Kaveri kävi ja jankkasi geishakuulista!
Kaveri oli meillä poikansa kanssa ja juotiin kahvia jne. Sitten kaveri kävi vessassa. juteltiin ja tämä alkoi kysellä että olenko kokeillut geishakuulia. että kuulemma ne on niin hyvät. sanoin että en ole ja yritin vaihtaa aihetta. olen minä oikeasti kokeillut ja minulla on sellaiset mutta en halua puhua tuollaisista asioista toisten kanssa, minusta tuo aihe on ihan nolo. ei muille kuulu mitä pimppalooraani työnnän. kaveri jatkoi että niin sellaset smartballs, ootkos kuullut niistä, onkohan ne hyvät ja miltähän tuntuu? ajattelin että just ne mulla on. sanoin että juu olen kuullut että ne ln ihan hyvät. kaveri jankkasi että ootko varma että et oo kokeillut?
sanoin että no en oo.... kaveri jatkoi että no tunnetko jotakuta joka on kokeillut smartballeja? danoun että en tunne, en en.
ovella lähtiessään kaveri kysyi vielä että etkö oikeesti oo kokeillut smartballeja?
ssnoin että en oo.
sitten menin vessaan ja huomasin että vessakaapin laatikko oli vähän auki. vedin sen kokonaan auki ja huomasin että smartballini eivät ole enää säilytysputkilossaan vain sen vieressä. ihan kylmäsi :(
Kommentit (15)
Yllättävä lopetus! :D Nojoo, siis aika erikoinen tyyppi. Kuka hemmetti ronkkii toisten laatikot ja sitten vielä jankkaa aiheesta. En kanssa tykkäisi yhtään. Lisäksi sä varmaan selkeesti vaikutit kiusaantuneelta ja silti toinen ei lopeta.. vähän niinkun piruuttaan? Ei kyllä vaikuta kovin kivalta henkilöltä.
Oli kyllä niin perus av-mamma kun olla voi!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:13"]
Olipa noloa :/
[/quote]
Sille kaverille.
Lol. :D Mikä oli opetus? Älä jätä geishapalloja liian uteliaiden vieraiden ulottuvulle.
Ei taida kaverin enää käydä kylässä...
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:29"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
[/quote]Mikä sua vaivaa? Ulkomaalaisilla on isommat munat, me tarvitsemme heitä.
Se olisi halunnut kehua kuinka hyvin pidät pillus kunnossa
Olipa noloa :/