Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen alkoholisti

Vierailija
08.04.2015 |

Olen alkoholisti. Päältäpäin minusta ei sitä kukaan huomaa tai niin ainaki luulen. Olen parikymmpinen nuori vasta ja ennen töihin menoakin otan alkoholia että krapula helpottaisi. Välillä saatan olla vähän aikaa juomatta mutta sitten taas viikkoputkeen vähintään juon. Juomista olen yrittänyt lopettaa mutta ei siitä mitään ole tullut. Kun kokoajan pyörii päässä vaan alkoholi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa ja haistaa. Mene lääkärin kautta katkolle.

Vierailija
2/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 05:35"]Kyllä sen huomaa ja haistaa. Mene lääkärin kautta katkolle.
[/quote]
No kyllä olen onnistunut peittää hyvin sukalaisilta ja muilta tutuilta sen että olen alkoholisti. En usko että katkosta olisi hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan että kaikki muu tietää sun ongelmasta. Siitä ei vaan phuta. Työnantaja voi aloittaa sun raitistamisen ja jos et ole yhteistyöhaluinen niin se on potkut.

Vierailija
4/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut yli 5 vuotta täysin raittiina. 8v tuli juotua enemmän ja vähemmän. viimeset 2v päivittäin.

Vierailija
5/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on jo paha. Ota yhteyttä A-klinikalle. Katso myös lähin AA

Vierailija
6/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 06:44"]Tilanteesi on jo paha. Ota yhteyttä A-klinikalle. Katso myös lähin AA
[/quote]
en minä jaksa halua mennä minneen aa kerhoon vanhojen juoppejenkaa sinne. Pystyn kuitenki töissä käymään vielä joten en nää että olis vakava ongelma

Vierailija
7/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 06:44"]Tilanteesi on jo paha. Ota yhteyttä A-klinikalle. Katso myös lähin AA
[/quote]
en minä jaksa halua mennä minneen aa kerhoon vanhojen juoppejenkaa sinne. Pystyn kuitenki töissä käymään vielä joten en nää että olis vakava ongelma
[/quote]

Jos sä haluat, että jokin muuttuu, niin sun pitää muuttaa jotain. Esim että et otakaan enää sitä aamuryyppyä. Mieti mihin suuntaan otat askelia, kun teet valintoja. Jokainen alkoholiannos on sun oma valinta.

Vierailija
8/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata selkäranka ja lopeta se ryyppääminen. Helvetin nyyhky.

Vierailija
9/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole ongelmaa, sillä mä sentään käyn töissä"

Niin. Mikä on työn jälki? Korjaako toiset sun tekemisiäsi? Vievät itse asiassa sun hommat ja jättävät sulle sellaiset, joiden sössiminen ei ole niin vakavaa.

Entäs työmatkat? Milloin tulee se aamu, että otat huikan ennen autonrattiin istumista?

Onko sulla jo piilopullo alalaatikossa. Luulet vaan, ettei kukaan tiedä siitä.

Alkoholiongelmaan puuttuminen on todella kiusallista, koska juoppo osaa tehdä työyhteisön olon ikäväksi. Itse olen vierestä seurannut, miten yksi työkaveri aina välillä piti maanantaisia, joku pöpö oli iskenyt viikonlopun aikana. Toinen taas aktivoi aina hälytysketjun ilmestyessään työpaikalle tarpeeksi kännissä.

AA on muutakin kuin vanhoja juoppoja. Käy kerran katsomassa, ei ne pakota sua siellä olemaan. Jos se ei ole sun paikka, niin sulla on vielä juomatonta viinaa.

Vierailija
10/10 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko hakenut apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä