Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritykset selittää vanhemmilleni mikä on ärtyvä suoli ja jouluruokailu

Vierailija
23.12.2021 |

He eivät ymmärrä ettei kyseessä ole allergia.
Että en tiedä mikä aiheuttaa vessarallin tai pelkästään vatsakipuja. Se voi olla mikä vain!
Stressaa hel"""ti 😬

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa omat eväät mukaan.

Vierailija
2/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ny hellanlettas sentään 🙄 Annostellaanko teillä ruuat valmiiksi lautaselle, niin että et voi itse päättää mitä siihen laitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi ny hellanlettas sentään 🙄 Annostellaanko teillä ruuat valmiiksi lautaselle, niin että et voi itse päättää mitä siihen laitat?

Kun en uskalla syödä MITÄÄN. ja tämä loukkaa äitiäni syvästi. "No ota edes riisipuuroa, edes vähän porkkanalaatikkoa,ruisleipä on hyväksi mahalle..".

Olen heidän ainoa lapsensa ja ruoka tehdään minua ajatellen.

A.P

Vierailija
4/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai taas syödä hymyssä suin ja toivoa ehtiväni kotiin ennen kuin vessaralli alkaa.

Haluaisin kyllä viettää joulun muualla kuin vessassa kissan kanssa 😭

Tai ehkä mitään ei tulekaan,kun ei voi tietää!

A.P

Vierailija
5/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi syödä MITÄÄN? No sittenhän sun pitäisi olla kuollut

Vierailija
6/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kissa on siellä vessassa

Vierailija
7/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä normaalisti syöt? Miksi et voi syödä jouluna niitä ruokia joita yleensäkin syöt?

Vierailija
8/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olimme eronneet exäni kanssa kaksi vuotta sitten ja päätin mennä jouluna vanhemmiltani baariin, enkä yksin kotiin. Lanttulaatikko,kinkku ja kalja eivät olleet hyvä idea mutta en tiennyt sitä vielä silloin. Ja keskellä baaria pärähti sitten pa"at housuun! Siitä se sitten alkoi, hyvästit normaalille elämälle 😬 Uskon että eron aiheuttama stressi ja tupakanpolton lopettaminen sairastuttivat minut.

A.P

Vierailija
9/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en uskalla syödä MITÄÄN. ja tämä loukkaa äitiäni syvästi. "No ota edes riisipuuroa, edes vähän porkkanalaatikkoa,ruisleipä on hyväksi mahalle..".

Olen heidän ainoa lapsensa ja ruoka tehdään minua ajatellen.

A.P

No siinäpä sitten loukkaantuu. Jos olet asian selittänyt hyvissä ajoin, ei ole sinun vastuullasi. Sanot että tuputusta et kuuntele ollenkaan.

Vierailija
10/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpina päivinä elän piparminttuteellä ja kyllähän siinä aika kuollut olo on !😥

A .P

Vierailija
11/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin.

Vierailija
12/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olimme eronneet exäni kanssa kaksi vuotta sitten ja päätin mennä jouluna vanhemmiltani baariin, enkä yksin kotiin. Lanttulaatikko,kinkku ja kalja eivät olleet hyvä idea mutta en tiennyt sitä vielä silloin. Ja keskellä baaria pärähti sitten pa"at housuun! Siitä se sitten alkoi, hyvästit normaalille elämälle 😬 Uskon että eron aiheuttama stressi ja tupakanpolton lopettaminen sairastuttivat minut.

A.P

Onneksi on sen jälkeen ollut enemmän kuin aikaa olla siellä vessassa. 😊

Vierailija
13/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Eikä rajoitu omaan perheeseen. Siksi päätin tänä vuonna kieltäytyä muiden tarjoamista jouluaterioista.

Vierailija
14/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voin syödä tyyliin karkkia ja pitsaa, eikä maha tiedä mitään ja joskus gluteeniton kaurapuurokin aiheuttaa viikon ripulin.

Tuntuu että tämä tauti on kiinni jostain tähtien asennosta!

Ja tätä äitini ei ymmärrä. "Miksei sinua tutkita,ottiko ne kokeita.""

Minua ON tutkittu,tähystetty kumpikin pää

A.P

Vierailija
15/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa minua, luulee kai että vedän itseni alas vessasta! Naukuu ja raapia kunnes avaan.

A.P

Vierailija
16/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en vieläkään ymmärrä, miten se sinun sairauteesi vaikuttaa, syötkö samaa ruokaa kotonasi vai vanhempiesi luona? Taitaa olla nyt ihan joku muu ongelma.

Vierailija
17/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tässä kyllä loukataan sekä penaalin terävimmän kynän että laatikkoloukkaantujan tunteita sensitiivisesti! He ovat istuneet pöntöllä jo koko viikon ja paljon on laatikoita syöty!

Vierailija
18/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpina päivinä elän piparminttuteellä ja kyllähän siinä aika kuollut olo on !😥

A .P

Hyppää nyt jo kaivoon 😒 Täällä on muitakin joilla sama vaiva, mutta voidaan kyllä syödä ja ollaan hengissä. Mikä helvetin uniikki lumihiutale sä kuvittelet olevasi?

Jos sinulla on oikeasti IBS olet kyllä harvinaisen ilkeä ja ymmärtämätön! Minä kyllä tiedän tuon tunteen kun elää teellä ja imodiumilla,päässä pyörii ravinnon puutteesta,

Vessa haisee,pylly on kipeä eikä ketään kehtaa pyytää kylään tai lähteä mihinkään .

Ihan hirveää.

Ei ap

Vierailija
19/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa olla tarkkana, ettei AP vain loukkaa laatikkoahmatteja, se on valtakunnanoikeuteen lähtö sen jälkeen.

Vierailija
20/62 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään olen juonut kahvia mantelimaidolla,syönyt tomaattikeittoa ja piereskelyt. Toivon että jääkin vain pieruihin. Eipä niitä kukaan muu onneksi ole haistelemassa.

Foodmappia olen yrittänyt noudattaa mutta välillä lipsuu.

A.p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi