Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Motivaatio opiskeluun pyöreä 0.

Vierailija
06.04.2015 |

Aloitin syksyllä amk:issa ja huonosti menee. Halusin ko kouluun ja tein valtavasti töitä sen eteen, että pääsisin sinne. No nyt sisällä ollaan ja opiskelu ei huvita yhtään. Ala on oikea, siitä ei siis ole kyse. En vain jaksa opiskella. En tiedä onko laiskuutta vai burn out stressistä mutta olen ihan loppu. Syksy oli raskas, sn pysynyt opiskelussa perässä ja olin paljon poissa koulusta, kun en ymmärtänyt, luovutin ja lähdin kotiin. Joulun jälkeen homma alkanut rullamaan mutta silti opiskelu ei kiinnosta. Miten saan itselleni opiskelumotivaatiota? Haluan valmistua mutta se ei ilmeisesti riitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Mies 29v" time="07.04.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:57"]

Ota vuos vapaata mee tekee paskaduunia esim puhelinmyyntiä ja siivousta. Sitte sopii miettiä että opiskelenko vai teenkö tätä about 40vuotta. Alkaa se motivaatio löytyy

Moni ihminen opiskelee siivoojaksi ammattiopistossa; töitä ei muuten saa, jos silloinkaan.

-Mies 29v-

Tämä on muuten ihan naurettavaa ylikoulutusta Suomessa. Kaikki kunnia töitä tekeville ihmisille mutta miksi ihmeessä siivojan työhön tarvitaan erillinen koulutus? Ja juu, olen kokeillut vahauskonetta, sen käyttö ei ole vaikeaa

Ei oppi ojaan kaada. Kannattaa opiskella mahdollisimman paljon kaikenlaista. Ei siitä mitään haittaa todellakaan oo.

Vierailija
22/23 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy opintopsykologin juttusilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ala on sinulle väärä, jos on tuollainen fiilis. Yrittäisin asemassasi päästä hetkeksi töihin jonnekin, jotta saisin puhtaalta pöydältä mietittyä mitä seuraavaksi.