Mies elänyt kaksoiselämää toisessa kaupungissa jo kaksi vuotta
Aloin seurustelemaan miehen kanssa kaksi vuotta sitten. Mies asuu toisella paikkakunnalla, mutta näemme kolmisen kertaa viikossa.
Muutama viikko sitten mies unohti avaimensa luokseni. Siitä sain idean yllättää miehen menemällä hänen luokseen ja muutenkin olin utelias näkemään miehen kodin, sillä olemme olleet aina minun luonani koska miehestä asuntoni on viihtyisämpi.
Tällä reissulla kävi ilmi että mies on naimisissa ja hänellä on yksi lapsikin. Kummastakaan asiasta hän ei ole maininnut sanallakaan. Perustelee sitä sillä ettei tiennyt miten voisi jättää vaimonsa (ns. tuontivaimo) siten että saisi jatkossa nähdä lastaan.
Olen ollut tapahtuneesta asti pois tolaltani. Mies soittelee ja lähettelee viestejä jatkuvasti. On niin helvetin huijattu ja petetty olo... Tekisi mieli vain pyyhkiä pois muistista nämä miehen kanssa vietetyt vuodet. Välillä taas mietin voisinko sittenkin antaa anteeksi ja yrittää auttaa miestä saamaan tavata hänen lastaan. Onko ainoa järkevä ratkaisu kuitenkin jättää mies? Vai voiko tästä suosta selvitä? En osaa enää ajatella järkevästi.
Kommentit (16)
Jätä mies! Älä helkutissa ota takaisin, tekee saman sullekin. Ei tuollaisella ihmisillä ole mitään moraalia.
Jätät koko miehen, ei kahta kysymystä.
Tuttavalleni kävi vähän vastaavasti, heillä oli kolme lasta miehensä kanssa, kun eräänä kurjana päivänä mies jäi kiinni toisesta perheestään, jossa kaksi lasta...
Hölpön pölpön, kyllä eron jälkeenkin lapsiaan saa tavata, ihan puhdas tekosyy olla eroamatta. Mies vaan ei halua erota.
aika erikoista, jos kahteen vuoteen et oo mitään epäillyt kun kerran et oo koko aikana päässyt miehen kotiin...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:02"]
Hölpön pölpön, kyllä eron jälkeenkin lapsiaan saa tavata, ihan puhdas tekosyy olla eroamatta. Mies vaan ei halua erota.
[/quote]
Uskotko, että tuontivaimo jäisi Suomeen lapsen kanssa, eikä ottaisi ja lähtisi takaisin kotimaahansa? Ja jos se on Thaimaassa asti, ei isä kovin usein lastaan näkisi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:58"]
Tuttavalleni kävi vähän vastaavasti, heillä oli kolme lasta miehensä kanssa, kun eräänä kurjana päivänä mies jäi kiinni toisesta perheestään, jossa kaksi lasta...
[/quote] En tajua miten jotkut miehet pystyy elämään noin ja ennen kaikkea aiheuttamaan toiselle sen kaiken p*skan! Lapsia käy aina eniten sääliksi tällaisissa tilanteissa, ovat kuitenkin viattomia aikuisten tekemään pahuuteen. Toivottavasti tuttavallasi menee nykyään paremmin! ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:02"]
[/quote]
Uskotko, että tuontivaimo jäisi Suomeen lapsen kanssa, eikä ottaisi ja lähtisi takaisin kotimaahansa? Ja jos se on Thaimaassa asti, ei isä kovin usein lastaan näkisi.
[/quote]
Eivät ne lähde takaisin. Huonoista oloista, lottovoitto päästä tänne
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:07"]
[/quote] En tajua miten jotkut miehet pystyy elämään noin ja ennen kaikkea aiheuttamaan toiselle sen kaiken p*skan! Lapsia käy aina eniten sääliksi tällaisissa tilanteissa, ovat kuitenkin viattomia aikuisten tekemään pahuuteen. Toivottavasti tuttavallasi menee nykyään paremmin! ap
[/quote]
Noh, menee toki jo paremmin, mutta kyllähän tuo mies tuhosi monen ihmisen elämän.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:05"]aika erikoista, jos kahteen vuoteen et oo mitään epäillyt kun kerran et oo koko aikana päässyt miehen kotiin... [/quote] No niin minustakin näin jälkikäteen ajateltuna ja kyllähän epäilykset seurustelun aikanakin välillä heräsivät, mutta mies onnistui aina jotenkin puhumaan minut ympäri. ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:05"]aika erikoista, jos kahteen vuoteen et oo mitään epäillyt kun kerran et oo koko aikana päässyt miehen kotiin...
[/quote]
Pakko ihmetellä samaa. Ollenkaan sinua tuomitsematta haluaisin vilpittömästi tietää, miten tämä on mahdollista?? Mulle kävi samalla tavalla, itse vaan olin se "ykkösnainen" eli se, jonka kanssa mies asui avoliitossa. Tästä on vuosia aikaa ja edelleen mulle on täysi mysteeri miten silloinen tyttöystävänsä ei koskaan epäillyt mitään, vaikkeivät tietenkään voineet järin usein tavata tai koskaan tavata miehen kotona! Tässä tapauksessa kävi niin että miehen lopulta paljastettua tilanteen mulle tämä tyttöystävä päätti jatkaa miehen kanssa eloa. Kukin tekee miten tahtoo mutta itse en voi kuvitella suurempaa nöyryytystä kuin jatkaa tuollaisen kaksoiselämän jälkeen miehen kanssa...
No minkähän takia sillä on se tuontivaimo? Minun mielestäni kyseessä on silloin suomalainen miestyyppi, joka ei kelpaa enää suomalaisille laatua vaativille naisille. Esim. patologinen pettäjä, lassukka, narsisti...
Jätä se.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Noh, menee toki jo paremmin, mutta kyllähän tuo mies tuhosi monen ihmisen elämän.
[/quote] No ihan varmasti tuhosi! Toivottavasti tuttavasi löytää/on löytänyt rinnalleen arvoisensa ja luotettavan kumppanin. Ei tällaista p*skaa toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen. ap
En itse edes harkitsisi suhteen jatkamista. Tuon luokan petos ei povaa jatkollekaan hyvää.
Ei todellakaan voi selvitä tuosta suosta. Ja sinä olet niin sinisilmäinen että sokeasti uskot hänen selityksensä, vaikka hän on jo vuosia pettänyt sekä sinua että vaimoaan? Eihän tuollaisia hyväuskoisia kynnysmattoja voi ollakaan?
Kerro nyt ainakin vaimolle ja unohda petturi.
Niinhän ne aina, "lasten takia vain, rakkaus liitosta loppunut, käytännön syistä vain yhdessä.." Kaikkiko ne käyttää samaa tekosyytä, että saa juosta vieraissa.
Muista antaa tämä vielä vaimolle ilmi niin saa mies mitä ansaitsi.
Unohda! Siis jos sulla on päässä älyn häivääkään..