Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin luona jouluna ja korona

Vierailija
24.12.2021 |

Mentiin aamulla äidilleni perheemme kanssa ja kun olimme syömässä äiti sanoi eträ hänellä on perjantaina todettu korona tartunta. Siis mitä vi##ua.
Äiti sanoi että ei haittaa koska on kyseessä lievä muoto ja silloin se tarttuu vain lievänä.

No enpä usko. Me pakattiin lapset sitten saman tiän autoon ja lähdettiin syömään miehen vanhempien luo. Ottaa kyllä pattiin omalta äidiltä tuollainen ajattelemattomuus.😡

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähditte sitten tartuttamaan lisää???

Vierailija
2/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja, satuja

Vierailija
4/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei me keritty olla siellä kuin kaksi tuntia ja oireet nyt ei viälä niin nopeaa tule.

Vierailija
5/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei me keritty olla siellä kuin kaksi tuntia ja oireet nyt ei viälä niin nopeaa tule.

Provo.

Vierailija
6/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarttuu vain oireisena ja jos ette olleet kovin kauaa niin ei ole hätää. Eikä se korona edes välttämättä tartu jos äitisi oli lieväoireinen.

Aika noloa kuitenkin äidiltäsi.

Vierailija
7/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo kiva. Nyt heitti siyten miehen vanhemmat meidät pihalle kun kuulivat.

Vierailija
8/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea kohtalo. Joudutte olemaan oman perheen kesken niin kuin suositeltiin. Voisko olla mitään pahempaa?

Vierailija
9/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pilasi joulun. Sellaisia ne äidit ovat.

Vierailija
10/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa provo🙄

Onko tämä sinusta hauskaa? Menetin vähän aikaa sitten toisen vanhempani ja en voi tavata nyt toista vanhempaani, jolla on vain kaksi rokotusta ja kuuluu riskiryhmään. Teen lähityötä, jossa olen jatkuvassa lähikontaktissa maskittomien kanssa. Olen siis iso riski viruksen kuljettajaksi. Vietämme joulun nyt yksinäisyydessä, surussa ja ikävässä ja sinusta tämä on pelleilyn aihe? Häpeä!

Vierailija
11/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte sitten tartuttamaan miehen vanhemmat. Älykästä. Älykäs suku kaikin puolin.

Vierailija
12/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolleen jotkut voi tehdäkin. Mutta tämä oli provo pelkästään.

Vierailija
13/13 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa provo🙄

Onko tämä sinusta hauskaa? Menetin vähän aikaa sitten toisen vanhempani ja en voi tavata nyt toista vanhempaani, jolla on vain kaksi rokotusta ja kuuluu riskiryhmään. Teen lähityötä, jossa olen jatkuvassa lähikontaktissa maskittomien kanssa. Olen siis iso riski viruksen kuljettajaksi. Vietämme joulun nyt yksinäisyydessä, surussa ja ikävässä ja sinusta tämä on pelleilyn aihe? Häpeä!

No ei oo kuule hauskaa. Ja se ei oo minun tai perheeni vika jos joku menettää omaisensa jotrn turha syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä