Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV-sarjojen & leffojen ärsyttävimmät hahmot?

Vierailija
07.04.2015 |

Katselen Uutta Päivää kakkoselta ja sen inspiroimana tämän aloituksen teen. Vastaus omaan kysymykseeni siis; Uusi Päivä - Vilma. Argggggggh! Kitisee ja vinisee, kun Jani vähän mokaa (sen omasta mielestä), kun ite sitten lähti toisen miehen matkaan niiden häissä. Huoooh, ja tästähän on olevinaan "ikuisuus". Hohhoijaa. 

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:44"]

Täydelliset naiset: Kayla, Jane.

[/quote]

Argh, mulla nousee ihokarvat pystyyn kun ajattelenkaan näitä!

Vierailija
22/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos realityohjelmat otetaan mukaan niin Vanderpump Rulesin (Täydellinen Mrs Vanderpump) pilalle lellitty prinsessa Stassi!

Leukaimplantilla koristeltu tyranni joka murjottaa ja uhkailee väkivaltaisuuksilla jos ei saa haluamaansa. Uhkasi että upottaa dildon happoon ja antaa sen ex-kaverilleen jotta tämä syöpyisi sisältäpäin jne. Kuka normaali ihminen edes ajattelee noin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dawson's Creeckistä en osaa sano0a vaan yhtä koska joka ainoa niistä on toinen toistaan ärsyttävämpiä.

Dawson: Olen piloille hemmoteltu mammanpoika jonka pitäisi kasvattaa pallit. Ruikutan joka helvetin asiasta.

Joey: Nyyh nyyh kun on rankka elämä. Kukaan ei ymmärrä, siispä pakko vääntelehtiä kummallisen näköisenä kun oon vaan tämmönen naapurin tyttö.

Jen: Join kerran kaljaa ja oon Nycistä, eli vuosisadan bad ass.

Andie: Oi miten herkkä olen. Katsokaa miten sieluni kärsii. Sairas äiti, kuollut veli, voi minnuu pientä.

Pacey: Sen sijaan että tekisin jotain asialle, vingun jaksosta toiseen mikä epäonnistuja olen.

(Ihana ketju päivänä jolloin eniten v*tuttaa kaikki.)

Vierailija
24/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden Hellu saa äänen täältäkin. Ylimielinen, koppava, tekopyhä ja ttyhmä kuin saapas. Jos Peppikin vielä tulee takaisin sarjaan, niin terve vaan. Myös Rachelia inhoan Frendeissä. Itsekkyyden huippu.

Vierailija
25/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 07:36"]

Pikku Myy ja Nuuskamuikkunen

[/quote]Nuuskamuikkunen on just ihana! 

Vierailija
26/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 08:23"]

Kotikadun Kimmo Söder ja Laura Mäkimaa

[/quote]Laura joo, ärsyttävä kitisijä, aina naama mutrussa. Onneksi tästä on jo vuosia, kun olen sarjaa katsonut ja lopetinkin jo kauan ennen kuin itse sarja lopetettiin.

Vierailija
27/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross Frendeissä. Yök, yök, yök! Marshall Ensisilmäyksellä-sarjassa. Hyi!

Ällöttäviä hahmoja molemmat.

Vierailija
28/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 03:10"]

Viiden Jutussa se toiseksi nuorin sisarus (Claudia?), joka soitti viulua. Sen äänessä oli jotain ärsyttävää.

[/quote]

Vielä ärsyttävämpi (jos mahdollista) oli sen vanhimman jäbän tyttöystävä. Jäi kiinni gradun kopioimisesta ja masentui. Sille teki oikeasti mieli huutaa että ryhdistäydy. Helkutti et ärsytti katsella sitä itsesäälissä rypemistä. Mutta toi Claudia oli kyllä tosi raivostuttava lellipentu.

Vierailija
29/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:41"]

Rimakauhua ja rakkautta Rachel voi vittu muassa ärsyttää se sen teennäinen täydellisyys. Hyvä sarja muuten mut se ämmä pilaa sen.

[/quote]

Minä en voi sietää Rachelin miestä. Adam on niin itseänsä täynnä ja muka suurikin naistenmies. Yäk, sanon minä!

Vierailija
30/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:38"]

Minulla jo mainitun itsekkään ja teennäisen draamailijan Carrie Bradshawn lisäksi ykkösinhokkeja ovat Salattujen elämien Helena ja Downton Abbeyn Mary. Jälkimmäisessä ärsyttää jo mainittu itsekeskeisyys ja inhottavuus siskoaan Edithiä kohtaan. En ikinä ymmärrä miksi kaikki palvovat Marya, argh. (Kyllä, otan asian liian vakavasti!) 

Helena puolestaan on ärsyttävä tekopyhä lässyttäjä, aina oli tuomitsemassa Isabellaa ja muita ties mistä ja itse vaan esittämässä perheillallisella hyveellistä äitihahmoa, vaikka omasta menneisyydestä löytyy niin tappamista kuin seksin ostamistakin. Aina vaihtuu kanava kun Helenan teennäinen ilme ja puhetyyli ilmestyy ruutuun. Ja pahinta onkin, että vanha suosikkini Aki on Helenan kanssa. Suurta vääryyttä! 

[/quote] nooh... aki vaan kusettaa sitä kumminkin :D

Vierailija
32/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:10"]

Katselen Uutta Päivää kakkoselta ja sen inspiroimana tämän aloituksen teen. Vastaus omaan kysymykseeni siis; Uusi Päivä - Vilma. Argggggggh! Kitisee ja vinisee, kun Jani vähän mokaa (sen omasta mielestä), kun ite sitten lähti toisen miehen matkaan niiden häissä. Huoooh, ja tästähän on olevinaan "ikuisuus". Hohhoijaa. 

[/quote]

Uusi Päivä ohjelmasta se perheen isä, mikä lie baby-face hemmo. Rasittava.

Vierailija
33/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Blood Sookie - miten on lapsellisen oloinen ja typerä naiivi aargh

Vierailija
34/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupan Metsästäjät, koko porukka osaa olla aika ärsyttävä välillä.

Vierailija
35/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 03:10"]

Viiden Jutussa se toiseksi nuorin sisarus (Claudia?), joka soitti viulua. Sen äänessä oli jotain ärsyttävää.

[/quote]

Vielä ärsyttävämpi (jos mahdollista) oli sen vanhimman jäbän tyttöystävä. Jäi kiinni gradun kopioimisesta ja masentui. Sille teki oikeasti mieli huutaa että ryhdistäydy. Helkutti et ärsytti katsella sitä itsesäälissä rypemistä. Mutta toi Claudia oli kyllä tosi raivostuttava lellipentu.

[/quote]

Eikö tuo sama tyttö ollut vanhempana siinä Mean Girls (Tylyt Tytöt?) leffassa sen Regina-pomottelijan lapsenääni-kimittävä ruskeatukkainen kaveri???

Vierailija
36/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:33"]

Dawson's Creeckistä en osaa sano0a vaan yhtä koska joka ainoa niistä on toinen toistaan ärsyttävämpiä.

[/quote]

Miksi katsot ohjelmaa, jossa ei ole yhtään kivaa hahmoa?

Vierailija
37/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beverly Hillsin Real Housewivesin sivuhenkilö Dana joka hoki aina kaikesta että mitä mikäkin maksaa, kuten ne 25 000 dollarin timanttikoriste-käärmeennahka-aurinkolasit. Samaan tapaan kuin ne Suomen "miljonääriäidit".

Vierailija
38/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

How I met your mother - Robin. Ärsyttävä ämmä joka on täynnä itseään ja leikkii miesten sydämillä minkä ehtii. Samaan aikaan "yksi jätkistä" mutta kuitenkin kaikki kuolaa sen perään. Inhosin tuollaisia tyttöjä jo koulussa :D

The Big Bang Theory - Bernadette!! Se ääni!!!

Vierailija
39/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:13"]

Salkkareista Ulla ja Lasse. Supermarjosta Marjo. Frendeistä Ross.

[/quote]

Ross on ihana <3

Vierailija
40/179 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:40"]True Blood Sookie - miten on lapsellisen oloinen ja typerä naiivi aargh
[/quote]

Joo ja se kiroilu koko ajan ja katsokaa kuinka himottava ja söpö olen-asenne!