2: sinua viimeksi halannut henkilö? (ei saa olla perheenjäsen)
Suurimmalla osalla tuossa alkuperäisessä ketjussa halaajina on ollut puoliso tai lapsi. Mutta kertokaas teitä viimeksi halanneen ihmisen ammatti + sukupuoli kun halaaja ei saa olla perheenjäsen tai sukulainen. Ja oma sukupuoli myös.
Minulla nainen, siivooja (ystäväni). Itse olen nainen.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:38"]Semituttu mies baarissa viime to
[/quote]
en tiiä ammattia
Yks mies perjantaiaamuna kun meiltä läksi... Tällä hetkellä opiskelija
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:46"]Miespuolinen ystäväni. :)
[/quote]
Ja on opiskelija.
En todellakaan muista. Taitaa olla aika kauan aikaa. 2005 vuodelta tulee yksi tapaus mieleen, kun tuttu, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan halasi. Nainen, joku kielten maisteri. Ei, en muista yhtään tapausta tuon jälkeen perheen ulkopuolelta.
Mua halasi tänään työkaveri. Nähdään harvoin, eri maalaisia ja siis asutaan eri maissa.
Vanhojen koulukavereiden kokoontumisajossa pari viikkoa sitten, oli kaikenlaista väkeä autokuskista filosofian tohtoriin.
Miespuolinen ystävä halasi linja-autoasemalla kun nähtiin pitkästä aikaa, hän opiskelee helsingin yliopistossa.
Sitä ennen halasi naispuolinen ystävä. Sama, nähtiin pitkästä aikaa. Hän on tällä hetkellä työtön.
Nainen 29
Ihan ventovieras naispuolinen naapuri halasi tuossa rappukäytävän oven ulkopuolella jokunen aika sitten. Ammattia en tiedä. Itse olen mies.
Semituttu mies baarissa viime to