Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nelikymppisestä joka ramppaa baareissa?

Vierailija
23.12.2021 |

Ja joka perjantai pitäisi olla lähdössä viihteelle pitkän kaavan kautta... eikö tuo ole vähän kummallista noin vanhalle?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Hauska provo. Baareissa kai on yläikäraja ja ainoastaan 18-39- vuotiaat saavat siellä käydä? Meitä on tiukkapipoja joka lähtöön näköjään. 

Vierailija
42/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotiaana sinkkumiehenä voin sanoa olevani baarien mies.  Lähes kaikki tuttuni ovat joko kuolleet, perheellistyneet tai muuttaneet jonnekin muualle.  Missä muualla tapaisin ihmisiä kuin ravintoloissa?  Seurakunta tai vastaava ei ole minun juttuni.  

Tykkään rennosta elämäntyylistä.  Olen aina vierastanut lapsia enkä ole halunnut hankkia niitä.  Samalla ei oikeastaan kiinnosta suuremmin nähdä vaivaa parisuhteen löytämiseksi.  

Tykkään alkoholin mausta ja sen vaikutuksesta.  Viihdyn erinomaisesti ravintolamiljöössä.  En tiedä paremmasta kuin lyödä euroja jukeboksiin ja oluen ensipuraisusta rockin soidessa.  Käyn muutenkin aktiivisesti keikoilla ja tutustun myös uusiin bändeihin.  Käytän pääasiassa bändipaitoja.

Perheellisyys näyttäytyy minulle helv*tin tylsältä.  Perheellisten tuttujeni elämä on kovin vierasta minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parisuhdetta, eikä lapsia haluaa sitä tottakai jotain ohjelmaa. Jos illassa menee yksi tai kaksi drinkkiä, niin kyse on normaalista alkoholinkäytöstä, keski-Euroopassa eläessäni elin juuri noin.

Kävin baarissa keskimäärin kerran viikossa. Välillä menin yksin, välillä ystävien kanssa. Enkä todellakaan ollut mikään lihava ja homssuinen pubiruusu, vaan liikunnallinen ja aina hyvin laittautunut iltaan.

Vierailija
44/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabeth luopui vasta yli 90-veenä päivittäisistä drinkeistään kalsarit jalassa.

Vierailija
45/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ylipäänsä jotain ajattelen, niin ehkä ettei tuolla ihmisellä ole kovin paljon sisältöä elämässä.

Vierailija
46/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että se aiheuttaa suurta kateutta monelle jotka sidottu lapsiin/perheeseen. Voi johtaa esim katkeriin aloituksiin av palstalla.

Mikä saa sinut ajattelemaan, että kaikki haluavat käydä baarissa? Jos minulla ei olisi perhettä, harrastaisin ja matkustelisin aktiivisemmin ja tapaisin kavereita kahvilla tai ruokaravintoloissa. Baarit eivät kiinnosta, mutta minua ei kyllä millään tavalla haittaa, jos joku niissä haluaa käydä.

Vierailija
47/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, ihmettelin parikymppisenä baarissa, mitä ihmettä minä täällä oikein teen. On vaan niin tyhjää hommaa ettei toista....

Vierailija
48/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ylipäänsä jotain ajattelen, niin ehkä ettei tuolla ihmisellä ole kovin paljon sisältöä elämässä.

Joku kerran viikossa 2 tunnin baarissa käynti vie aika pienen osan viikoittaisesta vapaa-ajasta…

Vierailija
49/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi ihmettelen näitä 40v perheellisiä jotka raahaa kaljasalkkuja kotiinsa selkä vääränä. Siellä kotona pöhnässä pyörittään viikonloput.

Vierailija
50/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi cool. Ei boomereille!

Vierailija
51/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat baarit ovat olohuoneita, joihin mennään näyttäytymään ja mahdollisesti tutustumaan ihmisiin tai ystävien kanssa aikaa viettämään. Alkoholi toimii voiteluaineena. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää.

1 drinkki, jos tarkoitus pistäytyä pikaisesti tai ilmapiiri ei miellytä.

2 drinkkiä kun on kivaa

3. drinkki jos on alkanut juttelemaan jonkun kanssa ja juoma loppuu tai on joku aivan erityinen syy

Sitten kotiin.

Vierailija
52/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä on se tyhjiö joka pitää täyttää.

Ai kuten lisääntyjilläkin?

Vierailija
53/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaat baarit ovat olohuoneita, joihin mennään näyttäytymään ja mahdollisesti tutustumaan ihmisiin tai ystävien kanssa aikaa viettämään. Alkoholi toimii voiteluaineena. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää.

2 drinkkiä kun on kivaa

3. drinkki jos on alkanut juttelemaan jonkun kanssa ja juoma loppuu tai on joku aivan erityinen syy

Sitten kotiin.

Juuri näin se menee nykyään.

Vierailija
54/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kunhan ei vedä lärvejä. Sellainen on yli 30-vuotiaalle noloa, nuoremmatkaan ei enää vedä viinaa kaksinkäsin, ainakaan yliopistopiireissä.

Vierailija
55/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä vain Helsingissä viitsii yli 30-vuotiaana lähteä baariin. Maakuntakaupungeissa ei ole tasokkaita aikuisten baareja.

Vierailija
56/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan sitä pillua on haettava.

Vierailija
57/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kiva ja mielenkiintoinen elämä ettei mulla ole aikaa tai kiinnostusta miettiä

mitä tuntemattomat ihmiset puuhaavat.

Vierailija
58/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelikymppinen tosiaan ramppaa baarissa, niin hän on joko alkoholisti, epätoivoinen tai epätoivoinen alkoholisti.

Vierailija
59/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä vain Helsingissä viitsii yli 30-vuotiaana lähteä baariin. Maakuntakaupungeissa ei ole tasokkaita aikuisten baareja.

Et sitten ole esim. Tampereella tai Turussa koskaan käynyt?

Vierailija
60/92 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 drinkkiä kun on kivaa

Sitten kotiin.

No jos mulla on kivaa, niin kyllä menee enemmän kuin 2-3 juomaa. Miksi kiva pitäisi lopettaa heti kesken, jos kerta on kivaa?