Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon alkoholia olet juonut tänään tähän mennessä

Vierailija
24.12.2021 |

Glögimukillinen jossa vähän punkkua terästeenä
Reilu puoli tölkkiä kaljaa ruuan kanssa
Nyt menossa suklaan kanssa punkkulasillinen

Ei varmaan enempää tule otettua.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo...kyllä tääl naamat vaihtuu.Tvssä.Kyllähän sitä ei samaa jaksa.Ymmärrän,aina voi kääntää kanavan,itse katson yleensä ihan muuta kanavaa,hyvin vähän suomikanavia.

Vierailija
102/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa te jotka ette juo alkoa ja tuutte jeesustelemaan tähän ketjuun 😂😂 Kauhistelette kun joku juo teidän mielestä paljon. Paasaatte jostain alkon kohtuukäytöstä kuin mitkäkin poliisit 😂

Oikeesti, ihan rauhassa nyt vaan.. Ei kaikki ihmiset joka viikko juo sellasia määriä, mitä ne esim joskus juhlapäivinä vetää.

En ymmärrä miks alko on aina joku kamala, paha asia. Ja että miks päissään olo on kamalaa, tyhmää ja turhaa. Ja millon mitäkin.

Sitten jos et käytä alkoa ollenkaan, niin oot tyyliin joku jumalasta seuraava.

Tässäkin ketjussa kysyttiin paljon oot juonu tähän mennessä. Niin kaikkien absolutistien pitää tulla kiillottaan sädekehäänsä "En tippaakaan. En juo alkoholia koskaan"

Joo no kivat sulle. Mä juon.

Että nyt vastannut yhtään itsekään, että kuinka paljon sä sit juot jouluna tai normaalisti?

Mä vedän litran pullon kirkasta illassa, mutta jouluna ei juoda, vaikka lapseton olenkin.

Ja mä ainakin kunnioitan kaikkia absolutisteja sekä niitä, jotka oikeasti ottavat kohtuudella (eli muutaman = max 4-6).

Suomalaisille se "kohtuukäyttö" tuntuu olevan vähintään 12 pack per ilta.

Mä en ainakaan ylpeile juomisellani, hienompaa se olisi osata olla selvinpäin ja silti omata rautaisen itsetunnon ja iloa elämässä.

Miksi pitää edes kysyä, miksi päissään olo on tyhmää? Tän maan rikostilastot esim kertoo sen. Kaikki (itseni mukaanlukien) ei vaan osaa pysyä kohtuudessa, ja silloin onkin erittäin fiksua pysyä suosiolla aineesta erossa.

Kuulostat aika nuorelta. Kyllä se toleranssi laskee ja riippuvuus kehittyy vielä iän myötä, kannattaa alkaa miettimään ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dösösr kirjoitti:

En yhtään. Se hyöty vanhoillislestadiolais-taustasta että alkoholin käyttöä en ole koskaan oppinut ja näin yli kolmikymppisenä sitä ei ole enää kiinnostusta aloittaa vaikka liikkeestä olenkin eronnut aikoja sitten

Vanhoillis-lestaadiolaiset nuoret joi aina enemmän kuin me ”harhaoppiset” nuorena. Ei ole yksi tai laksi kertaa kun heitä majoitin, kun ei kännissä kotiin voinut mennä. Että se siitä ”opista”.

Vierailija
104/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 mukillinen glögiä. noin 20 cl punaviiniä.

Ja ehkä otan vielä illan mittaan toisen punaviinilasillisen ja yhden oluen. Mutta en enempää.

Vierailija
105/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuliaismalja (skumppaa lasillinen). Ja sitten joulupöydässä lasi valkoviiniä kalojen kera ja lasi punaviiniä kinkun kera. Ei todellakaan mitään kännäämistä vaan laatuviinejä hyvän ruuan kyytipojaksi….

Vierailija
106/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Täysin raittiina olen ollut viimeiset viitisen vuotta (?). Sitä ennen meinasin alkoholisoitua lopullisesti, läheltä piti että näin ei tosiaankin käynyt. Molemmat vanhempani ovat rappioalkoholisteja, toinen joi itsensä hautaan jo parikymmentä vuotta sitten. Omalle lapselleni aion näyttää toisen tavan elää eikä hänen tarvitse sietää samaa mitä minun piti lapsuudessani sietää.

Ymmärrän täysin sun traumataustan. Se, että sä ajattelet lastesi kasvavan absolutisteiksi, koska et juo, on harhaluulo.

Vierailija
107/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juonnut tänää öö about 10 bissee, pari mukia terästettyä glögiä ja sitten varmaan puoli pulloa jack danielssin viskiä. Kohta saunaan ja sitten jotain mättöä ja saunakaljat naamariin.

Tuli jotenkin sääli. Sen takia että etkö muuta parempaa sisältöä elämääsi ole löytänyt.

Vierailija
108/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden 0,5l tölkin siideriä ja muutaman lasillisen viinaa. Meillä on 2 x 0,7l viinapulloa, 6 x 0,5l tölkkiä siideriä ja 1 pullo valkoviiniä. Kaksin juodaan miehen kaa.

Joulu on ihanaa!

Näyttää olevan ihan hirveää kovien huumeiden käyttö. Kaksi 0,7l kirkasta viinaa kertoo että olettte deekuja ja vielä päälle sidukoita ja viiniä, kahdelle ihmiselle. Noista pitäisi juodoa 20 ihmistä jotta olisi kohtuukäyttöä.

Löysää nutturaa, peace! ✌️

Mekin juodaan miehen kanssa helposti tuo määrä parin illan tai jopa yhden vuorokauden aikana.

Kumpikin myönnetään reilusti, että juoppouttahan se on, se on kaukana kohtuudesta.

Miksi tuota pitää kaunistella ja ongelmakäyttäjän määriä sievistellä?

Huh, onneksi kohta tammikuu niin saa pitää tipattoman vedoten siihen "kun kaikki muutkin", itse inhoan sitä että olen deeku.

Vierailija
109/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lasi punaviiniä tissutellen ja päivällä 8cl Baileys-kermalikööriä. Ilta jatkuu punaviinin, suklaan ja uuden lahjakirjan parissa. Ollaan lapseton 50+ aviopari. Meidän punkun tissuttelun ei ainakaan pitäisi haitata ketään. 

Vierailija
110/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Täysin raittiina olen ollut viimeiset viitisen vuotta (?). Sitä ennen meinasin alkoholisoitua lopullisesti, läheltä piti että näin ei tosiaankin käynyt. Molemmat vanhempani ovat rappioalkoholisteja, toinen joi itsensä hautaan jo parikymmentä vuotta sitten. Omalle lapselleni aion näyttää toisen tavan elää eikä hänen tarvitse sietää samaa mitä minun piti lapsuudessani sietää.

Ymmärrän täysin sun traumataustan. Se, että sä ajattelet lastesi kasvavan absolutisteiksi, koska et juo, on harhaluulo.

Eipä tuota voi mitenkään ennustaa miten tulee käymään minun lapselleni tuossa suhteessa. Se riippuu niin monesta asiasta.

Vierailija
111/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zero.

mies53v

Vierailija
112/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden 0,5l tölkin siideriä ja muutaman lasillisen viinaa. Meillä on 2 x 0,7l viinapulloa, 6 x 0,5l tölkkiä siideriä ja 1 pullo valkoviiniä. Kaksin juodaan miehen kaa.

Joulu on ihanaa!

Näyttää olevan ihan hirveää kovien huumeiden käyttö. Kaksi 0,7l kirkasta viinaa kertoo että olettte deekuja ja vielä päälle sidukoita ja viiniä, kahdelle ihmiselle. Noista pitäisi juodoa 20 ihmistä jotta olisi kohtuukäyttöä.

Löysää nutturaa, peace! ✌️

Mekin juodaan miehen kanssa helposti tuo määrä parin illan tai jopa yhden vuorokauden aikana.

Kumpikin myönnetään reilusti, että juoppouttahan se on, se on kaukana kohtuudesta.

Miksi tuota pitää kaunistella ja ongelmakäyttäjän määriä sievistellä?

Huh, onneksi kohta tammikuu niin saa pitää tipattoman vedoten siihen "kun kaikki muutkin", itse inhoan sitä että olen deeku.

No me ei olla mitään deekuja. Juodaan muutaman kerran vuodessa tuollanen määrä. Että rauha vaan kaikille. Huoh.

Vierailija
113/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu on ihanaa!

Ettekö siis juo normaalisti vai onko tuo tavallinen perjantai?

Vastasinkin tuohon ylemmäs jo tästä, eli ei juoda joka pe tuollasta määrää. Lähinnä jouluna ja jussina. Juodaan kyllä alkoa muulloinkin, mutta ei noin paljoa eikä joka vk loppu muutenkaan.

Vierailija
114/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä yhtään. Ei tee mieli juoda kun paha olla

Vierailija
115/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota voi mitenkään ennustaa miten tulee käymään minun lapselleni tuossa suhteessa. Se riippuu niin monesta asiasta.

Sepä se, kuten sanoin. Itseasiassa järkevän alkoholin käytön opettaminen on usein parempi kuin täyskieltäytyminen.

Vierailija
116/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eilen illalla join yhden oluen, josta ollut tänään huono olo.

Vierailija
117/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
118/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen otin yhden alkoholittoman oluen. Meni ihan janoon🍺

Oli sitten Hyvää ❣️

Vierailija
119/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarit kun on kiinni niin pitää ryypätä yksin kotona :D Kalsarikännit siis tällä kertaa ja aina ennen olen joka joulut ollu baareissa. Olen ottanu tänää kaljaa sekä pari terävää.

M29

Vierailija
120/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelu ilman känniä on syöpäriskin kasvattamista turhan takia. Kännistä taas tulee saatananmoinen krapula. Yrttiä hyvät ystävät. Yrttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi