Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana pariskunta vauvan kanssa Flamingossa 5.4.

Vierailija
07.04.2015 |

Akalla pitkät suorat hiukset ponnarilla ja suu niin kireässä, riemastuneessa hymyssä ettei varmaan koskaan ollut tädillä ollut niin kivaa. Ja miehensä, partaturpanen, paskamahanen lössi vauva sylissä virnuili ivallisesti sen minkä kehtasi, ihan silmiin ei kuitenkaan kehdannut jäädä katsomaan, vilkuili vain.

Ja mikä heitä sitten nauratti? No minä tietysti. Oli vissiin taas profiili niin hassun näköinen että oikein sydämensä kyllyydestä sai tämä pariskunta nauttia ulkonäöstäni. Tiedättekö paskiaiset miten pahalta tuollainen nauraminen tuntuu? Ja luuletteko tosiaan ettei sitä huomaa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:32"]

hah-haha, sellasta taikuria ei olekaan joka meikkaamalla saa kyömynenän pienemmäksi. senhän oli siis tarkotus olla vitsi mutta joku kyrpäturpa otti senkin tosissaan. 

[/quote]

Ai noinko paljon suututti kun huomasit, että onhan niitä olemassa kaikenlaisia kikkoja, joista sinä et ole ollut tietoinenkaan ;) 

[/quote]

Ei niitä ole. :-D Noinko paljon nyt hävettää ja yrität naamioida sen ivanauruun? :-D

[/quote]

Mikä mua hävettäis? Nauran täällä ihan rehellisesti sulle :D Keksi ensi kerralla nuo vertauksesi vähän paremmin, niin ei tarvitse sitten ruikuttaa siitä kun "joku kyrpäturpa" keksii ratkaisut sun ongelmiin :D:D

[/quote]

Mulla ei ole ongelmaa, etkä ole keksinyt ratkaisua mihinkään! :-D Mäkin nauran sulle ja sun kyrpäturvalles, jota et saa piiloon vaikka kuinka isket meikkivoidetta! :-D

[/quote]

Tuolla ekalla sivullahan sä kyselit, että "miten kyömynenä peitetään meikillä". Joko unohdit? ;)

Vierailija
62/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:40"]

Eli koukkunokkaisen naisen pitää meikata itsensä kylpylään allasosastolle mennessä? Eiks ne meikit pitäisi yleensä siinä vaiheessa pestä pois?

[/quote]

Kuka täällä edelleen väittää, että ihmisen TÄYTYY meikata??? Kysyin jo tuolla aikaisemmin, mutta eipä viitsinyt kukaan vastata, jatketaan vaan väittämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu te nenäjankkaajat olette ärsyttäviä. Ketään kiinnosta.

Ja ihan yleisesti, Suomi niin pullollaan rumia ihmisiä, ettei niitä kaikkia edes ehtisi tuijottelemaan. Toisekseen, ei ihmisiä kiinnosta. Sori. Pää perseessähän meistä suurin osa täälöä kulkee. Apn kirjoitus taas oli niin pelottava, että tällaisen hyväntuulisen ja usein jopa itsekseen naureskelevan ja hymyilevän ihmisen täytyy varmaan ruveta kulkemaan naama näkkärillä, ettei baan tule turpaan joltakulta, joka sattuu keksimään, että minä muka häntä naureskelisin.

Vierailija
64/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:44"]

hah-haha, sellasta taikuria ei olekaan joka meikkaamalla saa kyömynenän pienemmäksi. senhän oli siis tarkotus olla vitsi mutta joku kyrpäturpa otti senkin tosissaan. 

[/quote]

Ai noinko paljon suututti kun huomasit, että onhan niitä olemassa kaikenlaisia kikkoja, joista sinä et ole ollut tietoinenkaan ;) 

[/quote]

Ei niitä ole. :-D Noinko paljon nyt hävettää ja yrität naamioida sen ivanauruun? :-D

[/quote]

Mikä mua hävettäis? Nauran täällä ihan rehellisesti sulle :D Keksi ensi kerralla nuo vertauksesi vähän paremmin, niin ei tarvitse sitten ruikuttaa siitä kun "joku kyrpäturpa" keksii ratkaisut sun ongelmiin :D:D

[/quote]

Mulla ei ole ongelmaa, etkä ole keksinyt ratkaisua mihinkään! :-D Mäkin nauran sulle ja sun kyrpäturvalles, jota et saa piiloon vaikka kuinka isket meikkivoidetta! :-D

[/quote]

Tuolla ekalla sivullahan sä kyselit, että "miten kyömynenä peitetään meikillä". Joko unohdit? ;)

[/quote]

voi vitun tampio, se oli retorinen kysymys, eli ei kysymys-kysymys, tajuutko taliaivo? säähän oot tyhmä kun vasen kives.

Vierailija
65/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:57"]

Musta tuntuu, että ap:lla tässä on ongelma, ei tuolla pariskunnalla.. Kuulostat todella aggressiiviselta. Siksi toistan kysymykseni: onko sulla kaikki ok?

[/quote]

En ole aggressiivinen, mutta vihainen kyllä ja toivon että tavoitan tuon kusipää-naisen ja että hän ymmärtäisi miltä minusta tuntuu. Minä en mahda ulkonäölleni mitään, se ei oikeuta pilkkaamaan ja nauramaan.
[/quote]
Mikä sun ulkonäössä saa sut epäilemään että sulle nauretaan? Oletko epämuodostunut vai ylilihava? On totta ettei sellaiselle sovi nauraa. Epäilen kyllä että pariskunta on nauranut ihan jollekin muulle jutulle.

Vierailija
66/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi vitun tampio, se oli retorinen kysymys, eli ei kysymys-kysymys, tajuutko taliaivo? säähän oot tyhmä kun vasen kives.

[/quote]

Pini ilmainen vinkki ensi kerralle: jos tarkoitat kysymyksesi retoriseksi kysymykseksi, se kannattaa muotoilla sellaiseksi. Esim. "Eihän kyömynenääkän pysty meikkaamaan piiloon?" Jos sanot, että "Kerro, miten kymynenä meikataan piiloo?" pyydät osapuolta ihan vain kertomaan miten kyömynenä meikataan piiloon. Retoriikka on vaikea laji, vai mitä ;)

Vierailija
67/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pini ilmainen vinkki ensi kerralle: jos tarkoitat kysymyksesi retoriseksi kysymykseksi, se kannattaa muotoilla sellaiseksi. Esim. "Eihän kyömynenääkän pysty meikkaamaan piiloon?" Jos sanot, että "Kerro, miten kymynenä meikataan piiloo?" pyydät osapuolta ihan vain kertomaan miten kyömynenä meikataan piiloon. Retoriikka on vaikea laji, vai mitä ;)

[/quote]

Höpöhöpö, sen ymmärtäminen vaan näyttää olevan vaikeaa - sinulle! Myös oikeinkirjoitus näyttää olevan vaikeaa - sinulle. Vai mitä "Pini"? 

Tyhmä ku pässin vasen kives, mähän sanoin. 

Vierailija
68/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Höpöhöpö, sen ymmärtäminen vaan näyttää olevan vaikeaa - sinulle! Myös oikeinkirjoitus näyttää olevan vaikeaa - sinulle. Vai mitä "Pini"? 

[/quote]

Kuten arvelinkin, nielaisit syötin oikein siimoineen päivineen :D Testasin, olisko sulla sielä jotain sanottavaa tuohon itse aiheeseen. Eipä näköjään ollut kun rupesit tuosta "Pinistä" nillittämään :D:D

Vierailija
69/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuten arvelinkin, nielaisit syötin oikein siimoineen päivineen :D Testasin, olisko sulla sielä jotain sanottavaa tuohon itse aiheeseen. Eipä näköjään ollut kun rupesit tuosta "Pinistä" nillittämään :D:D

[/quote]

Höpöhöpö sulla mitään syöttiä ollut. Vastasin sulle "itse aiheeseen", mutta eihän pässin vasen kives lukemaansa ymmärrä. MÄ lähren nyt ja jätän sut peukuttamaan omias. Peukuta välillä ihtiäski ja sitte suun kautta poijes. 

Heippa! :-D

Vierailija
70/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINIPINIPINIPINIPINI

Vierailija
71/82 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:26"]77: taisin just kirjoittaa etten tiedä paljoakaan mitä siinä sarjassa on tapahtunut? Myöskään tuota jaksoa en ole kokonaisuudessaan nähnyt, mutta juuri sen nuotio-osuuden olen osittain nähnyt kaksi eri kertaa ja mielestäni kyllä nauravat nimenomaan Simon puheelle/puhetavalle/persoonalle, eivätkä toilailuilleen. Yrittivät ensin vähän salassa tirskua, kunnes eivät pystyneet enää pidättämään vaan nauroivat avoimesti. Jos olisivat nauraneet asialle, olisivat voineet ehkä heittää jonkun kommentin väliin. 
[/quote]
No sitten ei kyllä kannata paljon johtopäätöksiä tehdä että mitä sarjassa tapahtuu jos ei kerran mitään sarjasta tiedä :D Tiedoksi että nuo miehet viettää aikaa toistensa kanssa melkeim 24/7 joten Simon puhetta kuulevat kyllä ihan koko ajan. Olet aika nappi esimerkki siitä, miten tehdään jotain aivan omia johtopäätöksiä jostain nopeasti nähdystä tilanteesta ja sitten kuvitellaan ihan mitä sattuu. Näin luulen ap:nkin tehneen tuolla Flamingossa.

Vierailija
72/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko ketju on mt-häiriöisiä täynnä, elleivät sitten ole kaikki vain ap. Enkä pohjaa tätä siihen että luulet että joku nauroi sulle vaan näihin viesteihin mitä kirjoitat, umpihullulta vaikutat. Lääkkeet?

Vierailija
73/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mahdollista, että sulle naurettiin tai voi olla mahdollista, ettei heidän naurunsa liittynyt suhun mitenkään. Pitäisin todennäköisempänä, etteivät nauraneet sulle. Sinä kuitenkin olet haukkunut sekä heidän ulkonäkönsä, että (oletetun) käytöksensä täällä hyvin rumin sanoin. Annoit heistä myös tuntomerkkejä, eli olet aiheettomasti saattanut loukata heidän kunniaansa ja joku saattaa kuvauksestasi heidät tunnistaa.

Harva aikuinen ihminen nyt varmaan oikein ääneen nauraa kenenkään ulkonäölle. Jos he ihan oikeasti ovat sinulle nauraneet, niin se on toki kamalan väärin. Monesti huono itsetunto ja epävarmuus saa luulemaan, että kaikki puhuvat sinusta pahaa ja naureskelevat yms. 

Ap:n kirjoitusten perusteella pitäisin todennäköisempänä, ettei nauru liittynyt häneen mitenkään ja pariskunta on säikähtänyt yhtäkkiä uhkaavasti heitä lähestynyttä ihmistä. Ulkonäölleen harva paljoakaan voi, mutta käytöksellensä voi. Sinunkin AP olisi hyvä muistaa tämä. Tässähän on nyt pahimmillaan käynyt niin, että olet täysin viattomista ihmisitä aloittanut haukkumisketjun ja ruotinut niin heidän ulkonäköään kuin käytöstäänkin.

Vierailija
74/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:46"]

Pitkät suorat hiukset ponnarilla = nainen on jollakin tavalla ilkeä ja pahantahtoinen. Olen tämän huomannut.

[/quote]Pitkät suorat hiukset ponnarilla pitävät naiset alapeukuttavat?

Vierailija
75/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, tiedän miltä tuntuu - ja tiedän että sen kyllä tietää milloin on itse naurun kohteena. Luulisi tosiaan aikuisten ihmisten ymmärtävän että jos haluaa tehdä pilkkaa toisesta selän takana, niin tekisi tosiaan siellä selän takana niin ettei ko. kohde kuule eikä näe. Itselleni mm. käynyt niin että samassa pöytäseurueessa "ystävät" vaihtavat merkitseviä katseita, hmm. minä en varmaankaan huomaa niitä siinä heidän seurassaan istuessani....

En ole aiemmin katsonut juurikaan tuota Temptation Island Suomea, mutta olen kyllä tietoinen että se Jasminan "mies" on melkoinen kpää. Silti oli aivan käsittämättömän törkeää käytöstä eilisessä uusinnassa (?) kun siinä nuotiolla muut miehet nauravat ääneen toisen puheelle=murteelle. Siis haloo, aikuiset ihmiset?!? Ei mitään käytöstapoja!

Vierailija
76/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun joku jo sanoi, tää ketju on täynnä mt-ongelmaisia tai sit apeellä onkin joku vakavempi ongelma.

Vierailija
77/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:08"]

Olen pahoillani puolestasi, tiedän miltä tuntuu - ja tiedän että sen kyllä tietää milloin on itse naurun kohteena. Luulisi tosiaan aikuisten ihmisten ymmärtävän että jos haluaa tehdä pilkkaa toisesta selän takana, niin tekisi tosiaan siellä selän takana niin ettei ko. kohde kuule eikä näe. Itselleni mm. käynyt niin että samassa pöytäseurueessa "ystävät" vaihtavat merkitseviä katseita, hmm. minä en varmaankaan huomaa niitä siinä heidän seurassaan istuessani....

En ole aiemmin katsonut juurikaan tuota Temptation Island Suomea, mutta olen kyllä tietoinen että se Jasminan "mies" on melkoinen kpää. Silti oli aivan käsittämättömän törkeää käytöstä eilisessä uusinnassa (?) kun siinä nuotiolla muut miehet nauravat ääneen toisen puheelle=murteelle. Siis haloo, aikuiset ihmiset?!? Ei mitään käytöstapoja!

[/quote]

Häh? Eihän ne nyt sen murteelle siinä tilanteessa nauraneet! Miksi olisivat? Nehän kuulee sitä siellä resortissaan koko päivän, joten miksi se siinä nuotiolla olisi noin kovasti naurattanut. Eiköhän ne nauraneet sille Simon aika hupaisalle kuvailulle heidän suhteestaan Jassun kanssa. "Taisinpä minä olla joka kerta syy niihin eroihin, vaikken ois mittään tehnytkään."

Vierailija
78/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin eka et oltiin me kyseessä, mut sit tajusin et oltiinki pari viikkoa ennen tota ajankohtaa. :D Ulkonäkökriteerit vauvaa myöten täsmäävät. Meillä oli tosi hauskaa.

Vierailija
79/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:59"]

Entisiä koulukiusaajia ilmeisesti palstalla kommenteista päätellen

[/quote]

Juuri näin. 
[/quote]

Juu ei. Oon ite ollut kiusattu. Eikä rajoittunut vain kouluun. Silti musta ap kuulostaa omituiselta. Mitään puolia en ole valitsemassa.

Vierailija
80/82 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

77: taisin just kirjoittaa etten tiedä paljoakaan mitä siinä sarjassa on tapahtunut? Myöskään tuota jaksoa en ole kokonaisuudessaan nähnyt, mutta juuri sen nuotio-osuuden olen osittain nähnyt kaksi eri kertaa ja mielestäni kyllä nauravat nimenomaan Simon puheelle/puhetavalle/persoonalle, eivätkä toilailuilleen. Yrittivät ensin vähän salassa tirskua, kunnes eivät pystyneet enää pidättämään vaan nauroivat avoimesti. Jos olisivat nauraneet asialle, olisivat voineet ehkä heittää jonkun kommentin väliin.