Jouluaatto ja imurointi kerrostalossa
Jos en ehdi tänään imuroimaan, niin haittaako imurointi naapureiden joulua?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Imuroi tänään ja jätä palstailu vähemmälle.
Kunpa oliskin niin vähän tekemistä, että ehtisin palstailla täällä tyhjän panttina. Leivon, paistan, paketoin lahjoja, hirveä kiire ja hiki valuu. Tekisi mieli mennä vaan sänkyyn ja nukkua tammikuuhun asti.
Vain joku hemmetin negerson alkaa imuroimaan jouluna, oikeat ihmiset viettää joulua! Jos ei kiinnosta niin aina voi muuttaa pois!
Onhan useimmat kaupatkin auki huomenna. Aattoaamuna tai päivällä voi hyvin imuroida. Ja jos koira kaataa kuusen, neulaset voi imuroida vaikka keskiyöllä.
En todellakaan häiriinny naapureiden normaaleista äänistä. En edes huomaa noita ääniä kuin ehkä kerran kuussa. Kuulen ja keskityn muuhun, joten unohdan äänet.
Annetaan nyt ihmisille edes joulurauha. Tarvitseeko tuollaista kysyäkään.
aatto on arkipäivä, anna palaa vaan
Mitä tahansa vahinkoa on voinut käydä mihin tarvitsee imuria ja eipä siihen imuroimiseen koko päivää mene. En edes jaksa välittää jos naapurini imuroi, sillä onhan hänelläkin vapaus tehdä mitä itse jouluna haluaa.
Ei voe vastata, riippuu monelta aattona...
Minä imuroin joka ikinen päivä. Aion imuroida myös huomenna. Imuri on ajastettu hommiin 09:30 alkaen joka ikinen päivä
Vierailija kirjoitti:
Minä imuroin joka ikinen päivä. Aion imuroida myös huomenna. Imuri on ajastettu hommiin 09:30 alkaen joka ikinen päivä
MIksi? Onko sulla 10 kissaa tai jotain muuta erityistä, että on pakko koko ajan imuroida?
Minä imuroin ennen joulurauhaa. Sen julistamisen jälkeen en metelöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi? Onko sulla 10 kissaa tai jotain muuta erityistä, että on pakko koko ajan imuroida?
Ajattele. Hänellä on robotti-imuri.
Itseni mielestäni olisi, jos imurit olisivat täysin hiljaisia niin se olisi kaikkien etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lasta; kyllä siinä ehtii joka päivä jotain leivänmurua lattialle putoamaan, hiekkaa kulkeutumaan ulkoa ja pölyä jostain laskeutumaan. Täällä on aina siistiä ja isoksi osaksi tuon imurin vuoksi. Ei se minun aikaani kuitenkaan vie, niin keltä se olisi pois?
Minä aion imuroida vain päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele. Hänellä on robotti-imuri.
Itseni mielestäni olisi, jos imurit olisivat täysin hiljaisia niin se olisi kaikkien etu.
Roomba on hiljaisin jonka löysin, ei kuulu naapuriin ja itsekin pystyn työskentelemään kotona vaikka se pyörii.
Mielestäni kohteliasta on imuroida ennen joulurauhan julistusta mutta ei nyt joku pieni nopea imurointi haittaa myöhemminkään.
Aaton aamupäivänä vielä voi yehsä kotihommia ihan hyvin. Itse olen pitänyt rahana joulurauhan julistusta.
Kaikissa kerrostaloissakaan ei ääni kulkeudu, ellei nyt mikään ylitehokas imuri ole. En ole koskaan kuullut naapurieni imureita tai pesukoneita tai ylipäänsä mitään jos ei nyt joku kova tavara lattialle putoa yläkerrassa. Talo on uudistuotantoa, kallista rahaa ja valmistui 2013. Kun ikkunat laittoi kiinni, ei edes naapuritontin rakennustyömaalta kuulunut sisälle mitään. Asuntoja on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aaton aamupäivänä vielä voi yehsä kotihommia ihan hyvin. Itse olen pitänyt rahana joulurauhan julistusta.
Milloin se julistetaan?
Imuroi tänään ja jätä palstailu vähemmälle.