Mies ei voi tuntea itseään rakastetuksi
Toisessa ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/4437499/ketju/naisen_taytyy_tehda_aloite kävi ilmi, että naiset eivät juuri koskaan tee aloitteita, ja jos tekevät, niin he haluavat vain rahaa mieheltä. Eli kukaan mies ei voi tuntea itseään rakastetuksi.
Kommentit (26)
Entäs sitten? En minäkään saa aloitteita kuin vain muutaman kerran kuussa.
Miten se rakastetuksi itsensä tunteminen jostain aloitteista riippuisi. Olen itse nelikymppinen nainen, ja ainoa mieheltä saamani aloite on että joskus kun olin parikymppinen, joku maahanmuuttaja kaupan kassajonossa ilmaisi ihastustaan ja halunsa seksiin kanssani. Koskaan muulloin ei ole minulle aloitteita miehet tehneet. Vaan ihan rakastetuksi silti tunnen itseni ja hyväksi. Olen jopa löytänyt aviopuolison, tekemällä itse sen aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:27"]Entäs sitten? En minäkään saa aloitteita kuin vain muutaman kerran kuussa.
[/quote]
On se aika paljon enemmän mitä minun 0 koko elämäni aikana.
M28
Naiset eivät ymmärrä tätä, koska saavat itse kokoajan aloitteita ja pitävät niitä niin itsestäänselvänä. Miehet taas eivät ymmärrä, koska eivät saa niitä koskaan eivätkä tiedä mitä oikea rakkaus on.
ap
Minä olen aisuri ja tunnen itseni rakastetuksi, kun saan nuolla vaimoni pillusta muiden miesten spermoja.
Miehet voisivat myös vähän miettiä, täytyykö niitä aloitteita tehtailla harrastuksenaan jokaiselle vähänkin nätimmälle naiselle. Antaa aika limaisen kuvan, kun mies yrittää suunnilleen kaikkia ja myös aloitteiden laatuun voisi panostaa, vähän tyylikkyyttä peliin!
Kyllä mä sit alotteet hoitaisin jos mies ei. Ei kait niitä kumpikin samaan aikaan voi tehdä
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:58"]
Miehet voisivat myös vähän miettiä, täytyykö niitä aloitteita tehtailla harrastuksenaan jokaiselle vähänkin nätimmälle naiselle. Antaa aika limaisen kuvan, kun mies yrittää suunnilleen kaikkia ja myös aloitteiden laatuun voisi panostaa, vähän tyylikkyyttä peliin!
[/quote]
Ai, minusta taas Suomeen kaivattaisiin lisää niitä vaikka vähän limaisiakin aloitteita. Tuntui tosi kylmältä ja kalsealta kun 2 vuoden espanjassa töissä olon jälkeen palasin Suomeen ja kukaan ei koskaan tehnyt aloitteita eikä flirtannut, paitsi kännissä baarissa varmaan olisi tehnyt mutta kun en itse sellaisissa paikoissa käy. Minusta oli aivan ihanaa Espanjassa kun töissä jä kaupassa ja ihan missä vaan oli aina pieni flirtti ilmassa.
[/quote]
Itse en ole koskaan tehnyt aloitteita.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:08"]
[/quote]
Ai, minusta taas Suomeen kaivattaisiin lisää niitä vaikka vähän limaisiakin aloitteita. Tuntui tosi kylmältä ja kalsealta kun 2 vuoden espanjassa töissä olon jälkeen palasin Suomeen ja kukaan ei koskaan tehnyt aloitteita eikä flirtannut, paitsi kännissä baarissa varmaan olisi tehnyt mutta kun en itse sellaisissa paikoissa käy. Minusta oli aivan ihanaa Espanjassa kun töissä jä kaupassa ja ihan missä vaan oli aina pieni flirtti ilmassa.
[/quote]
No suomalainen mies ei olekaan espanjalainen, eikä siitä koskaan sellaista tule. Se vasta karseeta olisi, jos suomimies alkaisi matkia etelän gigoloja!
Enpä ole tullut ajatelleeksi. Itse saan koko ajan aloitteita, niin niitä alkaa pitämään aika itsestäänselvänä.
Ap on oikeassa. En ole minäkään koskaan tuntenut itseäni rakastetuksi, vaikka takana on kaksi pitkää parisuhdetta
M34
Mitä uutta tietoa tässä nyt sitten on?
Minä saan aloitteita ihan koko ajan, koska olen nainen. Onneksi en ole mies.
Miehet taas tekevät aloitetta, koska he haluavat pillua.
Jos pitäisi valita saavutusten ja elimen perässä juoksevan "rakastajan" välillä, niin valitsisin sen, joka kunnioittaa saavutuksiani.
Nuorien rakkaus ei tunne kuin toisensa.Mitä vähemmän rahaa, sen enemmän onnea.Koettu ja nähty.
En ymmärrä, aloitteen tekoko on ainoa tapa osoittaa miehelle rakkautta ja saada mies tuntemaan itsensä rakastetuksi? Vaikka tekisin mitä vaan miehen puolesta ja hänen kanssaan, jakaisin elämän ilot ja surut hänen kanssaan jne. niin niilläkö ei ole merkitystä, vaan vain aloitteilla? Ei ihme, että en ymmärrä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:48"]
En ymmärrä, aloitteen tekoko on ainoa tapa osoittaa miehelle rakkautta ja saada mies tuntemaan itsensä rakastetuksi? Vaikka tekisin mitä vaan miehen puolesta ja hänen kanssaan, jakaisin elämän ilot ja surut hänen kanssaan jne. niin niilläkö ei ole merkitystä, vaan vain aloitteilla? Ei ihme, että en ymmärrä miehiä.
[/quote]
Et ymmärrä tätä, jos olet nainen ja saat säännöllisesti aloitteita. Olet tottunut niihin joten se ei tunnu enää miltään.
[/quote]
Olen saanut elämässä tasan kaksi spontaania aloitetta, molemmat kännisiltä äijiltä. Itse olen saanut useampia pakkeja omiin aloitteisiini. Tämän pohjalta olen kovin arka edes yrittämään enää. Joten älä yhtään ulise, kun naisilla on niin helppoa. Ei ole mun rakkaus kelvannut, kai vain blondien isotissisten missien aloitteet kelpaa rakkautta janoaville miehille. Piste.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:59"]
Mitä uutta tietoa tässä nyt sitten on?
[/quote]
Se, että naiset myöntävät sen.
Tässä toimiva linkki:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4437499/ketju/naisen_taytyy_tehda_aloite/sivu/1#comment30798691
ap