Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri sinkuksi päätynyt 30-vuotias, ylipainoinen nainen, ja

Vierailija
07.04.2015 |

eilen tuli ensimmäinen rakkaudentunnustus 2 vuotta nuoremmalta, helvetin hyvännäköiseltä kundilta. Kun sormus katosi sormestani, on ympärilläni yhtäkkiä alkanut pyöriä miehiä niin että pitää olla jo hätistelemässä.
Tämähän ei av-logiikan mukaan ollenkaan ole mahdollista, joten siksi halusin jakaa tarinani täällä. Tämä rakkautensa tunnustanut nuori mies sanoi, että olen "ihana, hurmaava, viettelevän naisellinen"... Minä, roikkuvan kroppani ja ryppyjeni kanssa! Mutta kun se on se hymy kuulemma. Hähä :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä dorka.

Vierailija
22/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:39"]

Miten voit noilla mitoilla painaa mukamas "vain" 77kg? Olisit ilmoittanut painoksesi yli 100kg, niin tarina olisi uskottavampi.

[/quote]

Eiköhän se ole mahdollista. Itse olen 165 cm, 78 kg ja mitat on 102--107-105 (eli joo, yli metrin kaljamahanympärys). Ap:lla sentään on vyötärönpaikka kapein, kun mulla se on levein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 162/69 ja 99/78/104, mulla on myös aika paljon vientiä. Näytän kuulemma mukavalta, kauniilta. Erityisesti silmiä kehutaan, mutta myös vartaloa, kuvitelkaa.

Vierailija
24/24 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin, että yksin jäätyäni alkoi ihan komeita miehiä pyöriä ympärillä ja ylistivät ja kehuivat luonnollista kauneuttani jne... ja ihan tosimielessä ...muka. Ymmärsin myöhemmin muutaman petetyn lupauksen jälkeen, että hakivat vain seksiseuraa ja seksifantasioita. Jostain kumman syystä aina nuo vanhemmat miehet (50 v.->) ovat jo paljon henkisenpiä ja ns. taiteellisempia, mutta kaikkihan heistä ovat jo varattuja ja uskollisia vaimoilleen. Itsetuntoni on nyt jossain miinuksella, mutta onneksi työ, ystävät ja harrastukset pitävät elämäniloa yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä