Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla yöpaidassa lounaaseen asti. Miten teidän jouluaattonne?

Vierailija
24.12.2021 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkärissä odottelen, että kahvi tippuu. Uuneissa on tulet, kaikki ruuat tehty valmiiksi eilen ja toissapvnä.

Vierailija
22/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppatrikoot, T-paita ja huppari alusvaateiden lisäksi sekä paksut sukat. Aattelin ottaa kuntopyörällä kohta lenkin. Hiihtämään harkitsin lähteä, mutta laiskuus iski ja on aika tuulistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen olohousuissa ainakin koilliseen asti.

Sama. Lounashan meni jo, kun Kekkonen söi sen.

Vierailija
24/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Aurinko paistaa Jouluaattona. Outoa.

Kynttilät palaa. Laittelen saunapolulle roihut+ lyhtyihin kynttilät ulos. Voi sentään. Lapsena Joulupukki tuli usein kun innokas saunojatäti kävi viel jälkilöylyissä pihasaunassa... ni just sillä aikaa... voi sitä lapsenuskoa...

Tälläistä tällä hetkellä

Mites muut???

Terveisin Doris

Vierailija
25/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorossa töissä hoitajana kolmeen asti. Sitten käyn vanhempieni haudalla. Kotiin "lepäämään" suurperheen äitinä. Siivonnut en ole juuri mitään koska ei ole kukaan muukaan osallistunut. En ota nyt stressiä. Illalla ruokailua ja saunomista omalla perheellä sekä tietenkin lapsien riemua pakettien kanssa 😊

Vierailija
26/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion olla pyjamassa koko päivän, villasukat jalkaan ja sohvalla löhöilyä :) Ihan parasta. Hyvää joulua kaikille!

Niin meilläkin! Ihana lököilypäivä lökövaatteissa.

Mä aion kyllä mennä lumitöihin, tykkään niistä, mies saa levätä.

Mukavaa joulua sullekin🤗

Hyvää joulua sinullekin! 

Vierailija
27/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on vielä koristelematta. Mutta koronatestit on otettu, ja negatiivisilla mennään isoäidin luo illaksi.

Nyt otan tupluurit.

Vierailija
28/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeinä kotona. Lasten ja lastenlasten vierailut peruttu, kaapit täynnä ruokaa joista osa kyllä meni lasten perheille, ketkä nyt asuu niin lähellä että kävivät hakemassa. Armoton flunssa meillä molemmilla, mammalla ja pappalla. Surettaa. Hyvää Joulua kuitenkin teille kullekin siellä!

Vierailija
29/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan jo riisua kuusta ja ottaa koristeita muualtakin pois. Kyllästyttää jo. Olen aina hätähousu. Mun joulu meni jo.

Vierailija
30/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan jo riisua kuusta ja ottaa koristeita muualtakin pois. Kyllästyttää jo. Olen aina hätähousu. Mun joulu meni jo.

Miten kauan sinulla on ollut kuusi? Meillä kuukauden koristeltuna.

Vierailija
31/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pukki make up ja lähteä pukkina menemään

Vierailija
32/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen laitoin eli yhden päivän oli kuusi. Sekin on valkoinen muovikuusi, nätti kyllä.

Vierailija
33/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen laitoin eli yhden päivän oli kuusi. Sekin on valkoinen muovikuusi, nätti kyllä.

Olet oikeasti aika hätähousu.

Vierailija
34/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeasti aika hätähousu.

Kyllä olen! En voi mennä ravintolaan syömään, kun en kestä sitä odottamista. Tai kampaajalle, kun hän tekee niin hitaasti kaiken. Vieraita en tykkää kutsua, kun he ovat niin kauan, tunti on jo liikaa, alan aina tiskata siinä vaiheessa. Hätähousuisuus on perinnöllinen hauska piirre minussa ja isässäni.

Vierailija
35/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä. Älä. Ei vielä...

No meil ei kuusta oo koristeita kyl... ja valoja.

Loppiaiseen asti. Paitsi ulkovalot pitempäänkin...

Vierailija
36/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurot syötiin aamulla ja katseltiin lastenohjelmia siskon kanssa, kävin pienen metsälenkin ja äsken käytiin haudoilla.

Nyt mummoa hakemaan, sitten elokuvien katselua, ruokailu, lahjat ja sauna, lisää elokuvia ja herkkuja. Illalla ehkä pelaillaan jotain siskon kanssa.

Vietän joulua vanhempieni luona.

Hyvää joulua kaikille! ❤

N19

Vierailija
37/38 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lähti mies pukkeilemaan vanhimman poikansa perheeseen nuorempien (+-30v) poikiensa kanssa. Avaan kaljan ja alan katsomaan Hercules Poirot leffaa:D

Vierailija
38/38 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole yöpaidassa päivään asti. Aamulla on oltava telkkarin äärellä klo 8 viimeistään piirrettyjä katsoen. Siinä samalla aamupala riisipuuron, pasteijan ja ohjelmien jälkeen kävelylle. +40v sinkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi