Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus..

Vierailija
07.04.2015 |

En saanut viime yönä nukuttua yhtään ja luulenpa ettei tästäkään yöstä tule mitään.

Mistäköhän tämä johtuu.

Ei ole huolia tai riirtoja ollut.

Olen kyllä huomannut että minulla on todella paljon merkittäviä piirteitä skitsofreniasta mutta ei sekään ole enempää vaivannut.

Hmm. Auttaisiko joku. Koko yö on aikaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan hakea apua tuohon mahdolliseen skitsofreniaan/johonkin muuhun. Varmasti vaikuttaa myös nukkumiseen.
Mitä sitten teet kun et nuku?
Oletko kokeillut melatoniinia yms?

Vierailija
2/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta ganjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:25"]Polta ganjaa
[/quote]

älä

Vierailija
4/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:24"]Kannattaisikohan hakea apua tuohon mahdolliseen skitsofreniaan/johonkin muuhun. Varmasti vaikuttaa myös nukkumiseen.
[/quote] Kun en nuku kieriskelen sängyssä tai olen kännykällä/piirrän. Melatoniinia olen kokeillut ja sen voisi ottaakkin väliaikaiseksibratkaisuksi. Mutta nyt sitä ei minulla ole.

Mitenköhän tietääkö kukaan miten mahdollinen skitsofrenia voisi vaikuttaa unen saantiin?

Vierailija
5/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

älä

Vierailija
6/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:24"]Kannattaisikohan hakea apua tuohon mahdolliseen skitsofreniaan/johonkin muuhun. Varmasti vaikuttaa myös nukkumiseen.
[/quote] Kun en nuku kieriskelen sängyssä tai olen kännykällä/piirrän. Melatoniinia olen kokeillut ja sen voisi ottaakkin väliaikaiseksibratkaisuksi. Mutta nyt sitä ei minulla ole.

Mitenköhän tietääkö kukaan miten mahdollinen skitsofrenia voisi vaikuttaa unen saantiin?

Vierailija
7/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

älä

Vierailija
9/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

älä

Vierailija
10/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vain väliaikaista. Eiikös muutaman viikon unettomuus ole normaalia?

Olen itse kärsinyt vaikeasta unettomuudesta jo kohta 7 vuotta. En toivoisi tätä pahimmalle vihamiehellenikään. Ja ps. heitä ne melatoniinit hevonpyllyyn, ne ei auta mitään (paitsi jos olet 100-vuotias vanhus, jolla ei ole enää melatoniinia elimistössä).

Älä koeta pakottaa unta, äläkä makoile sängyssä 15 minuuttia enempää jos uni ei tule. 

Vierailija
11/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelevaa unettomuutta/huonounisuutta koko elämän,mutta ei psyykenongelmia. Toki stressi pahentaa, mutta ei unettomuus aina tarkoita että päässä viiraa, on masentunut tms. Mitä skitsofrenisia oireita sinulla on? Ne kuulostavat hälyttävämmiltä kuin tuo unettomuus.

Vierailija
12/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:37"]Toivottavasti on vain väliaikaista. Eiikös muutaman viikon unettomuus ole normaalia?

Olen itse kärsinyt vaikeasta unettomuudesta jo kohta 7 vuotta. En toivoisi tätä pahimmalle vihamiehellenikään. Ja ps. heitä ne melatoniinit hevonpyllyyn, ne ei auta mitään (paitsi jos olet 100-vuotias vanhus, jolla ei ole enää melatoniinia elimistössä).

Älä koeta pakottaa unta, äläkä makoile sängyssä 15 minuuttia enempää jos uni ei tule. 
[/quote]

Olethan käynyt unitutkimuksessa?

Vierailija
13/13 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:25"]Polta ganjaa [/quote] älä

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän