Mistä johtuu tällainen ailahtelevaisuus liittyen miehiin?
Eli olin kiinnostunut eräästä miehestä, kirjoitin siitä tänne. Kunnes sitten sain salapoliisityöllä
tietooni asioita, joista en pidä ja jotka saivat kiinnostukseni lopahtamaan. Ensimmäinen reaktioni oli tyyni "no, olisihan se pitänyt arvata, ettei taaskaan tärpännyt. Vähän harmittaa, mutta no, parempi näin."
Millä perusteella parempi? En todellakaan tiedä. Niin kuitenkin ajattelin. Seuraavat ajatukseni olivat luokkaa "Äh. Kyllä mua oikeesti harmittaa aika paljon. Se oli niin mukavan oloinen tyyppi. No, onhan noita muitakin, ihan sama... vaikka harmittaa toki." Olen toivonut pikaista muuttoa, etteo tarvitsisi tavata häntä enää. Olen toivonut, että hän katoaisi maisemista. Olen tuskaillut, että "nyt se luulee kaikkee, vaikka oikeesti mä en koskaan aio alkaa deittailemaan sitä. Ärsyttävää, en haluu että se luulee omiaan."
Ja tällä hetkellä minua ärsyttää se, että nämä tietooni päätyneet asiat ovat itselleni turn off. Joku toinen kohauttaisi olkiaan, mutta minua ei todellakaan nappaa. Ehkä se asian "pikkumaisuus" on se, mikä tässä vituttaa. Jos olisin vähemmän "tällainen", niin voisin jatkossakin herätä miettien, että tuleekohan tästä jotain... Nyt tiedän, että ei tule.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 05:07"]Sä oot nainen. Siitä se johtuu.
[/quote]
Ai, huh hyvä, eipähän tarvitse ihmetellä enää...
Onhan tuo aloituskin jo sellaista häröilyä, ettei perässä pysy.
Minkä tyyliset asiat olivat sitten niin pahoja, että saivat kiinnostuksen lopahtamaan?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 06:53"]Onhan tuo aloituskin jo sellaista häröilyä, ettei perässä pysy.
[/quote]
Nii-in, thäts thö point... ;-) Arvaa, pysynkö omien ajatustenikaan perässä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 07:06"]Minkä tyyliset asiat olivat sitten niin pahoja, että saivat kiinnostuksen lopahtamaan?
[/quote]
Kuten kerroin toisessa ketjussa, niin löysin tämän henkilön Facebookin, mikä oli erittäin iso ihme kun ottaa huomioon tiedot, joilla etsin. Eli pelkkä paikkakunta. Se riitti.
Profiilin perusteella sain hänestä kuvan, että kalja maistuu ja tissityttöjä on kiva tiirailla. Mielestäni se, että ihminen ottaa kuvan alkoholijuomasta ja lisää Facebookiin kertoo älyllisistä ominaisuuksista enemmän kuin tuhat sanaa... Lisäksi tissityttöjutut ei varsinaisesti innosta tutustumaan lähemmin. Kun selkän kääntää, niin toinen on muna kädessä vemputtelemassa tissitytöille. Kolmas asia on myöskin sieltä profiilista ilmenevä juttu. Miten sen nyt selittäisi... No, jätetään selittämättä. Kuitenkin asia, joka ei sekään kuulu normaalin ihmien nettiprofiiliin.
Livenä tyyppi on hyvin erilaisen oloinen, siksi nuo "löydökset" harmittivat, koska nyt tiedän, ettei hän ole edes tutustumisen arvoinen tyyppi. Ei minulle.
SelkäNSÄ kääntää, piti sanoa. Kosketusnäyttö ei ottanut loppuja kirjaimia.
Isomainen luulottelu ja suuri pikkumaisuus; epavarmuus, tai sitten ihan oma läpisyys.
Voithan tuumia miten toiset nakevat itsesi? Vastaavasti ailahtelevuus miehen näkökulmasta naisen kohdalla vaikkei jaksaisi joka profiilia kaivella? Tietenkin onhan se aitoa jos kuvaa itssensa johonkin, myös naisella; jos joku pikkumaisuus saa suuren merkityksen. Minä en toisaalta antaisi kovasti käyttää hyväksii.
Tuo ahdh oli kyllä välkky! Järjen valor, Oikea halo -effecti. H.a.r hit and run
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 08:11"]
Isomainen luulottelu ja suuri pikkumaisuus; epavarmuus, tai sitten ihan oma läpisyys.
Voithan tuumia miten toiset nakevat itsesi? Vastaavasti ailahtelevuus miehen näkökulmasta naisen kohdalla vaikkei jaksaisi joka profiilia kaivella? Tietenkin onhan se aitoa jos kuvaa itssensa johonkin, myös naisella; jos joku pikkumaisuus saa suuren merkityksen. Minä en toisaalta antaisi kovasti käyttää hyväksii.
Tuo ahdh oli kyllä välkky! Järjen valor, Oikea halo -effecti. H.a.r hit and run
[/quote]
Sitten sama suomeksi? ;-)
Sä oot nainen. Siitä se johtuu.