Pitäisikö Korsin laukun kestää yli vuoden?
Ostin vuosi sitten Stockmannilta Michael Korsin laukun, sellaisen pienehkön crossbodyn. Tätä ennen en ole ostanut merkkilaukkuja ja mitään Vuittoneita tai sitä kalliimpia en edes suunnittele hankkivani.
Nyt tämä laukku on ruvennut alareunasta hajoamaan. Siis nahka on alareunasta kulunut niin, että sieltä näkyy jotain valkoista muovia alta?! Laukku ei ole edes ollut päivittäisessä käytössä vaan muiden laukkujen rinnalla olen käyttänyt satunnaisesti.
Voisiko siis olettaa, että Michael Korsin laukku kestäisi käytössä yli vuoden? Voinko valittaa laukun hajoamisesta jonnekin? Stockmannille vai suoraan jonnekin valmistajalle?
Kiitos jos viitsitte kommentoida! :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:10"]
Minulla on Vuittonin Prima Donna laukku ja hyvin on kestänyt. Eihän noissa halpalaukuissa voi laatu olla yhtä hyvä.
[/quote]
HAHA! 20 000 US-dollarin laukku ehkä unelmissasi! Tuo Primadonna on semmoinen limited edition laukku jota Madonnakaan ei meinannut saada! :D Sinun ei annettaisi edes katsoa siihen laukkuun päin Vuittonin Pariisin lippulaivamyymälässä, jos siellä olisi sellainen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:10"]
Minulla on Vuittonin Prima Donna laukku ja hyvin on kestänyt. Eihän noissa halpalaukuissa voi laatu olla yhtä hyvä.
[/quote]
HAHA! 20 000 US-dollarin laukku ehkä unelmissasi! Tuo Primadonna on semmoinen limited edition laukku jota Madonnakaan ei meinannut saada! :D Sinun ei annettaisi edes katsoa siihen laukkuun päin Vuittonin Pariisin lippulaivamyymälässä, jos siellä olisi sellainen.
[/quote]
Mieheni osti sen minulle lahjaksi joten en tiedä mistä hankki sen ja mihin hintaan. Kyllä laadusta aina kannattaa maksaa.
Pari henkilöä tiedän joille on Korsin Jet Seteistä lähtenyt kahvat sillain liuskoittumaan/halkeilemaan lyhyen ajan sisällä, toinen sai suoraan Korsilta uuden ja toinen sai Stockalta rahat hyvityksenä takaisin. Sattuuhan noita maanantaikappaleita ja kyllä ne aina hyvitetään sitten. Itsellä on ainakin 5 vuotta vanha Hamilton ja erittäin hyvin säilynyt vaikka käyttö ollut aika rankkaa.
Stocka on kyllä aina suhtautumut minun kohdallani reklamaatioihin kiitettävästi, hienoa, että nytkin laittavat asian selvitykseen.
Kaverini Jet Setistä lähti kahvat irti varmaan kolme kertaa, ja Stokka kait korvasi ainakin kaksi kertaa korjauksen.
Tosin hän kohtelee tavaroitaan mielestäni huolimattomasti, eikä pidä mistään huolta joten saattoi olla omakin vika.
Mulla on muutaman satasen arvoinen Kors ja on elämäni paras laukkuostos!! Maksanut itsensä hyvin takaisin. Ostin laukun laadun, en merkin vuoksi (en muutenkaan välitä merkeistä ja merkkilaukut sinänsä ovat mlle täysin merkityksettömiä). Mulla meni niiiin paljon halvempia laukkuja koko ajan roskiin. Oli raivostuttavaa ku koko ajan laukkuostoksilla.. Sitten päätin panostaa ja kyllä kannatti! Ei ole menny ainakaan oma Korsini rikki vielä ja toivon että kestää pitkään. Ihmettelen miten ap olet onnistunut saamaan sen rikki? Ehkä olet ollut huolimaton sen kohtelussa tai jotain.
Kaveri kantoi viikkotolkulla painavaa läppäriä MKn JetSet-laukussa plus jotain kirjoja, ensinnäkään eihän se ole mikään läppärilaukku, laittaisin sinne korkeintaan iPadin tai vastaavan! Joten sai syyttää itseään että hihnat hajosi!
Palaan vielä tähän, jos joku ketjuun vastanneista haluaa tietää miten tässä kävi. Soittivat juuri Stockmannilta. Juuri tuota minun laukkuani heillä ei tällä hetkellä ole valikoimassa sen värisenä, joka minun laukkuni on. Sanoivat, että saan joko lahjakortin summalle, jonka laukkuni maksoi, tai sitten voin tulla valitsemaan toisen laukun. Tätä laukkua heillä oli toisen värisenä, joten käyn huomenna hakemassa sen.
Täytyy sanoa, ettei ole ensimmäinen kerta kun Stockmannilta saa näin hyvää palvelua! Paljon Stockaa haukutaan, mutta minä ainakin olen tyytyväinen asiakas!
ap
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:10"] Minulla on Vuittonin Prima Donna laukku ja hyvin on kestänyt. Eihän noissa halpalaukuissa voi laatu olla yhtä hyvä. [/quote] HAHA! 20 000 US-dollarin laukku ehkä unelmissasi! Tuo Primadonna on semmoinen limited edition laukku jota Madonnakaan ei meinannut saada! :D Sinun ei annettaisi edes katsoa siihen laukkuun päin Vuittonin Pariisin lippulaivamyymälässä, jos siellä olisi sellainen. [/quote] Mieheni osti sen minulle lahjaksi joten en tiedä mistä hankki sen ja mihin hintaan. Kyllä laadusta aina kannattaa maksaa.
[/quote]
Miehesi osti sen kopiona Bulgariasta katukauppiaalta 20 eurolla!!!
Ellei hänellä ollut 18 000 euroa taskussa ja kertoi että on Madonnan assistentti ja että Madonna haluaa ostaa sen käteisellä :D :D :D
Minun Michael by Michael Kors laukku on kestänyt hyvin ja pysynyt muutenkin moitteettomana yli 3 vuotta.
Joko kyseessä maanantaikappale tai sitten olet kohdellut laukkua kaltoin. Suomalaisilla yleensä se vika että ostetaan liian pieni merkkilaukku joka tottaka halvempi mutta että saadaan sanoa omistavansa kallis laukku ja se sullotaan sitten täyteen tavaraa joten ei ihme että ne hajoavat koska tuollaiseen laukkuun tarkoitus lähinnä laittaa pieni korttilompakko, avaimet, litteä kännykkä, puuteri ja huulipuna.
Haloo! Ei sinne kassiin tartte koko omaisuutta ängetä aina mukaan!