miksi nauratte yksinänne?
Olen palstan vakiolukija jo ties monetta vuotta. Mutta en muista hetkeäkään kun olisin jonkun tekstille nauranut. Siis ääneen. Joku on voinut olla huvittava, mutta ei mun ilme värähdäkkään.
Ihmetyttää nää Reps kops!, :''''D, repesin totaalisesti, päivän parhaat naurut, nauran kippurassa..tms..
Hekotatteko te siis ihan oikeasti tätä palstaa lukiessanne yksinänne?
Onko mussa joku vika kun ei naurata mikään kun olen yksin, muiden seurassa kyllä ja olen ihan huumorintajuinen. Ei vaan naurata.
Vähän olen kateellinen, varmaan piristäisi päivää pienet naurut..
Kommentit (20)
Ei nauru kaipaa yleisöä, voin nauraa silloin kun on hauskaa. AV tosin naurattaa nykyään hyvin harvoin.
Joo välillä repeilen ihan totaalisesti. Mies21
Voi jehna, välillä hirnun vedet silmissä näitä juttuja! Paljon on siis tullut naurettua kun olen palstaillut v.2000 asti...
Aika usein tulee ihan ääneen tirskahdus. Harvemmin, mutta joskus enemmänkin naurua.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:57"]Mä saatan nauraa ja kikatella yksinäni kun luen avtä. Joskus jossain bussissa täytyy naamioida tyrskähdykset yskimiseksi etten vaikuta ihan kahjolta.
Raskaus teki musta tällaisen että nauran helpommin ja olen muutenkin vapautunut. :)
[/quote]
Sen myönnän, etten ole kovin vapautunut ihminen. Vähän sellainen ehkä jäykkä, vaikea heittäytyä, ehkä se vaikuttaa.
Naureskelen vieläkin kun joku kirjoitti tänne: Tyttöystävä nukkuu, veivaanko mällit sen naamalle?
Naisystäväni ihmettelee mitä nauran, hän jättäisi minut jos edes kertoisin kyseisen vitsin tai toteuttaisin
T: Mies 30v
Palstan jutuille harvoin tulee ihan ääneen naurettua, mutta kyllä joskus yksin ollessa joku hauska juttu palaa mieleen ja alkaa naurattaa tai vähintään hymyilyttää leveästi.
Nauraako ap ainoastaan yleisölle? Ei sua sitten mahda koskaan oikeasti naurattaa.
Voi ei taas tuli todisteita että joku on erilainen jollain tavalla kuin ap miten tämä on mahdollista???? Täytyy murhata kaikki ketkä ovat erilaisia toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:06"]Nauraako ap ainoastaan yleisölle? Ei sua sitten mahda koskaan oikeasti naurattaa.
[/quote]
Ehkä muiden nauru tarttuu. Jos katsotaan elokuvaa ystävien kanssa, saatan kyllä nauraa ihan vedet silmissä. Mutta jos katson yksin, ei mikään naurata.
Tai jos esimerkiksi kerron jotain hauskaa minkä olen nähnyt, vaikka itse sen tapahtuman aikana/sen nähdessä yksin ei naurata, mutta kertoessa sitä jollekin se naurattaa.
Naisten huumori on toisinaan niin härskiä, että kyyneleet silmissä tulee naurettua ;)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:11"]Voi ei taas tuli todisteita että joku on erilainen jollain tavalla kuin ap miten tämä on mahdollista???? Täytyy murhata kaikki ketkä ovat erilaisia toisistaan.
[/quote]
No tämä sentään hymyilytti.
Ap
Kyllä minut ainaki pistää nauramaan esim "kerro noloimmat kakka/pieru/seksi/ylipaino/younameit "-ketjut :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:53"]
Olen palstan vakiolukija jo ties monetta vuotta. Mutta en muista hetkeäkään kun olisin jonkun tekstille nauranut. Siis ääneen. Joku on voinut olla huvittava, mutta ei mun ilme värähdäkkään. Ihmetyttää nää Reps kops!, :''''D, repesin totaalisesti, päivän parhaat naurut, nauran kippurassa..tms.. Hekotatteko te siis ihan oikeasti tätä palstaa lukiessanne yksinänne? Onko mussa joku vika kun ei naurata mikään kun olen yksin, muiden seurassa kyllä ja olen ihan huumorintajuinen. Ei vaan naurata. Vähän olen kateellinen, varmaan piristäisi päivää pienet naurut..
[/quote]
Ai miksi nauran yksinäni?Koska naurattaa,tietenkin. Ei usein,mutta joskus täällä on aivan loistavia kommentteja.
Joillakin on ihanan heleä ja korkea aidon kuuloinen nauruääni. Mun nauru kuulostaa hieman tekonaurulta ja hirnumiselta kun vedän henkeä välissä.
Saankohan omaa nauruääntä jotenkin muokattua?
Ap
Eikö täällä ole ketään samanlaista kuin minä?
Kuulostaa hieman asperger-piirteeltä..?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:26"]Kuulostaa hieman asperger-piirteeltä..?
[/quote]
Eiköhän tämäkin tänne saatu.. joo ei ole aspergeria
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:26"]Kuulostaa hieman asperger-piirteeltä..?
[/quote]
Ei riitä aspergerin määritelmään.
Mä saatan nauraa ja kikatella yksinäni kun luen avtä. Joskus jossain bussissa täytyy naamioida tyrskähdykset yskimiseksi etten vaikuta ihan kahjolta.
Raskaus teki musta tällaisen että nauran helpommin ja olen muutenkin vapautunut. :)