Tunnista elokuvat kuvauksesta!
Olen etsinyt näiden elokuvien nimiä jo monta vuotta, koska haluaisin katsoa ne uudelleen. Osaisiko joku tunnistaa? :)
1. Norjalainen kauhuelokuva jossa ryhmä nuoria aikuisia menee retkeilemään metsän keskelle. Yksi kerrallaan nuorille sattuu jotain, kohtaukset keskittyvät yöaikaan ja lopussa nuoria jahdattiin metsän keskellä ja he eksyivät sinne. Hatarat muistikuvat, anteeksi!
2. Ranskalainen elokuva jossa nainen joutuu sairaalaan ja aviomies jatkaa vaimon luona käyntiä. Ihmissuhdedraamaa, parilla taisi olla myös tytär.
3. Saksalainen elokuva: Kreikkalainen mies omistaa ravintolan jolla ei mene hyvin. Miehen veli pääsee vankilasta ja alkaa kokkaamaan ja ravintola lähtee uuteen nousuun.
Osaako joku auttaa? Katson paljon elokuvia mutta en usein muista niiden nimiä jos ovat kielellä jota en puhu :) onko muilla elokuvapähkinöitä ratkaistavaksi että voisin auttaa takaisinpäin?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:11"]Semmonen isompi kukkahattumies ja sen pienempi kaveri ja talonmies Pikkarainen ja naamat maalattu ihan mustiksi.
[/quote]
Tuota en tiedä, en katso suomalaisia elokuvia oikein koskaan :) ehkä joku muu tietäisi?
-ap
Mä oon katsonut tuon norjalaisen. Yritän vähän googlailla!
Nonni! Villmark on se norjalainen, löysin!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:11"]Semmonen isompi kukkahattumies ja sen pienempi kaveri ja talonmies Pikkarainen ja naamat maalattu ihan mustiksi. [/quote] Tuota en tiedä, en katso suomalaisia elokuvia oikein koskaan :) ehkä joku muu tietäisi? -ap
[/quote]
Hyysäri ja talkkari pakolaisina
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:31"]Nonni! Villmark on se norjalainen, löysin!
[/quote]
Ihanaa, kiitos! Luin wikipedia-artikkelin ja tuohon se oli! Olinkin unohtanut että elokuvassa oli juonena tv-sarja, yölliset kuvaukset ja niiden tunnelma vain jäi mieleen vahvana :) Kiitos kaunis!
-ap
Semmonen isompi kukkahattumies ja sen pienempi kaveri ja talonmies Pikkarainen ja naamat maalattu ihan mustiksi.