Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen vappujuhlan järjestän cissalle?

Vierailija
07.04.2015 |

Eli cissalle pitäisi vapuksi järjestää bileet. Vinkkejä? Menuuehdotuksia, tekemistä. Kevätloman vuoksi aloitettava järjestelyt nyt jo, ettei toistu viime vapun Il Catastfor.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simaa, munkkeja, vappuhuisku ja torille.

Vierailija
2/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kissallesi raitis vappu. Eläimet eivät pidä humalaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tötteröhattu kissan päähän ja kiva foliopallo jota hän voi kytätä. Myös vappuhuiskun voit ostaa mutta sitten sinun pitää heilutella sitä ahkerasti, elottomat huiskat ei ole kivoja. Ei mitään pillejä tai muuta rääkyjiä jotka voivat järkyttää hänen mielenrauhaansa. Tarjottavaksi katkarapuja.

Vierailija
4/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo raitis ilman muuta. Olen itsekin raitis. Kun cissa tuli perheeseen, päätin ettei hänen koskaan tarvitse nähdä kännisiä ihmisiä kotona. Jos mies haluaa juoda, hän menee baariin tai caverin luokse.

Vierailija
5/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:09"]

Pieni tötteröhattu kissan päähän ja kiva foliopallo jota hän voi kytätä. Myös vappuhuiskun voit ostaa mutta sitten sinun pitää heilutella sitä ahkerasti, elottomat huiskat ei ole kivoja. Ei mitään pillejä tai muuta rääkyjiä jotka voivat järkyttää hänen mielenrauhaansa. Tarjottavaksi katkarapuja.

[/quote]

Ei tykkää kalasta eikä katkaravuista. Tykkää härästä ja naudanlihasta hyytelössä. Mutta jotain spesiaalia, uutta pitää keksiä. Olen vähän miettinyt cania. Myös kermavaahtoa ajattelin tehdä koska ainakin jouluna tykkäsi siitä. Mut tuo juomapuoli on niin vaikea.

Vierailija
6/6 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:09"]

[/quote]

Sisko virkkasi sellaisen söpön vappuhatun:) Itse olisin halunnut tilata sellaisen pikkuhatun Etsy.comista, mutta sisko vaati saada tehdä itse. Ehkä ensi vuona sitten. Osoite on muuten www.etsy.com/shop/iheartneedlework --- löytyy paljon erilaisia hattuja.