Ystäväni pitää yhteyttä exääni
Ystävä ei ole kertonut itse tästä minulle mitään, kuulin asiasta muualta. Vähän omituiselta tuntuu. He kun eivät olleet sen ihmeemmin tekemisissä meidän suhteemme aikanakaan. Kyseessä ei ole mitään romanttista, molemmat ovat parisuhteissa tahollaan. Ihmetyttää vaan, miksi ystävä ei edes kerro minulle että pitävät yhteyttä. Yhteydenpito on lähinnä ollut sellaista että ystävä ottaa yhteyttä exääni, ei niinkään toisinpäin. Onko tämä ihan luonnollista ja normaalia, ylireagoinko? Tuntuu kuin selän takana tehtäis asioita salaa vaikka ymmärrän kyllä ettei kukaan ole asioistaan tilivelvollinen. Ikävältä silti tuntuu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus itselläni. Kamelinselkä katkesi, kun "ystävä" raportoi exälleni, keitä on paikalla tupareissani ja onko hyvä vai huono meininki. Yhteyttä saa pitää kyllä, mutta minun asioitani ei oikea ystävä olisi jakanut exän suuntaan. Ystävyys katkesi siihen paikkaan.
Onpa inhottavaa tuollainen käytös. Miksi "ystävä" tekee noin? En minäkään katselisi tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on sun exä. Saahan ne vaikka naida jos niin tuntevat. Tämä on tietääkseni vapaa maa edelleen.
Aika yksioikoista ajattelua. Vapauteen kuuluu olennaisesti vastuu ja ainakaan meillä päin ei ole tapana hommailla ystävän selän takana. Jokainen toimikoon moraalinsa ja selkärankansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus itselläni. Kamelinselkä katkesi, kun "ystävä" raportoi exälleni, keitä on paikalla tupareissani ja onko hyvä vai huono meininki. Yhteyttä saa pitää kyllä, mutta minun asioitani ei oikea ystävä olisi jakanut exän suuntaan. Ystävyys katkesi siihen paikkaan.
Vähän sama minulla joskus. "Ystäväni" ja exäni puivat suhdettamme ja haukkuivat minua selkäni takana. "Ystävä" mm. raportoi exälleni, jos olin lähtenyt jonkun miehen matkaan baarista jne. Siis olimme jo eronneet useita kuukausia sitten! Tiedän, että ex uteli asioitani ja mitä teen kenenkin kanssa ja "ystävä" lojaalisti kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama minulla joskus. "Ystäväni" ja exäni puivat suhdettamme ja haukkuivat minua selkäni takana. "Ystävä" mm. raportoi exälleni, jos olin lähtenyt jonkun miehen matkaan baarista jne. Siis olimme jo eronneet useita kuukausia sitten! Tiedän, että ex uteli asioitani ja mitä teen kenenkin kanssa ja "ystävä" lojaalisti kertoi.
Siis törkeetä! Miten joku kehtaa. Joskus tuntuu että ihmiset eivät yhtään välitä miltä muista tuntuu.. Itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva tunne että kaverini ja exäni juttelevat myös minusta. Se vaivaakin välillä. Mutta eipä totuutta varmaan saa mitenkään tietää.
Tuon asian piilottelu tekee siitä epämääräistä, miksi ei voi reilusti sanoa? Ei varmaan herätä kovin luottamusta.
No ihan satavarmasti on romanttista.