Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljastui lassukaksi

Vierailija
07.04.2015 |

Kävi ilmi tänään, että mies jonka kanssa olen ollut yhdessä noin kuukauden ei ole koskaan aiemmin edes suudellut naista ja ikää hänellä on 27v. Nyt se valitti siitä että minä olen häntä paljon kokeneempi. Olen siis seurustellut neljän eri miehen kanssa häntä ennen ja niiden lisäksi reilu kymmenen yhden yön juttua (joista yhdestä minulle maksettiin, mutta sitä hän ei toivottavsti saa koskaan tietää) ja kolme panokaveria. En ole kertonut taustastani sen tarkemmin mitään muutakuin, että kumppaneita on ollut jonkun verran.

En ymmärrä miksei nainen saa pitää hauskaa nuorena varsikaan, kun tuo määrä ei ole mikään kauhen suuri mielestäni. Pitäisiköhän vaihtaa sellaiseen mieheen, joka tyytyy kohtaloonsa olla kokemattomampi ja huonompi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehellä on ollut vähintään 5 sukupuolitautia ennenkuin hän on täyttänyt kaksikymmentä.

Vierailija
22/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:18"]

No, haittaako se, että on lassukka? Jos tykkäät ja teillä on mukavaa, niin katso nyt vähän eteenpäin hyvä nainen.

[/quote]

Kannattaa myös kysyä, että luuleeko löytävänsä ikäisensä naisen, jolla olisi vähemmän kokemusta kuin itsellään on...
[/quote]
Siksi käyn painamassa huoria niin saan edes vähän kokemusta naisista ennen seurustelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:16"]Mitä tarkoittaa lassukka? [/quote] Lassukka on kaakkoissuomessa kasvava rantakasvi.

[/quote]

Parisuhteeseen ajaudutaan usein myös narsissin kanssa, mutta sitä on setvitty jo toisaalla ketjussa.

Vierailija
24/24 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 18:18"]Melko horo ja vielä huora kaiken hyvän päälle lisäksi.
[/quote]

Ei tuo oo mitään jakorasiaa nähnytkään, mutta huorahan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä