Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä valitusta! (Aatami etsii Eevaa)

Vierailija
07.04.2015 |

Jotkut täällä ovat tuohtuneet siitä, että naisilla tuossa ohjelmassa on sheivatut alapäät. Voin kertoa teille, että nykyaikana naiset nyt vaan huolehtivat ulkonäöstään enemmän ja siistivät alapääkarvoitustaan. On siis ihan luonnollista, että ohjelmassa esiintyvillä naisilla on posliini. Ja että henkilökohtaisesta siisteydestään huolehtii, se nyt on itsestäänselvyys jos esiintyy alasti televisiossa. En minä ainakaan halua katsella mitään ruokkoamattomia pehkoja. En ymmärrä miten tästä asiasta voi valittaa!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 05:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 05:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:12"]itse en ainakaan mitään karvasta munaa suuhun halua [/quote] Ei peniksessä kasva karvoja, urpo. [/quote] Urpo. Karvaa tulee munan mukana imettäessä ja karvavuori soittaa silmien edessä. Imettää kyrpäänne miehillä, minä en ainakaa baaria ime karvakullia. Yäks, miten voitte ajatelkavedes... Ette työtään ime karvapimppiä.

[/quote]

Pimpissä ei kasva karvoja vaan siinä ympärillä. Vaimollani on täysin luomu, olen kieltänyt ajelemasta jo vuosia sitten ja melkein jokapäivä nuolen. Luomu on jotenkin kiihottavempi...

[/quote]Sinä oletkin oikea mies, joka tietää, mistä sitä pitää nuolla. En usko, että kokenut mies on tietämätön siitä, että harva nainen kiihottuu, jos sitä karvaista aluetta lipoo. ne naiset tietty, joita ei ole kunnolla nuoleskeltu.:))))

Vierailija
22/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut vaivaannuttavaa katsoa sekä naisten että miesten ajeltuja alapäitä tuossa ohjelmassa. Karvojen kanssa eivät tulisi niin "naamalle". Minusta näteintä on joko luomukarvoitus tai sitten hieman siistitty. Paljas kananlihabroileri on ruma, niin miehellä kuin naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:12"]itse en ainakaan mitään karvasta munaa suuhun halua
[/quote]
Munassa ei kasva karvoja

Vierailija
24/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:24"]

Minusta on ollut vaivaannuttavaa katsoa sekä naisten että miesten ajeltuja alapäitä tuossa ohjelmassa. Karvojen kanssa eivät tulisi niin "naamalle". Minusta näteintä on joko luomukarvoitus tai sitten hieman siistitty. Paljas kananlihabroileri on ruma, niin miehellä kuin naisella.

[/quote]

No jos vaivaannuttaa katsoa, miksi helvetissä katsot? En tajua ihmisiä, jotka kääntävät itse tietylle kanavalla ja katsovat ohjelmaa vapaaehtoisesti, ja sitten valittavat kuinka on kamalaa ja vaivaannuttavaa katsoa. Älä sitten hyvä ihminen katso!

Vierailija
25/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin oli vähän karvaa miehilläkin.

Ja mitenkään asiaan ei vaikuta, että sponsori (Rfsu) mainostaa samalla uusia sheivaustuotteita...

Vierailija
26/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa just sanomaan samaa. Kyllä kai sitä nyt haluaa näyttää mahdollisimman hyvältä jos kaikki näkee...

Vierailija
27/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi se pienimunainen adonis !

Vierailija
28/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No posliini ei kyllä näytä hyvältä. Tai no makuasia tietysti...

Vierailija
29/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan mitään karvasta munaa suuhun halua

Vierailija
30/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini pimppiä ei noista kuvista paljon päässyt arvioimaan, mutta miesten kikkelin kokoa kylläkin. Oliko siltä intin jätkältä alapään lihas, siirtyny muuhun kroppaan ?

Vierailija
31/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritti, kun sen toisen miehen kikkeli oli aivan tummanruskea

Vierailija
32/34 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:12"]

itse en ainakaan mitään karvasta munaa suuhun halua

[/quote]

Ei kannatakaan ottaa karvasta, mulla on karvainen mutta makea...

Vierailija
33/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:07"]

Nyt eletään 2010-luvulla. Sheivausvälineet, sokeroinnit, laserit ym. ovat olemassa SYYSTÄ. Ei yksikään nainen halua pitää mitään rämemajavaa kun on mukavampia vaihtoehtoja. Puhumattakaan että niitä karvapehkoja joku haluaisi katsella!

[/quote] gynekologini on maininnut, että naisen alapääkarvoituksellakin on tarkoituksensa, se on suojakarvoitus, ettei reikään pääse pöpöjä, ei ne karvat sinne turhaan kasvane.  Tietysti jos naisella nyt on ihan mahdoton karvapöheikkö, niin miksei sitä nyt ihan sen takia voisi siistiä, ettei nyt ihan tursua alkkareiden lahkeiden suista ulos.:D 
[/quote]
Näinpä! En vaan jaksa ymmärtää millainen WT-pissis kokee tarpeelliseksi repiä karvoja pois herkiltä alueilta. Jopa pakolliseksi!

Vierailija
34/34 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:07"]

Nyt eletään 2010-luvulla. Sheivausvälineet, sokeroinnit, laserit ym. ovat olemassa SYYSTÄ. Ei yksikään nainen halua pitää mitään rämemajavaa kun on mukavampia vaihtoehtoja. Puhumattakaan että niitä karvapehkoja joku haluaisi katsella!

[/quote] gynekologini on maininnut, että naisen alapääkarvoituksellakin on tarkoituksensa, se on suojakarvoitus, ettei reikään pääse pöpöjä, ei ne karvat sinne turhaan kasvane.  Tietysti jos naisella nyt on ihan mahdoton karvapöheikkö, niin miksei sitä nyt ihan sen takia voisi siistiä, ettei nyt ihan tursua alkkareiden lahkeiden suista ulos.:D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi