Olen juuri sinkuksi päätynyt 30-vuotias, ylipainoinen nainen, ja
eilen tuli ensimmäinen rakkaudentunnustus 2 vuotta nuoremmalta, helvetin hyvännäköiseltä kundilta. Kun sormus katosi sormestani, on ympärilläni yhtäkkiä alkanut pyöriä miehiä niin että pitää olla jo hätistelemässä.
Tämähän ei av-logiikan mukaan ollenkaan ole mahdollista, joten siksi halusin jakaa tarinani täällä. Tämä rakkautensa tunnustanut nuori mies sanoi, että olen "ihana, hurmaava, viettelevän naisellinen"... Minä, roikkuvan kroppani ja ryppyjeni kanssa! Mutta kun se on se hymy kuulemma. Hähä :)
Kommentit (24)
Mittasi? Oletko siis oikeasti lihava? Sama tapahtui minulle. Uskon kyllä.
Tuskin noin nuorella paljon ryppyjä on :) ilmeisesti olet kaunis kun vientiä riittää,samanikäinen ja painoinen kun sinä jolla rumat kasvot ja/tai hiukset ei varmasti saisi miestä, helposti tai tasokasta ainakaan. Mutta hyvä sinulle :)
Tapahtuiko tämä jo (kirjoittamasi harlekiini romskun) ekalla sivulla?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:14"]Niin ja mainittakoon vielä etten ole kouluttautunut lukiota pidemmälle, ja olen köyhä.
[/quote]
Ja olitte molemmat perseet olalla.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:14"]Niin ja mainittakoon vielä etten ole kouluttautunut lukiota pidemmälle, ja olen köyhä.
[/quote]
Ja olitte molemmat perseet olalla.
[/quote]
Tai tää tapahtui jossain mielenterveyskuntoutujien pääsiäisleirillä?
Naisten elämä on unelmaa.
-Mies 29v-
[quote author="Mies 29v" time="07.04.2015 klo 02:27"]
Naisten elämä on unelmaa.
-Mies 29v-
[/quote]Kunnes kuvioihin tulee mies... ;P
Miten rankkaa elämää olet viettänyt jos olet 30-vuotiaana kovinkin ryppyinen?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 03:57"]Miten rankkaa elämää olet viettänyt jos olet 30-vuotiaana kovinkin ryppyinen?
[/quote]
Rypyt ovat tulleet surun seurauksena menetettyäni rakkaan isoäitini ja isäni, molemmat vuoden sisällä. Olen myös käynyt läpi avioeron (menin nuorena naimisiin) ja masennuksen.
Muihin kysymyksiin vastaukset: mittani ovat 166cm / 77kg - 110-90-115 eli juu, olen lihava. En tosin ole ollenkaan ruma. En harrasta harlekiinikirjoja koska pidän älykkäämmästä kirjallisuudesta. Vartaloni on mallia pömppövatsainen päärynä, eli edestä olen oikein viehkeä mutta sivulta näytän kuin olisin raskaana. En harrasta kännäämistä ja tämä rakkaudentunnustus tuli kun olin mainitun miehen kanssa kahvilla ihan ystäväpohjalta (tai siis näin luulin!)... Torjuin hänet kauniisti koska juuri nyt en halua suhdetta. Ap
Ei tarvi kun katsastaa vaikka Iskuri.net, niin huomaa mikä kysyntä on oikeasti xxl-kokoisille naisille.
Minulla; läskillä, hiirenharmaalla ja 38v sinkulla (ei omia lapsia) on vientiä vain mamjjen keskuudessa :(
Totta kai sitä rakkautta pitää heti tunnustaa että pillua irtoaa ja jos oikein tunnustaa voi saada huonon itsetunnon omaavalta eronneelta lihvalta naiselta muutakin.
Mies
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:47"]
Totta kai sitä rakkautta pitää heti tunnustaa että pillua irtoaa ja jos oikein tunnustaa voi saada huonon itsetunnon omaavalta eronneelta lihvalta naiselta muutakin.
Mies
[/quote]
Kuten?
Jännää kyllä, en jaksa uskoa.
Miksei meille, parikymppisille, hoikille ja näteille sinkkunaisille kukaan mies ole tullut tuollaista tunnustamaan jos kerta tollasillekin kun ap :D
Ei mitään ihmeellistä. Jos olisit ylipainoinen, köyhä ja roikkuvakroppainen kolmekymppinen mies, jonka ympärillä naiset pörräisivät rakkaudentunnustuksiaan jaellen, olisit ihmeellisempi kuin MacGyver.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:23"]
[/quote]
Ja sä olet vitsikäs..vai ?
Läskeille naisille voi puhua niin kuin normaalille ihmiselle. Laihat ja keskimääräistä kauniimmat ovat sellaisia prinsessoja, ettei kauheasti kiinnosta mennä juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:23"]
[/quote]
Miten voit noilla mitoilla painaa mukamas "vain" 77kg? Olisit ilmoittanut painoksesi yli 100kg, niin tarina olisi uskottavampi.
Niin ja mainittakoon vielä etten ole kouluttautunut lukiota pidemmälle, ja olen köyhä.