Lapsi rääkyy keittiössä kuin syötävä koska puhelin on ketsupissa. On sanottu sataan kertaan ettei kännykkää ruokapöytään mutti vaan usko
Löydän tuijottamasta sylissään olevaa kännykkää samalla, kun käsi vie haarukkaa suuhun.Siinä sitten ruuat tippuu syliin ja juomalasit kaatuu! Stressaa jo huominen jouluateria :(
Kommentit (34)
No tuskin se puhelin ny ketsupista särkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä lasta voisi tietysti hiukan kasvattaa. Esim. Ottaa se puhelin loppuillaksi pois.
Jos otan pois, täällä lentelee ruokalautaset ja tuolit. Mies on pari kertaa uupuneena turvautunut tukkapöllyyn kun ei puhetta uskoo, ulvoo vain kuin riivattu rakkaiden peliensä perään. Ei kahdeksavuotiaan elämän pitäisi olla noin kiinni esineessä, joka ostettiin turvaksi koulumatkalle! :(
Ap
Olette molemmat vähäjärkisiä?
Pentu laitokseen ja vanhemmat perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan tänne kirjoittaa asiasta, niin ei vaan vahingossakaan joudu kasvattamaan lastaan. Siinähän rasittuu paitsi itse, niin lapsikin varmasti menee rikki, kun häneltä jotain kieltää ihan oikeasti.
Tää on trollaus. Ei kai kukaan noin tyhmä ja surkea kasvattaja ole oikeasti.
Teidän talouttanne johtaa lapsi. Ole kuitenkin armelias itsellesi, myös Suomea johtavat keskenkasvuiset lapset. Tosin kaaos ja sekasortohan siitä väistämättä seuraa, mutta tämä on nyt ajan henki.
Jos nyt ette saa otetta lapsesta ja jotain rajoja käytökseen niin miten luulette pärjäävänne hänen kanssaan kun hän on 13 v tai 15 v. ?
Parasta, että käytte jo ostamassa hänelle kaikki päihteet valmiiksi odottamaan tuota tulevaa puberteettia.
Kännykkä pois ja piiloon niin, että tuo äpäränne ei sitä omin avuin löydä. Ruokaa tarjoillaan vasta, kun sitä osataan syödä siististi. Jos kuolee nälkään ennen sitä niin oma häpeä. Ostatte korvatulpat itsellenne ja annatte pershedelmänne rääkyä kunnes ääni loppuu.
Avuttomia vanhempia nykyään kyllä.
Joulua on turha pilata huudolla ja riitelyllä jonkun puhelimen takia, jos ei tähän mennessä lapselta olla kännykkää pois kädestä saatu. Mutta heti ensi vuoden alusta voisitte alkaa kasvattamaan lasta ja vieroittaa hänet siitä luurista, niin varmaan on vuoden 2022 joulu jo ihan toisenlainen.
Niin vanhanaikaista ja huutomyrskyn aiheuttavaa kuin tämä onkin, niin suosittelen tällaiselle lapsen kohdalla remmiapelin tehokasta käyttöä. Jos se johtaa lastensuojeluilmoitukseen ja huostaanottoon, niin se on todennäköisesti vain hyväksi niin lapselle kuin vanhemmillekin. Kahdeksanvuotias ei saa missää olosuhteissa häiritä muuta perhettä tuntikaupalla.
Sano että pyyhkii ketsupit ennen kuin kaartaa autolla taas pihasta kylille.
Vierailija kirjoitti:
Alle neljävuotiaille noita ei kannattaisi vielä hankkia ollenkaan.
Ap:n lapsi onkin 18 v. amisviiksi-karvanoppa-toyota dx 1.6.
Lopettakaa jo. Tämä on trollaus ja haksahditte siihen niinkuin aina teette. Pässit.
Itse olet lapsesi kasvattanut
” sitä niität mitä kylvät”
Miksi sitten annat lapsen käyttää puhelinta ruokaillessa?
En yhtään ihmettele. Olen 41vuotias ja nykyään katson tv:täkin niin että olen samalla puhelimella. Päiväkahvia juon puhelinta selaillen. Ja aamulla olen silmät ristissä kun piti roikkua jossain Facen hupiryhmässä vaikka menin muka nukkumaan. Niskaan sattuu ja silmät on kuivat kuin sahara.
Matkapuhelin-riippuvuus ei ole mikään vitsi. Me ollaan orjia.