kertaa "ei kiitos" ja jos myyjä jatkaa, pistän puhelimen pöydälle ja menen omiin hommiin. Kyllä ne ovat jossain vaiheessa lopettaneet yksinpuhelunsa.

Vierailija
16/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:14"]

Soita numeroon 0600 13404 ja hanki markkinointikielto puhelimeesi. Aina, kun joku myyntihemmo soittaa, kerro olevasi markk.kiellossa ja pyydä, että poistavat tietosi. Ei kohta soi. Voimassa 2-3 vuotta.

[/quote]

Kiitos, soitin heti! Ap

Vierailija
17/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Kiitos, soitin heti! Ap

[/quote]

tuokaan ei aina toimi. Parhaiten toimii kun olet jonkin aikaa tilaamatta. Silloin kiinnostus sinuun häviää, sitä enemmän tilaat, sitä enemmän sinulle soitetaan. Hanki puhelimeesi fonecta caller, kertoo kuka sinulle soittaa ja voit sitten olla vastaamatta kun tulee yritysnumerosta.

Vierailija
18/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) älä vastaa outoihin numeroihin
B) sano määrätietoisesti ettet tilaa mitään ja voit sanoa vielä että "hukkaat vain aikaa minuun".

Vierailija
19/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan sanoa puhelinmyyjille niin hirveitä törkeyksiä, ettei ne edes soittele enää. "Haista kuule pitkä vittu ja mene oikeisiin töihin." "Sovitaanko runkkari, ettet ikinä enää soita minulle ja kauppaa paskalehtiäsi." yms. hauskaa. :D

Vierailija
20/27 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:00"]

Vaikka ne kusettavat mua! Ensin sanovat, että hei, miltäs kuulostaisi 6 kk ilmaiset lehdet... Sitten puhelun lopuksi toteavat, että tosiaan vain pari euroa maksaa viikossa.

Mitä vittua. Taas tilasin jonkun saatanan MeKotiliedet-lehden kun en osannut sanoa EI.

[/quote]

Mäkin olen joskus tilannut lehtiä,joita en lue,kun on ollut niin mukavia ja ovelia myyjiä.Nykyään isken paniikissa luurin korvaan heti kun kuulen,että soittaja on puhelinmyyjä.