Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos työkaveri tms ei koskaan mainitse kumppaniaan?

Vierailija
07.04.2015 |

eli et edes tiedä onko suhteessa? Herättääkö se jotain ajatuksia? Olen vaan miettinyt kun usein aika epäolennaisisssakin yhteyksissä ihmiset tuo esiin miesystäviään tai puolisoitaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka puhutte vaan työasioita niin viihdyttekö te työpaikoillanne? 

Vierailija
2/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiivis työporukka ja hieno yhteishenki. Puhutaan kaikesta, työasioista sekä vapaa ajan tapahtumista. Vietetään aikaa yhdessä myös työn ulkopuolella. On tainnut käydä hyvä tuuri, itse en tykkäisi olla töissä jossa ei opi tuntemaan toisia lähemmin - mutta joillekin taas tämä passaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ensimmäisenä, että haluaa pitää työelämän ja yksityiselämän erillään. Jotkut voi ajatella ettei yksityisasiansa kuulu millään tavoin työkavereille tai että niitä voisi joku käyttää jollain tapaa omaksi hyödykseen, en osaa tarkemmin selittää...

tai voihan niinkin olla ettei halua kertoa esim. seurustelustaan jos ei ole niin vakavissaan jutussa tai haluaa suojella kumppaniaan tai ei tykkää kateellisten ihmisten kommenteista tms tms. syitä voi olla monia.

Vierailija
4/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:46"]

Ajattelen että kyse on ihmisestä, joka ei koe tarpeellisena kertoa yksityiselämästään työpaikallaan. Meilläkin jotkut tarjoaa kihlajaiskahveja, kun taas toiset jäävät yllättäen äitiyslomalle kertomatta muille kuin johtajalle. Kukin tavallaan.

[/quote]

Joko teillä jäädään todella aikaisin äitiyslomalle tai naisilla on poikkeava ruumiinrakenne tai paljon ylipainoa kun raskautta ei huomata. Jos se huomataan on outoa ettei se edes sivulauseessa tule mainituksi...

Vierailija
5/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään sitä kumppania puheeksi ota missään yhteydessä mutta aina jossain vaiheessa aletaan kysellä missä kukin asuu ja sitä kautta selviää yleensä asuuko yksin vai ei.

Vierailija
6/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
7/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:51"]

Eli se ei olekaan mitenkään epäilyttävää? Huh. Olen alkanut miettiä kun vuosia olen kuullut työpaikalla "minä ja mun mies" ja "mun tyttöystävä pälä pälä" ja itse en puhu kumppanista, koska sitä ei vaan ole (no en puhuisi kyllä varmaan muutenkaan töissä). ap

[/quote]

Ei ole epäilyttävää. Kaikkein rasittavimpia ihmisiä nimenomaan ovat nämä jatkuvasti kotiasioistaan jauhavat. 

Vierailija
8/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kyse on ihmisestä, joka ei koe tarpeellisena kertoa yksityiselämästään työpaikallaan. Meilläkin jotkut tarjoaa kihlajaiskahveja, kun taas toiset jäävät yllättäen äitiyslomalle kertomatta muille kuin johtajalle. Kukin tavallaan.

Vierailija
9/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että muitakin samanlaisia on. En itse ainakaan tykkää puhua henkilökohtaisista asioistani missään työporukassa tms., enkä olen muidenkaan omasta elämästä mitenkään  kiinnostunut. Ystävät on sitten asia erikseen.

Vierailija
10/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo esille onko puolisoa,lapsia tmv koska se ei kuulu työporukalle.

Vierailija
11/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden oikean kaverin olen saanut työn kautta.. joten emme varmaankaan pidä työkavereistamme. Ylipäätään ihmiset eivät ole älyllisiä.

Vierailija
12/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se ei olekaan mitenkään epäilyttävää? Huh. Olen alkanut miettiä kun vuosia olen kuullut työpaikalla "minä ja mun mies" ja "mun tyttöystävä pälä pälä" ja itse en puhu kumppanista, koska sitä ei vaan ole (no en puhuisi kyllä varmaan muutenkaan töissä). ap

Vierailija
13/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok vaikkei kertoisi siviiliminästään yhtään mitään. mä olen työkaveri mun ei tarvitse tietää kuin työasiat

Vierailija
14/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en varmaan edes huomaa koko asiaa.

Vierailija
15/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kiinnittä asiaan mitään huomioita jos hän ei esim. selvästi ole vaivaantunut aiheesta muiden puhuessa tai kysyessä. Vaivaantuminen ehkä voisi herättää pientä kiinnostusta miksi, mutta todennäköisesti sekin unohtuisi melko pian.

Vierailija
16/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo otsikon "tms" tarkoittaa? Työkaveri ja kuka muu?

Vierailija
17/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole juuri muuta ajateltavaa kuin että hän ei halua sekoittaa yksityiselämää ja työelämää keskenään. Mikä tietyy on ihan hyvä juttukin. Miksi työkavereille kenenkään yksityiselämä kuuluu. Ei työkaverit ole sen kummempia kuin kadulla vastaan tulevat ihmisetkään. Eihän kaupan kassallekkaan kerrota omasta elämästä vaikka sillä samalla kassalla saatetaan käydä vuosia.

Vierailija
18/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaikkea nähneenä on pakko todeta, että riippuu ihan persoonasta ja käytöksestä. Jos henkilö on pidättyväisempi käytökseltään, niin tulkitsen asian juurikin niin ettei työpaikalla haluta puhua yksityiselämästä ja tämä ok. Jos taas käytös on luokkaa flirttaillaan parikymppisille assareille, heitellään puolivpervoa vitsiä tilanteessa kuin tilanteessa ja ollaan jokaiselle työpaikan ryyppyreissulle ilmoittautumassa ensimmäisenä, mutta vasemmassa nimettömässä on sormus, niin pidän kyllä outona, epäasiallisena ja mielestäni ei ole ok.

Vierailija
19/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä onni on se onnen kätkeköön. Näin tulee vähämmän kateellisia työkavereita jotka pilaa työpäivän.

Vierailija
20/26 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:56"]

Mitä tuo otsikon "tms" tarkoittaa? Työkaveri ja kuka muu?

[/quote]

No mietipä sitä.

Mitä nyt ihmiset tekee? Käy harrastuksissa? Opiskelee? Opiskelukaveri tai harrastuskaveri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä