Ei ketään täällä ole töissä, kun on aikaa täällä kirjoitella?
Kommentit (33)
Mulla vapaapäivä ja muutenkin teen vajaata viikkoa.
Illat kuluu täällä.. Yritän vierottautua ihan tosissani! Perhe-elämä kärsii!
Palstalaiset on kaikki niin isoja johtajia että voivat siirtää työt muille ja kirjotella päivät pitkät töistä.
Olen yrittäjä ja teen 45-tuntista työviikkoa. Tämä palsta on koko 9-tuntisen työpäivän ajan auki.
Saikkupäivä flunssan takia eikä oikein muutakaan jaksa kuin täällä roikkua.
Töissä ollaan. Jonotan siilon alle lastaamaan, joten ehtii hyvin kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:09"]Olen yrittäjä ja teen 45-tuntista työviikkoa. Tämä palsta on koko 9-tuntisen työpäivän ajan auki.
[/quote]
Oletko av-foorumin orja :)
Töissä olen. Olen it-alalla, ja tällä hetkellä ei ole oikein mitään projektia päällä, mutta töissä täytyy kellokortin takia käydä istumassa 8 h päivässä. JOten aikaa on vaikka lampaat söisi kirjoitella tänne ja surffata netissä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:08"]Palstalaiset on kaikki niin isoja johtajia että voivat siirtää työt muille ja kirjotella päivät pitkät töistä.
[/quote]
Mä en ole johtaja mut valtion virassa ja työ on niin löysää että ehtii kyllä palstailla vaikka koko työajan
Tämä on VAUVA-palsta, joten eiköhän meistä aika moni ole vielä äitiyslomalla...:-)
t. M51, sinkku
Olin viime yön ja ensiyönä jatkuu. Plääh.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:11"]
Töissä olen. Olen it-alalla, ja tällä hetkellä ei ole oikein mitään projektia päällä, mutta töissä täytyy kellokortin takia käydä istumassa 8 h päivässä. JOten aikaa on vaikka lampaat söisi kirjoitella tänne ja surffata netissä muutenkin.
[/quote]
Tule auttamaan tänne työpaikalleni. En pysty tekemään mitään töitä, kaikki tarvitsemani ohjelmat ovat jumissa ja it-hlöt vaan lomailee :(
Töistä kirjoittelen. Teen työni koneella joten olen tämän ääressä muutenkin.
Olin koko pääsiäisen töissä, nyt jopa pari päivää vapaata.