Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma on olla yksin jouluaattona?

Vierailija
24.12.2021 |

Itse haluaisin olla ja levätä. Mutta ei, pitää mennä vanhemmille ja kuskata lapset seuraavana päivänä isälleen jne. Ja kun muutenkin nähdään vähintään viikottain, edes jouluna ei saa olla rauhassa ja levätä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Itselläni toinen vanhempi on kuollut vähän aikaa sitten ja toista en voi tavata, koska hän on pahasti riskiryhmäläinen ja saa kolmannen rokotteen vasta joulun jälkeen.

Vierailija
2/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin. Nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinolo jouluna on oma valinta, ei siinä olekaan mitään ongelmaa.

Vierailija
4/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että jos ei halua olla yksin, se tuntuu pahalta.

Mitä jos ensi jouluna lapset menisivät aattona isälleen ja sinä olisit yksin? Ota puheeksi hyvissä ajoin.

Vierailija
5/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sinun tilanteessa varmaan asettua vaikka minun asemaani, yritä kuvitella tilanne että edes jouluna kukaan ystävä tai sukulainen ei soita, ei lähetä viestiä tai mitään.

Sosiaalinen media ja televisio ohjelmatkin on täynnä onnellisia ihmisiä jotka viettävät toistensa kanssa ihanaa joulua.

Kaikki vuoden päivät kyllä periaatteessa on sitä samaa ja olen melko onnellinen ihminen noin niinkun muuten mutta joulu on jotenkin eri asia, kait se on se yleinen pimeys ja synkkyys :D

Vierailija
6/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas. Itselläni toinen vanhempi on kuollut vähän aikaa sitten ja toista en voi tavata, koska hän on pahasti riskiryhmäläinen ja saa kolmannen rokotteen vasta joulun jälkeen.

Tietenkin olen onnellinen että esim. vanhempani ovat vielä elossa. Mutta näemme muutenkin tosi usein ja itse väsyn nopeasti perussairauteni vuoksi, niin olisi joskus ihanaa olla jouluna pari päivää putkeen kotona ettei tarvitsis mennä minnekään.

Vierailija
7/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko elämiä? Olisi ihanaa, jos perheenjäsenet olisivat vielä elossa tai kuulla vielä kerran lasten nauravan tai jopa kiukuttelevan.

Vierailija
8/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Vaikea sinun tilanteessa varmaan asettua vaikka minun asemaani, yritä kuvitella tilanne että edes jouluna kukaan ystävä tai sukulainen ei soita, ei lähetä viestiä tai mitään.

Sosiaalinen media ja televisio ohjelmatkin on täynnä onnellisia ihmisiä jotka viettävät toistensa kanssa ihanaa joulua.

Kaikki vuoden päivät kyllä periaatteessa on sitä samaa ja olen melko onnellinen ihminen noin niinkun muuten mutta joulu on jotenkin eri asia, kait se on se yleinen pimeys ja synkkyys :D

Lämpimät jouluterveiset sinulle täältä ♥️ Vaikutat mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
9/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma olla yksin jouluna jos HALUAA olla yksin jouluna. Ongelma tulee silloin kun ihmisillä ei ole ketään jonka kanssa viettää joulua ja on pakko olla yksin. Joulu on aikaa arvostaa sitä, että on perhettä ja sukulaisia, jotka haluavat simut seurakseen jouluna, vaikka se ei parasta aikaa olisikaan.

Vierailija
10/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Velaãmmãt on AINA yksin.

Vierailija
11/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kuskailun ja aikataulut. Muut saa tulla meille. Jouluna siis vaan kotona rauhoittamassa.

Vierailija
12/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi rokotteet eivät toimi ja haluat kolmannen. Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
13/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Niin no itse en katso televisiota, enkä viihdy somen tekomaailmassakaan. Enkä pidä siitä että joku muistaa esim. syntymäpäivänä. Viihdyn niin paljon omissa oloissani. Ap

Vierailija
14/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se naurettavaa kun ei yksin olevat jeesustelevat yksinolon ihanuudesta. Samoin kun rikkaat eivät ymmärrä mihin köyhä tarvitsee rahaa :D

Vierailija
15/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen yksin eikä tarvitse tuollaista miettiä. 

Vierailija
16/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Velaãmmãt on AINA yksin.

Osa ihan tarkoituksella :)

Osalla taas on paljon sukua, kavereita, puoliso jne.

Vierailija
17/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko elämiä? Olisi ihanaa, jos perheenjäsenet olisivat vielä elossa tai kuulla vielä kerran lasten nauravan tai jopa kiukuttelevan.

Tiedostan kyllä, että joskus tulee aika, jolloin olen ihan yksin, enkä välttämättä haluaisi. Nyt olo on taas niin ylikuormittunut. Ap

Vierailija
18/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vain naiset kammoksuu yksinäisiä, syrjäytyneitä miehiä, jotka viettävät joulun yksin.

Vierailija
19/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Niin no itse en katso televisiota, enkä viihdy somen tekomaailmassakaan. Enkä pidä siitä että joku muistaa esim. syntymäpäivänä. Viihdyn niin paljon omissa oloissani. Ap

Lapsiparat kun vanhempi ei halua heidän seuraansa :(

Vierailija
20/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat aina yksin. Edes jouluna olisi kiva olla jonkun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme