Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä vietit ensimmäisen joulun jolloin et saanut yhtä ainoaa lahjaa

Vierailija
23.12.2021 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut sellaista joulua.

N53

Vierailija
22/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 vuotiaana.

Vierailija
24/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu olen saanut lahoja, olen 50.

Vierailija
25/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä käynyt niin, olen 33v.

Vierailija
26/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18. Kun täytin 18 niin vanhemmat ilmoitti että heidän vastuu loppu nyt. Sain sentään armollisesti asua kotona vielä yo-juhliin asti, mutta tehtiin jo selväksi etukäteen että sit pitää muuttaa.

Tuon 18v rajapyykin jälkeen en ole saanut yhtä ainoaa lahjaa tai mitään rahaa, tukea, tai apua. Sillä vanhemmat on sitä mieltä että 18v hoitakoon itse asiansa.

En myöskään saanut mennä enää kotiin (siis vanhempien) jouluksi sen jälkeen kun muutin pois opiskelemaan toiseen kaupunkiin.

Sanomattakin selvää että vanhemmat ei ole olleet kiinnostuneita minusta tai elämästäni, eikä varsinkaan lapsistani. Eivät soittele, tapaa, kyläile, eivät halua pitää yhteyttä.

Kaikki ei ole hyviä vanhempia.

Paljon ❤❤❤sulle

Vierailija
27/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v. tai 20v. enkä sen jälkeen oo saanukkaan kolmekymmeneen vuoteen joululahjoja. Kaksi joulua oli poikkeus joskus 15 vuotta sitten.

Yksin oon joulut aina.

Vierailija
28/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 4kk ikäinen.

Vierailija
29/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka joulu olen saanut lahoja, olen 50.

Samoin. Myöskään 8-kympppiset vanhempani eivät ole jääneet ilman lahjoja vielä ainoakaan jouluna.

Vierailija
30/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ikää, mutta jotain 14 ikäisenä ensimmäisen kerran kuljin jouluaattona pitkin katuja. Katselin ihmisten ikkunoista näkyvää joulua, paikasta seuraavaan autoilevia joulupukkeja. Pakkasta vähän ja lunta sateli hiljakseen. Lahjoja olen saanut joskus, kyllä.

Vierailija
31/31 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. Näin omasta toiveestani. En tarvi krääsää ja minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen. Yritän olla ekologinen, joten kauhistuttaa kaikki turhuus. Mieheäni vähän harmitti, ettei ostanut minulle mitään, mutta minua ei. En tiedä onko tänä vuonna ostanut minulle jotain, mutta en odota mitään. En kaipaa mitään. Minun jouluni tulee muusta kuin lahjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän