Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon alkoholia olet juonut tänään tähän mennessä

Vierailija
24.12.2021 |

Glögimukillinen jossa vähän punkkua terästeenä
Reilu puoli tölkkiä kaljaa ruuan kanssa
Nyt menossa suklaan kanssa punkkulasillinen

Ei varmaan enempää tule otettua.

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Paukku ja yksi lasi viiniä. Ihan sopiva määrä. Ehkä lautapelejä pelatessa illalla vielä yksi lasi viiniä.

Vierailija
82/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Se hyöty vanhoillislestadiolais-taustasta että alkoholin käyttöä en ole koskaan oppinut ja näin yli kolmikymppisenä sitä ei ole enää kiinnostusta aloittaa vaikka liikkeestä olenkin eronnut aikoja sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaljaa ja 2cl Finlandia vodkalla terästettyä Glögiä. Ehkä otan punkkulasin vielä. Meillä vietetään joulua vasta huomenna, joten kinkkua tässä valvon ja siemailen.

Vierailija
84/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasin punkkua, 4cl brandya, 0,5l 6% oluen. Punkkulasin jo päivällä ruuan kanssa.

Vierailija
85/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolapäivällisellä 24 cl kuivaa valkkaria ja nyt himassa lasillinen punkkua tumman suklaan kyytipoikana. Eipä sen enempiä.

Vierailija
86/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi terästettyä glögiä, siinä ne

Vierailija
87/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Saunajuomaksikin ostin vain vadelmalimsan, hurjaa.

Vierailija
88/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Täysin raittiina olen ollut viimeiset viitisen vuotta (?). Sitä ennen meinasin alkoholisoitua lopullisesti, läheltä piti että näin ei tosiaankin käynyt. Molemmat vanhempani ovat rappioalkoholisteja, toinen joi itsensä hautaan jo parikymmentä vuotta sitten. Omalle lapselleni aion näyttää toisen tavan elää eikä hänen tarvitse sietää samaa mitä minun piti lapsuudessani sietää.

Vierailija
89/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juonnut tänää öö about 10 bissee, pari mukia terästettyä glögiä ja sitten varmaan puoli pulloa jack danielssin viskiä. Kohta saunaan ja sitten jotain mättöä ja saunakaljat naamariin.

Vierailija
90/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään tippaakaan ottanut. Tätä aiemmin ottanut alkoa ja joskus vuosia sitten käyttänyt huumeita. En vaan nykyään näe siinä mitään juhlavuutta vetää itteänsä tunnottomaksi ja puuduksiin alkoholin tai minkään muunkaan aineen voimalla. Minun mielestä ihminen voi juhlia olematta sekaisin ja semmoinen alkoholilla läträily melkein säälittävää touhua nykyään.

Vierailija
91/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut vain kaks kossua (pulloa) ja ajanut vaimon ja lapset kylmään talviyöhön.

Vierailija
92/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä käy aika pitkäksi jos ette ryyppää? Jos minä en ryyppäisi niin katsoisin vain telkkaria ja söisin joten ryyppään että olisi hauskaa ja onhan tää hauskaa.

Vierailija
93/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa te jotka ette juo alkoa ja tuutte jeesustelemaan tähän ketjuun 😂😂 Kauhistelette kun joku juo teidän mielestä paljon. Paasaatte jostain alkon kohtuukäytöstä kuin mitkäkin poliisit 😂

Oikeesti, ihan rauhassa nyt vaan.. Ei kaikki ihmiset joka viikko juo sellasia määriä, mitä ne esim joskus juhlapäivinä vetää.

En ymmärrä miks alko on aina joku kamala, paha asia. Ja että miks päissään olo on kamalaa, tyhmää ja turhaa. Ja millon mitäkin.

Sitten jos et käytä alkoa ollenkaan, niin oot tyyliin joku jumalasta seuraava.

Tässäkin ketjussa kysyttiin paljon oot juonu tähän mennessä. Niin kaikkien absolutistien pitää tulla kiillottaan sädekehäänsä "En tippaakaan. En juo alkoholia koskaan"

Joo no kivat sulle. Mä juon.

Vierailija
94/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen litran tölkillinen kuivaa sidukkaa saunajuomana. Toisen sellaisen vielä voisin illan mittaan juoda, ehkä.

Vierailija
95/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Saunajuomaksikin ostin vain vadelmalimsan, hurjaa.

Mikä on hyvä vadelmalimsa? Tuli takauma lapsuuteen.

Vierailija
96/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut vain kaks kossua (pulloa) ja ajanut vaimon ja lapset kylmään talviyöhön.

Jos yrität olla hauska niin epäonnistuit.

Vierailija
97/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden 0,5l tölkin siideriä ja muutaman lasillisen viinaa. Meillä on 2 x 0,7l viinapulloa, 6 x 0,5l tölkkiä siideriä ja 1 pullo valkoviiniä. Kaksin juodaan miehen kaa.

Joulu on ihanaa!

Ettekö siis juo normaalisti vai onko tuo tavallinen perjantai?

Vierailija
98/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman lasin Fresitaa :D alkohollilista glögiä ainakin vielä aattelin (jotai juotiin myös yhet mukit keskiyöllä).

Vierailija
99/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoatakaan.

Vierailija
100/136 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainoatakaan.