Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska teillä siivotaan viimeisen kerran jouluaattona?

Vierailija
24.12.2021 |

Aamulla imuroin vielä kerran ja nyt meinasin laittaa robotti-imurin ajamaan alakerrassa. Lapset kiukuttelevat nyt, että eivät viitsi jouluna siivota. Mulle joulu alkaa aattona joulurauhanjulistuksen jälkeen. Siihen asti voi kyllä tehdä kaikkea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kerran siivoan illalla, kun lahjat on avattu. Kerään lahjanarut tms. unohtuneet pikkujutut ja imuroin koko talon kunnolla ja lisäksi moppaan keittiön ja ruokalutilan. Joulupäivänä pesen ikkunat ja mies pesee saunan. Ennen saunakin pestiin aattoiltana, mutta lasten myötä on laiskistuttu eikä meillä ole kovinkaan siistiä aattona.

Miksi teillä on tuollaiset siivoustalkoot juuri jouluna? Tai siis saahan sitä siivota milloin vaan, mutta jos joulua viettää, niin eikö ole aika ankeaa juuri silloin ryhtyä saunan ja ikkunoiden pesuun.

Vierailija
22/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo viel ees alottanut... Taidan jättää siivoomatta. Sama se jos keskenämme täällä ollaan, et onko siistiä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi imurointihässäkkä vielä päällä. Ikkunat on vielä pesemättä ja kaappien hyllytasot pyyhkimättä. Illalla pyyhitään pölyt ennen pukin tuloa olohuoneen verhoihin.

Vierailija
24/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuluttaa juhlapäivää siivoamiseen? Mikset siivoa edellisenä päivänä? Jos siivosit, niin miksi sotket sen jälkeen, että on pakko siivota?

Pidätkö itse huolta ettet ramadan aikana siivoa, onhan silloin juhla?

Se on muuten ramadanin aikana ja ei, en vietä muslimien juhlia.