Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma on olla yksin jouluaattona?

Vierailija
24.12.2021 |

Itse haluaisin olla ja levätä. Mutta ei, pitää mennä vanhemmille ja kuskata lapset seuraavana päivänä isälleen jne. Ja kun muutenkin nähdään vähintään viikottain, edes jouluna ei saa olla rauhassa ja levätä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+

Vierailija
22/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti vain naiset kammoksuu yksinäisiä, syrjäytyneitä miehiä, jotka viettävät joulun yksin.

En tunne ketään yksinäistä miestä. Enkä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Velaãmmãt on AINA yksin.

Mulla on aikuinen lapsi.

Vierailija
24/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Vaikea sinun tilanteessa varmaan asettua vaikka minun asemaani, yritä kuvitella tilanne että edes jouluna kukaan ystävä tai sukulainen ei soita, ei lähetä viestiä tai mitään.

Sosiaalinen media ja televisio ohjelmatkin on täynnä onnellisia ihmisiä jotka viettävät toistensa kanssa ihanaa joulua.

Kaikki vuoden päivät kyllä periaatteessa on sitä samaa ja olen melko onnellinen ihminen noin niinkun muuten mutta joulu on jotenkin eri asia, kait se on se yleinen pimeys ja synkkyys :D

Niin no itse en katso televisiota, enkä viihdy somen tekomaailmassakaan. Enkä pidä siitä että joku muistaa esim. syntymäpäivänä. Viihdyn niin paljon omissa oloissani. Ap

Lapsiparat kun vanhempi ei halua heidän seuraansa :(

Ollaan muutoin melkein 24/7 yhdessä, ehkä ne teinit sitten kärsii siitä, että äiti haluaisi levätä jouluna. Ap

Vierailija
25/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Vaikea sinun tilanteessa varmaan asettua vaikka minun asemaani, yritä kuvitella tilanne että edes jouluna kukaan ystävä tai sukulainen ei soita, ei lähetä viestiä tai mitään.

Sosiaalinen media ja televisio ohjelmatkin on täynnä onnellisia ihmisiä jotka viettävät toistensa kanssa ihanaa joulua.

Kaikki vuoden päivät kyllä periaatteessa on sitä samaa ja olen melko onnellinen ihminen noin niinkun muuten mutta joulu on jotenkin eri asia, kait se on se yleinen pimeys ja synkkyys :D

Lämpimät jouluterveiset sinulle täältä ♥️ Vaikutat mukavalta ihmiseltä.

Kiitos ja hyvää joulua sinnekkin :)

Vierailija
26/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet vanhemmillesi? Miksi? Oletko vajaavaltainen vai miten et päätä omasta elämästäsi?

Vierailija
27/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä tääläki... eipä oo parisuhdetta ja naista.. nautin sitten yksin joulusta.. menen saunaan ja semmosta

Vierailija
28/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Samaa mieltä. Sellainen joka ei ole koskaan viettänyt yksinäistä joulua niin ei pysty asettumaan sellaisen asemaan miltä se tuntuu kun ei ole omasta tahdosta yksin. Tuttavani elää muuten yksin mutta jouluksi on aina löytynyt hätävara ystäviä vaikka mistä ja ryyppysakkia aina löytyy jos varsinkin on jotain tarjottavaa. Toinen tyyppi säästää rahaa aina jouluksi että on varaa istua vaki baarissaan, siellä yhteinen olohuone saman henkisille joilla ei ole omaisia eikä ketään muitakaan yhteiseen joulun viettoon. Hankki asunnon siitä läheltä niin ettei takseilla tarvitse ajella. 

Vierailija
29/29 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lyhyt joulu!