Miten pidät itsesi karvattomana alapäästä?
Sheivaus? sokerointi? Itse? Kosmetologilla? Ultralla?
Kommentit (29)
Itse käyn naapurin leskirouvalla sheivauksessa ja parturissa viikottain kun on kuitenkin entinen parturi ja osaa hommansa paremmin kuin itse
T.poslari on pop mies 28
Alkuun tuntu oudolta se että kalukin tarvii olla kovana että homman saa hoidettua kunnolla mutta onhan se välttämätöntä että saa kaikki pois..
Kalttaan liekinheittimellä niin kuin sioille on tapana tehdä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:09"]Näitä keskusteluja on koko ajan :D sheivaan ja nypin. Ajattelin kokeilla huomenna sokerimassan tekoa kotona.
[/quote]
Itsekin ajattelin marsipaania tehdä.
Kulottamalla. Metsäpalovaroitusten aikaan on kulotettava salaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:41"]
Olemalla vanha. Ei kasva karvat.
[/quote]
Meidän eläkeläispiirissä puhuttiin juuri tästä. Ei enää tarvitse miettiä karvoitusta, kun se ei enää kasva. Ollaan siis aika trendikkäitä tyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:09"]Näitä keskusteluja on koko ajan :D sheivaan ja nypin. Ajattelin kokeilla huomenna sokerimassan tekoa kotona.
[/quote]
Itsekin ajattelin marsipaania tehdä.
[/quote]
:,D
Sheivaan minäkin. Ehkä kerran kaksi viikossa. Useammin jos hinkkaa menee ihan näpyille ja kutisee. Äh, inhoan koko touhua mutten osaa olla ajelemattakaan. Miehelle kelpaa kummin vain. :)
Käyn ammattilaisella sokeroinnissa. Karvat pysyy poissa kolmisen viikkoa.
Näitä keskusteluja on koko ajan :D sheivaan ja nypin. Ajattelin kokeilla huomenna sokerimassan tekoa kotona.
Sheivaan, anteeks kuka jaksaa alkaa nyppimään? Eiks siinä tuu jo niskatki kipeeks
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:21"]Sheivaan, anteeks kuka jaksaa alkaa nyppimään? Eiks siinä tuu jo niskatki kipeeks
[/quote]
Oon nyppinyt kummulta karvat noin viisi vuotta, menee aika rutiinilla ja karvankasvu hidastunut. En voi epiloida, koska kasvaa todennäköisesti sisään karvat. Höyläämällä en saa kaikkea pois. Toki joku kosmetologilla sokerointi olisi ihan unelmaratkaisu, mutta turhan tyyris.
Photoshoppaan karvat pois ennen seksiä.
Kauanko sulla menee nyppimiseen? Ja kuinka paljon nypit?
Käyttääkö kukaan vahaliuskoja?
Itse kävin kosmetologilla sokeroimassa, ihana lopputulos mutta turhan tyyristä.
Sheivauksella tulee nyppyjä..
Vahaliuskat tuskaa..
Sheivaan. Ei ehkä paras mahdollinen, mutta nopein ja kätevin tapa.
En sheivaa. Minulla on elämä, joten en ehdi tuhrata alapääni parissa.
Vahautan kosmetologilla kerran kuukaudessa, samoin kainalot ja sääret. Itse en ole tehnyt minkäänlaista karvanpoistoa yli 10 vuoteen, vaan käyn ainoastaan ammattilaisella. Karvat pysyvät poissa pitempään, niiden kasvu on vähentynyt huomattavasti ja ennen kaikkea minun ei tarvitse nähdä asian eteen muuta vaivaa kuin mennä paikalle kauneushoitolaan.
Sheivaan ehkä 3 viikon välein, maksimissaan viikon välein. Ei tarvitse kyniä koko ajan, kun on sinkku.