Naapuri päättin sitten soittaa joululauluja pianolla meidän naapureiden iloksi ja vieläpä heti näin aamusta
Nyt on kyllä tilannetaju hakusessa naapurilla. Kuuluu ihan selvästi kakkosesta tänne vitoskerrokseen, joten voi olla lähinaapureilla hermo pinnassa. Koputtelua kuuluu jo.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ole aamu. Ihan hyvin voi jo musisoida.
Juu lähinnä oudoksun tuota jouluaattona musisoimista. Tuntuu hieman itsekkäältä pakottaa naapurit kuuntelemaan tuota. Ap
Kuse uunipellille, pelti pakastimeen ja yöllä naapurin postiluukusta sisään! Toista tarvittaessa 👍
Meidän naapurin koira aloitti louskutuksen klo 7.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois
Ei minua haittaa pianonsoitto, eikä muukaan kerrostalometeli. Lähinnä pohdin tuota psukologista puolta ja sitä, että millainen henkilö tekee noin? Ap
Lisä-ärsytystä joillekin naapureille voi tulla tuosta soiton "viipyilemisestä". Varsinaisia virhepainalluksia ei kuulosta tulevan, mutta soitto on jatkuvaa "viipyilyä". Ymmärrättekö? 😄 ap
Joku paukuttaa jo aika kovaa patteria, Jo joutui armas aika soi taustalla. Ap
Jouluun on aina kuulunut musiikki, mutta kun sähkäpianoja kuulokkeineen on keksitty olisi se paras vaihtoehto kerrostalossa. Ehkä naapurisi kuitenkin huomioi, mihin aikaan soittelee? Ettei koko päivää?
Onni on uusi kerrostalo! En tiedä, onko kellään pianoa. Ainakaan en ole ikinä kuullut. Valoista olen katsonut, että ala- ja yläpuolella asuu joku. Naapurin olen nähnyt rapussa, en ole kuullut sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jouluun on aina kuulunut musiikki, mutta kun sähkäpianoja kuulokkeineen on keksitty olisi se paras vaihtoehto kerrostalossa. Ehkä naapurisi kuitenkin huomioi, mihin aikaan soittelee? Ettei koko päivää?
Yleensä hän on tämän vuoden pimputtelun aikana huomioinut soittoajat hyvin, mutta ihan viime aikoina on alkanut lipsumaan. Pari päivää sitten soitti lähes keskiyöllä vielä 10 minuutin setit. Ap
Ei enää ole aamu. Ihan hyvin voi jo musisoida.