Jouluaatto ja imurointi kerrostalossa
Jos en ehdi tänään imuroimaan, niin haittaako imurointi naapureiden joulua?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onhan useimmat kaupatkin auki huomenna. Aattoaamuna tai päivällä voi hyvin imuroida. Ja jos koira kaataa kuusen, neulaset voi imuroida vaikka keskiyöllä.
Eipäs muuten voi. Jos yöllä sotkee kerrostalossa,niin siivoaminen pitää jättää aamuun.
Jätä imurointi pois, himmenä valoja,sytytä kynttilöitä. Kukaan ei huomaa.
Onko sama kerrostalo, jossa MARSSITAAN KORKOKENGILLÄ kellon ympäri yläkerrassa ja HUUDATETAAN PESUKONETTA?
Onko kuulunut äänekästä KOHISEVAA virtsaamista vessassa kello kymmenen jälkeen? Onko?
Minusta joulurauha koskee vain tappelua. Eli joulurauhan julistamisen jälkeen lapset eivät saa enää tapella keskenään.
Tietenkin voi aattona imuroida, me on imuroitu usein kun mies on raivonnu, että pitää siivota. Nyt on diagnoosi (ADHD) ja lääkitys (amfetamiini) niin kummasti on alkanut siivouskin sujumaan. Ei tarvii huomenna imuroida, mutta nyt on saunan pesu menossa ja sen perään kylppärin lattia, kyllä täältä vielä kolinoita kuuluu, mutta ei naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan useimmat kaupatkin auki huomenna. Aattoaamuna tai päivällä voi hyvin imuroida. Ja jos koira kaataa kuusen, neulaset voi imuroida vaikka keskiyöllä.
Eipäs muuten voi. Jos yöllä sotkee kerrostalossa,niin siivoaminen pitää jättää aamuun.
Turvallisuus ennen kaikkea. Lasi jos on vaikkapa tippunut ja särkynyt niin kannattaahan ne sirut samantein siivota pois, ettei myöhemmin vahingossakaan saa sirua jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus ennen kaikkea. Lasi jos on vaikkapa tippunut ja särkynyt niin kannattaahan ne sirut samantein siivota pois, ettei myöhemmin vahingossakaan saa sirua jalkaan.
Tämä. Lasinsirut voi imuroida, mutta en lähtisi kuusenneulasia imuroimaan yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä imuroin joka ikinen päivä. Aion imuroida myös huomenna. Imuri on ajastettu hommiin 09:30 alkaen joka ikinen päivä
MIksi? Onko sulla 10 kissaa tai jotain muuta erityistä, että on pakko koko ajan imuroida?
OCD, pakko-oireinen häiriö tai vähintään neuroosi.
Isän naapuri yhtenä jouluna riehui ja huusi kännissä itsekseen. Jossain vaiheessa huusi: "Mä oon alikersantti!"
Se oli häiritsevää.
Mieluummin imurointia kuin kännissä örvellystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä imuroin joka ikinen päivä. Aion imuroida myös huomenna. Imuri on ajastettu hommiin 09:30 alkaen joka ikinen päivä
MIksi? Onko sulla 10 kissaa tai jotain muuta erityistä, että on pakko koko ajan imuroida?
Tai sitten vain pitää siististä kodista ilman mitään kummempia diagnooseja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OCD eli pakko-oireinen häiriö. Millainen neuroosi sinulla on mielessä?
Ei minua naapurin imuroinnit haittaa. Tuskin mitään kuulisinkaan, kun on päivällä omat ruoanlaittopuuhat ja joululaulut soi. Illalla sitten perheen ja muutamien sukulaisten kanssa vietetään joulua, syödään ja juhlitaan, ei siinä ehdi naapuria kytätä.
Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lasinsirut voi imuroida, mutta en lähtisi kuusenneulasia imuroimaan yöllä.
Juomalasitkin voi itsestään mennä palasiksi. Se johtuu jännitteestä, jos niin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua naapurin imuroinnit haittaa. Tuskin mitään kuulisinkaan, kun on päivällä omat ruoanlaittopuuhat ja joululaulut soi. Illalla sitten perheen ja muutamien sukulaisten kanssa vietetään joulua, syödään ja juhlitaan, ei siinä ehdi naapuria kytätä.
Hyvää joulua!
Kuuluuhan noi juhlinnan äänetkin naapuriin, jos imuroinninkin ääni kuuluu. 50/50 molemmat voittaa ja häviää.
Puolilta päivin aattona