Mitä ajattelet nelikymppisestä joka ramppaa baareissa?
Ja joka perjantai pitäisi olla lähdössä viihteelle pitkän kaavan kautta... eikö tuo ole vähän kummallista noin vanhalle?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Näillä on se tyhjiö joka pitää täyttää.
Tätä kommenttia on kätevä käyttää mistä tahansa muiden tekemisistä! Ainoa mihin ei sovi on mitään tekemättömyys.
Uskon että se aiheuttaa suurta kateutta monelle jotka sidottu lapsiin/perheeseen. Voi johtaa esim katkeriin aloituksiin av palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti jos sanotaan niin pidän sellaista ihmistä aika säälittävänä. Itsekin olen joskus baareissa notkunut, mutta sitten onneksi älysin kasvaa aikuiseksi ja keksiä elämälleni tarkoituksen. Jotkut jutut eivät onneksi enää koskaan palaa kun niistä on kasvanut ulos.
Mikä sun elämän tarkoitus on?
Muiden paheksuminen?
Tässä vaiheessa kyllä näyttäisi olevan, eli kyse on selvästikin taas vain yhdestä vaiheesta kohti aikuisuutta. Irtiotto menneisyydestä ja pesäeron tekeminen siihen. Tietenkin se koskee myös ihmisiä, jotka muistuttavat minua omasta menneisyydestäni. Olisi aika naiivia kuvitella että tällainen ei olisi luonnollinen osa sitä kehityskaarta jossa nyt olen. (Parin kuukauden päästä olen todennäköisesti taas siirtynyt seuraavaan vaiheeseen, mikä se sitten onkaan.)
Tuli käytyä parikymppisenä niin paljon että ei vaan nappaa sitten niin yhtään enään. Hieman kummastutti kun vaja 10v työkaveri erosi ja päälle paukahti baarivillitys jonne pyyteli jatkuvasti mukaan, sinkkuja kun nyt molemmat olimme. Jonku kerran toki tuli käytyä vaan ei siitä oikein kiksejä enää saa. Ymmärrän sikäli että minun ollessa nuorena baareissa, hän on ollut nuoresta aikuisesta asti perheellinen vastuullinen isä, että kai se vaihe on jäänyt kokematta. Sen pitemmälle en ole jaksanut mieltäni vaivata.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit o5vat teinejä varten. Kannattaa teininä bilettää, niin ei vanhana enää tarvitse. Perheellisille kuulostaa jopa vähän säälittävältä ajanviettopaikalta. Ymmärrän ehkä jotkut pikkujoulut, mutta muuten tulee mieleen, että tyypillä on alkoholiongelma tai haku päällä. Kai se jollain sinkulla menee, mutta ei kyllä perheellisellä.
Teinit eivät pääse kaikkiin baareihin. Useissa on 18 v ikäraja.
Nelikymppisille kaikki alle 25-vuotiaat on teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli käytyä parikymppisenä niin paljon että ei vaan nappaa sitten niin yhtään enään. Hieman kummastutti kun vaja 10v työkaveri erosi ja päälle paukahti baarivillitys jonne pyyteli jatkuvasti mukaan, sinkkuja kun nyt molemmat olimme. Jonku kerran toki tuli käytyä vaan ei siitä oikein kiksejä enää saa. Ymmärrän sikäli että minun ollessa nuorena baareissa, hän on ollut nuoresta aikuisesta asti perheellinen vastuullinen isä, että kai se vaihe on jäänyt kokematta. Sen pitemmälle en ole jaksanut mieltäni vaivata.
M40
* ... vaja 10v vanhempi työkaverini..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ovat teinejä varten. Kannattaa teininä bilettää, niin ei vanhana enää tarvitse. Perheellisille kuulostaa jopa vähän säälittävältä ajanviettopaikalta. Ymmärrän ehkä jotkut pikkujoulut, mutta muuten tulee mieleen, että tyypillä on alkoholiongelma tai haku päällä. Kai se jollain sinkulla menee, mutta ei kyllä perheellisellä.
Ai ikäraja on eighTEEN?
No jos on esim. sinkku/lapseton/lapsi jo aikuinen, niin tuo voi olla ihan käypä tapa elää sosiaalista elämää, sillä olettaisin nelikymppisen tuttavapiirin olevan helposti aika tylsää ja perhe-elämässä tai muissa rutiineissa (ura, harrastukset) kiinni.
Toki jos siihen baareiluun liittyy joka viikkoinen örveltäminen eikä vain ihmisten tapaaminen, tanssiminen ja iloinen hiprakka, niin taustalla lie jotain ongelmaa.
Suomalaista sivistymättömyyttä. Ei siellä ole tarkoitus perskännejä joka kerta vetää. Sivistysmaissa yleistä jopa töiden jälkeen käydä yhdellä lasillisella ennen kotiin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vahvaa, rohkeaa ja itsenäistä, jos nainen. Säälittävää ja lapsellista, jos mies.
mun mielestä vähän säälittävää ja lapsellista oli sitten nainen tai mies.
Satunnaiset baarittelut on ihan ok, mutta jotenkin reppanaa roikkua siellä nuorison keskellä viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ovat teinejä varten. Kannattaa teininä bilettää, niin ei vanhana enää tarvitse. Perheellisille kuulostaa jopa vähän säälittävältä ajanviettopaikalta. Ymmärrän ehkä jotkut pikkujoulut, mutta muuten tulee mieleen, että tyypillä on alkoholiongelma tai haku päällä. Kai se jollain sinkulla menee, mutta ei kyllä perheellisellä.
Ai ikäraja on eighTEEN?
Aivan, mutta ei fifTEEN, joten ota tikku pois perseestä.
Tunnen vain yhden tuollaisen ja hän on alkoholisti.
Minä kävin nelikymppisenä aktiivisesti baareissa ja tapasin siellä aviomieheni. Nettideittailu ei ole lainkaan mun juttu, haluan nähdä livenä, jotta näkee, onko kemiaa. Nyt en ole käynyt missään, mutta jos eroaisin, lähtisin taas bilettämään, siellähän niitä miehiä tapaa.
N51
Nättien 40v. tyttösten iloinen joukko on aina ilo silmälle. Miksi hautatuisivat kotiinsa? M40
Välillä tulee sauvakävelylenkillä poikettua kapakassa ja jos meno on hyvä niin saatan istuskella pidempäänkin.
Kesäkuumalla kun terassilta kuuluu iloista mölinää niin sinne on mukava jäädä seuraksi ottaan pari tuoppia urheilujuomaa.
Tuossa kantabaarissa on se hyvä ettei sen pukeutumisen kanssa oo niin justiinsa.
Mistä ne toisella kierroksella olevat muualtakaan saisi sitä seuraa?
Kaunis, rietas ja onnellinen. Girl power💪
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne toisella kierroksella olevat muualtakaan saisi sitä seuraa?
Ja sitä nuorempaa seuraa, että voidaan kertoa kuinka on löydetty se oma seksuaalisuus.
Vapaa maa. Eikun menox