Sofia Ruusilan alusvaatekuvat
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1428380379264.html
.
No niin Sohvi, koska kuitenkin kyttäät, niin tässä: keskustelu uusista kuvistasi. Itse jätän kommentoimatta, kun en keksi hyvää sanottavaa.
Kommentit (85)
Ihan hyväkroppainen vosu, mutta naama ei kyllä näytä kauhian hyvältä ja on paljon vanhemman näköinen mitä on. Mutta panisin kyllä.
Hyvä kroppa mut näyttää naamasta ihan simpanssilta tai joltain muulta apinaeläimeltä :D
-Näyttää ikäistään vanhemmalta, reilusti. Kulahtaneen ja yksinkertaisen oloinen. Kroppa ok, mutta missä ne puhutut lihakset ovat, vai eikö niitä hänen sarjassaan saa edes olla.
Kaunis kroppa, ekassa kuvassa naama näyttää ihan michael jacksonilta. Muissa kuvissa ihan nätti.
Miksi nämä kauniit nuoret naiset pilaa kroppansa ja naamansa turhanpäiväisillä leikkauksilla? Sofia, Maisa, Suvi P ym. näyttää kaikki reippaasti ikäistään vanhemmilta.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:55"]
-Näyttää ikäistään vanhemmalta, reilusti. Kulahtaneen ja yksinkertaisen oloinen. Kroppa ok, mutta missä ne puhutut lihakset ovat, vai eikö niitä hänen sarjassaan saa edes olla.
[/quote]
Nuo kuvat on otettu 4 kk sitten.
Minä ainakin ottaisin Sofian naaman ja kropan itselleni koska tahansa. Eihän hän missään nimessä ole ruma, mutta botoxin olisi kyllä saanut jättää väliin/vähemmälle. Myös silarit saisi olla pienemmät. Älkää aina jaksako haukkua, tuskin te paremmalta näytätte.
N17
Rintsikat ei kyllä istu lainkaan, jotenkin säälittää kun osa naisista ei osaa valita itselleen sopivia.
Mitä te puhutte?? Kyllähän tuo nainen kaunis on kuin mikä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:55"]
[/quote]
Nuo kuvat on otettu 4 kk sitten.
[/quote]
Onko noi siis samoista kuvauksista kuin Sofian edelliset IS-kuvat? Mietinkin miten voi taas olla niin huonosti ja epäimartelevasti laitetut hiukset, eikä meikkikään mitenkään erikoinen.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Näyttää vanhalta aku ankalta.
kyllä 20v hottis näyttää paremmalta
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:18"]Alkaa mammoilla olla viimeset ajat vähätellä Sofiaa. Kohta on ne fitnesskisat, joissa Sofia nappaa hyvän sijoituksen, ehkä voittaakin koko paskan, ja sitten jenkkeihin sikäläisiin skaboihin. Arnoldin geimeihin.
[/quote] Moi Sohvi :D jos sä olisit avoimesti av-mamma niin me voitais kannustaakin sua. Onhan Tauski ja Jouko Pihokin av-pappoja rohkeasti. t. ap
No, kertokaa jo missä kuvassa oli se photarimoka! Olen katsonut kaikki kuvat läpi enkä huomannut. Vaikka on varmaan joku tosi ilmeinen kun vaan jaksaisi pidempään tuijottaa :) ottaen huomioon iltahöpölehtien tason...
Mitenkäs mammojen "boikotoidaan Sofiaa ettei se pääse mihinkään mediaan eikä mihkään" -kampanja sujuu?
Kylläpä ihmiset osaakin olla kateellisia... Huh huh. Kaunis nainen on.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:37"]Mitenkäs mammojen "boikotoidaan Sofiaa ettei se pääse mihinkään mediaan eikä mihkään" -kampanja sujuu?
[/quote] Mikä kampanja tää on? Sun omassa päässä. Ja kuten sanoin, ala mammailla avoimesti niin me kannustetaan sua kauhistelun sijaan. Sillä av-mamma on julma vain vieraille! t. ap
Pään ja rinnat ku jättää pois niin sitte näyttää hyvältä alaspäin, pauttiarallaa ne kohdat mitä ei oo "muutettu"
Tässä keskustelussa on vielä enemmän kommentteja, joissa hänessä ei ole mitään hyvää. Näyttää ankalta, apinalta, kumiselta, vanhalta, kuivalta, haiseekin varmaan pahalta. Muutama ihminen on kyllä juu hänen vartalostaan maininnut positiivisesti. Että on komea kroppa.
Minä voisin hänen rintansakin ottaa. Omani on imetyksen jäljeltä aivan tyhjät. Lisäksi on suvun naisissa äitiä, isoäitiä ja hänen sisariaan myöten rintasyöpää. Jos suomessakin Angelina Jolien kaltaiset ennakoivat leikkaukset yleistyvät, silikonirinnat saattavat joskus olla minullakin. Pelkään rintasyöpää.
Hänen kasvonsa ovat ihan kauniit, tälläiselle perushärmäläiselle perheenäidille toki liian laitetut meikkeineen, ripsineen ja täytettyine huulineen. Mutta säilyykö nuo huulet ikuisesti tuollaisina, jollei niitä täytä säännöllisesti uudelleen? Onko hänellä paluuta entiseen? Kaikkinensa en panisi pahakseni hänen kasvojaankaan. Vähemmän hänellä ryppyjä on kuin itselläni.
N34
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:02"]
Ai, no mä olenkin sitten varmaan ainut joka haluaisi näyttää samalta. Hänellä on kaunis vartalo, itse olen kamala pullero. En kehtaa käydä selluliitteineni ja läskeineni edes rannalla tai uimahallissa. Hiuksetkin näyttäisivät varmasti hyviltä, jos ne harjaisi suoriksi ja kiiltäviksi. Nyt näyttävät kieltämättä harakanpesältä. Kasvoilta on liian muokattu, niitä en kadehdi. Mutta kropan vaihtaisin milloin vaan. Luonnollisilla rinnoilla.
N34
[/quote]
Ainut? Tässä keskustelussa on monta kommenttia, jossa sanotaan että kroppa on tosi hyvä silareita lukuunottamatta.
[/quote]