Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun lasta vaivaa? :(

Vierailija
07.04.2015 |

Kuukausi sitten mun 1,5-vuotiaalla oli kuumetta, nuhaa ja yskää, joista yskä jäi jäljelle. Yski paljon, saatiin Ventolinea, jolla yskimiset siirtyi enää aamuyöhön ja juostessa sai yskäkohtauksia. Kävin uudestaan pitkittyneen yskän takia lääkärissä ja epäilin infektioastmaa (lapsen isällä astma). Lääkäri kuunteli keuhkot ja sanoi, että on täysin terveet eikä mitään astmaan viittaavaa. Teki muitakin tutkimuksia ja totesi täysin terveeksi, antoi kumminkin yskänlääkettä yskään.
-
Annoin muutaman päivän yskänlääkettä, mutta en kokenut siitä olevan hyötyä. Ventoline auttaa parhaiten. Lapsi kuitenkin jatkaa edelleen yskimistä, yöt on menneet ihan rikkonaisiksi, kun haluaa nukkua pystyssä mun sylissä. Mitään näkyvää hengenahdistusta ei ole, yskii vain sellaista kuivas yskää ja on äärimmäisen kiukkuinen jatkuvasti.
-
Apua, mitä tämä on? Pitääkö vain odottaa, että menee ohi? Voiko olla sittenkin infektioastmaa, vaikka lääkäri sanoi, ettei ole?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on yskinyt muuta¨man viikon lähes tauotta, menee sitten ajastaan ohi itsestään. Anna illalla lusikallinen hunajaa, antaa nukkua.

Vierailija
2/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna varaisin ajan yksityiselle lastenlääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pitää kokeilla. Kaduttaa, että menin antamaan yskänlääkettä, kun nyt jälkeenpäin olen lukenut, että siitä voi olla vain haittaa. Tuntuu, että sen jälkeen asiat on vain menneet pahemmaksi ja lapsi tuli aivan kamalan äkäiseksi, joskus vaikea kontrolloida muuten niin rauhallista lasta.

Vierailija
4/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on pitkä aika joten vie varmuuden vuoksi uudestaan lääkäriin. Varsinkin nyt kun alkaa taas pölyt ja allergiat vaivata muutenkin.

Meillä tytölle jos tulee yskä niin se kestää 3 viikkoa. On kyllä kamalaa kun se myös vaivaa yleensä yöllä.

Ei ole astmaa kuitenkaan.

Vierailija
5/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla siitepölyallergiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi