Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisymenetelmää suosittelisit minulle?

Vierailija
07.04.2015 |

Maailman paras apu kaikkeen, av-palsta. Kysynpä siis ihan mielenkiinnosta nyt mielipiteitänne.

Tilanne on siis se, että näemme miesystäväni kanssa parin viikon välein ja tilanne tulee olemaan tällainen vielä ainakin vuoden. Suhde on, kuten arvata saattaa, myös fyysinen. Muita kumppaneita ei kummallakaan ole. Kumpikaan ei pidä kondomin käytöstä kovinkaan paljoa, myönnetään nyt heti nämä mukavuussyyt.

Itse en kuitenkaan haluaisi myöskään pillereitä, sivuvaikutukset pelottaa ja luontoon päätyvät hormonit vähän ahdistavat. Kierukkaa mulle ei varmaan annettaisikaan, synnyttämätön ja melko nuori kun olen. Vaihtoehtojahan on pilvin pimein - mikä olisi fiksuin mielestänne tilanteen huomioon ottaen?

Kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:44"]

Kapselin kanssa vuotoa jo 7kk putkeen, ens viikolla otetaan pois. Sinne meni 180€...

[/quote]

Tuosta vuodosta ei pitäisi joutua kärsimään noin kauan. Jos vuotoa on alkuun, niin lääkäristä saa lisähormonit siihen rinnalle jotta se loppuu. Itsellä ei ole tullut kuin ekan kapselin kanssa, nyt viides menossa ja kuudennen otan takuulla. Silloin olin vain liian jääräpäinen, että odottelin vuodon loppumista vaikka siihen olisi ollut helppo apu.

Vierailija
22/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperiini polvien välissä on tehokas ehkäisy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla