Onko sinulle tullut jo esitäytetty veroilmoitus?
Omaani odottelen kun tarvitsisin sen mahdollisimman pian... Eikö ne yleensä tule huhtikuussa?
Kommentit (23)
Tännekään ei ole vielä tullut, mutta se ei ole mitään uutta. Joka vuosi saan sen viimeisten joukossa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:50"]
Millä perusteilla ne jakavat ne?
[/quote]
Samaa mietin. Meneeköhän sukunimen tai kaupungin mukaan...?
Asun Vantaalla ja sain sen muistaakseni viime viikolla. Turkulaiselle kaverille tuli eilen.
Vanha ketju, mut onko muita joille ei ole vielä tullut esitäytettyä veroilmoitusta? En ole vielä saanut, mutta samassa kaupungissa asuva siskoni sai jo 1.5 vk sitten
Mulle ei ole tullut Tampereella, mutta miehelleni tuli jo aikoja sitten. Kummaa.
Vanhemmillenikin on tullut Turkuun.
Minulle Helsinkiin ei ole tullut. Miehelle kyllä tuli.
On ja palautettukin jo. Viimeinen palautuspäivä oli huhtikuun alussa.
Eilen tuli mulle, miehelle ei tullut samaan aikaan.
Jos ei huhtikuun aikana tule, ottakaa yhteyttä verotoimistoonne.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin toukokuun alussa. :) äläpäs ala pelottelemaan ihmisiä ketkä eivät sitä ole vielä saaneet. 4.5.16 on vika palautus pv.
On tullut esitäytetty veroilmoitus, ja saan palautusta, kuten ennenkin!
Hyvä tietää etten ole ainut joka on ilman :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin toukokuun alussa. :) äläpäs ala pelottelemaan ihmisiä ketkä eivät sitä ole vielä saaneet. 4.5.16 on vika palautus pv.
Meistä henkilöyrittäjistä osalla oli palautus jo huhtikuussa. Äläpä päde siellä, ennen kuin otat asioista selvää.
Paljonko tuli palautuksia tai mätkyjä? :-)
Tuli juu. Ja 300€ vähemmän.. Huomaa kyllä että verotus vie nyt reippaasti enemmän! PERK!!
Minulle on tullut, mutta avomiehelle tai samassa kaupingissa asuville perheenjäsenille ei ole vielä tullut... Mutta älkää hätäilkö, kyllä ne huhtikuun aikana kaikille tulevat :) Esitäytettyjä veroilmoituksia lähetetään kuitenkin miljoonia, eikä se ole mikään päivän tai parin projekti. Omat tiedothan näkyvät kaikille myös verohallinnon sivuilta veroilmoitus verkossa -palvelusta pankkitunnusten avulla, jos on kiire päästä ilmoitusta jo tekemään tai muuten tutkailemaan tietoja. Veronpalautusten/jäännösveron määrä ei siellä tosin siellä taida näkyä, mutta suuntaa antavasti sitäkin voi arvioida vuoden 2015 veroprosenttilaskurin avulla. Tai sitten vain odottaa postilaatikon kolahdusta :)
Aikaa sitten tuli.