Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei ikinä ehdota tapaamista

Vierailija
06.04.2015 |

Nyt on pakko avautua kun olen tätä kiukkua kehitellyt sisälläni jo pari viikkoa. Olen muutaman kuukauden tapaillut erästä miestä. Kun tapaamme, mies vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, on sanonut pitävänsä minusta ja jos olen ollut lähdössä hänen luotaan, pyytää että jäisin vielä hetkeksi jne. Jos emme ole pariin päivään olleet tekemisissä, niin aloittaa keskustelun Facebookissa tai laittaa tekstaria. 

MUTTA! Ensimmäisiä treffejä lukuunottamatta kaikki tapaamisemme ovat tapahtuneet minun aloitteestani. Ensitreffeille mies pyysi minut, mutta sen jälkeen ei ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Suostuu kyllä aina mielellään kun minä sitä ehdotan. Viikko sitten päätin, että en ehdota hänelle tapaamista enää, nyt saa aloite tulla hänen puoleltaan. Eikä edelleenkään ole ehdottanut, vaikka tiedän kyllä että hänellä olisi aikaa. Kaikista omituisinta on se, että välillä vihjailee esim. FB-keskusteluissamme, että on yksin kotona ja tylsää jne, mutta sitten kun minä jatkan vihjailua ja yritän saada keskustelun johdatettua siihen että voisimme tavata, niin hän kääntääkin keskustelun aivan muuhun suuntaan. Välillä myös on tehnyt niin, että ei vastaa enää mitään ja sitten muutaman tunnin päästä aloittaa taas keskustelun eri aiheesta. Menee hermo! Mutta en luovuta, jos mies ei itse tajua nyt tapaamista ehdottaa niin sitten tämä oli kyllä tässä. 

Kiitos että sai avautua.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, tännehän on yön aikana tullut paljon keskustelua. Mutta noihin peräkammaripojan ajatuksiin sen verran, että en usko että mies olisi jotenkin ujo tai epävarma, koska hän ei kahden kesken ollessamme vaikuta yhtään sellaiselta. Lisäksi mies oli se, joka minua pyysi ensimmäisenä treffeille vaikka ei voinut tietää yhtään olenko kiinnostunut hänestä. Ei mielestäni vaikuta torjumista pelkäävän toiminnalta. 

Vierailija
2/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:25"]

Hah. Oon itse tollanen :D ollaan tapailtu jo vuosi, mutten edelleenkään en tunne palavaa halua olla joka hetki yhdessä. En oikeastaan ikävöi miestä koskaan,vaikka oltais viikko erossa, mutta sitten kun taas tavataan niin muistan että ai kun hän olikin mukavaa seuraa. En oikeastaan koskaan tee aloitetta että pyytäisin kylään,suostunut kyllä lähes poikkeuksetta kun hän sitä ehdottaa.. aina ei vaan jaksa kun ei sitä ikäväkään ole,niin saatan kans teeskennellä että poistun paikalta tai käännän keskustelun muuhun. Viihdyn itsekseni,en jaksa toista siinä kokoajan.. olen miettinyt itsekin että onkohan tämä kuitenkaa 'sitä oikeaa' kun on niin helppo olla erossakin,vaikka onkin sitten "ihan kiva" taas tavata... ja huomaan hänenkin tekevän noita typeriä testejä. Tiedän kuinka hän ikävissään kiemurtelee jo parin päivän päästä mutta ei ota yhteyttä vaan selkeästi odottaa että edes joskus teen aloitteen. Sitten ehkä viidennen päivän päästä jos ei ole muutakaan niin annan periksi ja teen sen alotteen ja hän on heti suunnilleen että 'joo!lähden samantien tulemaan', että melkeen takki päällä odottaa soittoa :D

[/quote]

Kuulostaa siltä että sua ei kiinnosta. Itse olen noin välinpitämätön jos ei vaan oikeasti haluta nähdä. Miten ihmeessä olet roikkunut tossa "suhteessa" jo vuoden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:59"]

Hitto, mä olen samanlaisessa tilanteessa. Avan täysin. Miten tämä voi olla mahdollista? "Suhde", kiinnostus ja yhteinen historia :)

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:45"]

Ihmisiä on erilaisia. Eihän kaikki naisetkaan tee koskaan mitään aloitetta toista kohtaan. Jos se mies viihtyy seurassasi niin mikä ongelma?

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Mutta tää mies kyseli esim. siitä kirjasta. Onhan se nyt vähän sellainen tekosyyn kuuloinen saada olla yhteyksissä. Niin jos kehtaa sitä kysyä ja toinen sanoo joo, niin millä lailla se sit kannattaa jättää siihen? Tätä ei ymmärrä nyt kyll. :D Miksei sit hae sitä kirjaa?? Tai jotain???

[/quote]

Ehkä hän on vähän samanlainen kuin minä, että arastelee sitä viimeisen askeleen ottamista? Eli ei yksinkertaisesti vain uskalla sanoa, että menisit hänen luokseen tai, että hän tulee sinne. Siksi sinulle rohkeampana jää vastuu siitä treffeille pyytämisestä. Mikään vihjailu ei sitten välttämättä toimi vaan pitää pyytää suoraan. Voisitte myös keskustella asiasta kahdestaan kun me täällä AV:lla ei tunneta teitä sen paremmin.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

Älä näsäviisastele siinä. Mä olen kerran kertonut fiiliksistäni enkä enää sitä tee. Silti sama homma jatkuu jollainlailla ja mua mies edelleen kiinnostaa... Tilanne on hankala sinänsä kyllä. Naisillakin on vaikeutensa, en mä ainakaan halua enää uudestaan kuulla, etttä ei tunne samoin (vaikka sitten tosiaan sama kiinnostus jatkunut) ja jos tulikin miehelle liian nopeeta niin mun psyyke ei kestä ilmaista mitään enempää enää uudestaan, jos ei tajua, että en mä antais sen siinä turhaa pyöriä huvin vuoksi vaan tykkään hänestä edelleen niin omapahan on menetyksensä. 

Puhuisin jos se ei siis pelottaisi, että mies ei vieläkään oo valmis ja taas katsoisi asialliseksi torjua mut. Mutta nyt alkaa siis hiipua tää homma, kun usko loppuu minulta.

[/quote]

Annan sinulle sitten sen vastauksen jonka haluatkin.

JÄTÄ SE!

Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset vaan on niin erilaisia, että niiden kanssa ei samat keinot auta kuin muiden kanssa?

Mikä tässä nyt siis niinkuin mättää kun kumpikin kerran viihtyy toistensa seurassa? Se, että joudut aina pyytämään sitä miestä johonkin? Pienet on ongelmat sullakin kun olet kerran sen aloitteen jo niin monesti tehnyt. Kyllä se mies osaa ei sanoa jos sitä ei kiinnosta. Juttujesi perusteella vain vaikuttaa siltä, että mies on samanlainen nynnerö naisten suhteen kuin minäkin, eikä saa sitä suoraa aloitetta tehtyä. Jos se on sinulle ongelma niin sitten ei varmaan kannata jatkaa.

- P21 (Peräkamaripoika)

[/quote]

En tiedä, kunpa olisikin (eikä vain ei-kiinnostunut), mutta se ei olisi ongelma, vaan se on ongelma, että mies jopa torjuu matkan varrella ja silti pitäisi jotenkin jatkaa jotain, en tiedä mitä. Se on kauheinta :( Miksei auta? Mulla ei ole kiirettä saada suhdetta, osaan olla yksinkin, että sikäli siedän tilannetta miehen kanssa. Koska mua kiinnostaa juuri_tämä_mies, ei muut, tietyn yhteisen historiamme takia, jota en nyt ala avata tässä. 

29

[/quote]

Vierailija
4/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, 

Minulla on aivan täysin samanlainen tilanne miehen kanssa kuin sinulla.

Tämä ei voi olla mahdollista. On todella erikoista enkä ole tottunut tuollaisiin ihmisiin. Tässä sitä kuitenkin roikutaan mukana kun toisesta välittää niin paljon. Ja tuo, että historiaa on meilläkin ennestään. Se vaan jotenkin  vahvistaa vielä enemmän sitä tykkäämistä. Muut eivät kiinnosta, ei sitten yhtään. Lirissä ollaan...ja kohta ihan lapasia. Tiedän, että järkevintä olisi unohtaa ja jatkaa matkaa, mutta kuinkas sen teet?

Vierailija
5/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:17"]

Pelaa niin selvästi, että sokeakin näkee. Älä mene mukaan hänen egonpönkitykseensä.

[/quote]

Miten "pelataan" niin selvästi että sokeakin näkee?

Miksi miehet egonpönkittelee? Mä en ymmärrä tuollaista pelaamista. Eikö sitä sitten voi sanoa  jos ei kiinnosta?

Vierailija
6/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 00:17"]

Pelaa niin selvästi, että sokeakin näkee. Älä mene mukaan hänen egonpönkitykseensä.

[/quote]

Miten "pelataan" niin selvästi että sokeakin näkee?

Miksi miehet egonpönkittelee? Mä en ymmärrä tuollaista pelaamista. Eikö sitä sitten voi sanoa  jos ei kiinnosta?

[/quote]

Minä en myöskään ymmärrä että mitä järkeä on käyttää aikaa ja vaivaa pitkiin keskusteluihin, jos kuitenkaan ei voisi vähempää kiinnostaa? 

Vierailija
7/58 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä haluaisin sanoa sinulle 21-vuotias poika (mies :) ), että käännä ujoutesi vahvuudeksesi. Eli sä olet naisia kunnioittava, arvostava muita miehiä "suurempi" mies, olkoonkin, että oot ujo, mutta naiset arvostavat heidän tunteitaan miettivää ja kunnioittavaa miestä 100 kertaa enemmän, kuin kuvailemiasi miehiä, joita tosiaan nimittää yhteinen tekijä, sika. 

Vau, millainen naisia kunnioittava mies oot. Siinä ei oo mitään hävettävää :) On naisen menetys jos tulis se "ei"! Ja löydät naisen, joka osaa arvostaa sinua. 

29

Vierailija
8/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne, tsemppiä!

Vierailija
9/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi lopettaa tuollainen. Hän ei ole kiinnostunut, jos ei saa aikaiseksi niin pientä asiaa kuin tapaamisen järkkääminen. Kunhan haluaa kasvattaa egoaan, kun huomaa sinun pitävän hänestä. Älä ole naiivi.

Vierailija
10/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:54"]

Eiköhän kannattaisi lopettaa tuollainen. Hän ei ole kiinnostunut, jos ei saa aikaiseksi niin pientä asiaa kuin tapaamisen järkkääminen. Kunhan haluaa kasvattaa egoaan, kun huomaa sinun pitävän hänestä. Älä ole naiivi.

[/quote]

No tämä oli minunkin ajatukseni ja olenkin jo tehnyt niin, että en itse ota mieheen yhteyttä. Mutta hän kuitenkin aina parin päivän jälkeen aloittaa keskustelun kanssani, joten en oikein tajua mikä pointti siinä on jos mies ei ole lainkaan kiinnostunut. -ap

Vierailija
11/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Miun mielestä vähän lapsellista.

Vierailija
12/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Olen myös tapaillut vastaavia tyyppejä. Kyllä sen sitten näki, kun tuli oikea vastaan, joka tosissaa oli kiinnostunut ja halusi nähdä. Vaikuttaa aika saamattomalta mieheltä tai sitten tosiaan "paremman puutteessa" suostuu tapaamisehdotuksiin, jos sillä hetkellä ei ole muuta meneillään. Älä enää edes vihjaile mitään vaan vastaile lyhyesti ja neutraalisti hänen viesteihinsä. Katso muuttuuko mikään.

Vierailija
13/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you, sama tilanne mulla. Ei noista helvetin miehistä ota kukaan selvää, ärsyttää!

Vierailija
14/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:54"]

[/quote]

No tämä oli minunkin ajatukseni ja olenkin jo tehnyt niin, että en itse ota mieheen yhteyttä. Mutta hän kuitenkin aina parin päivän jälkeen aloittaa keskustelun kanssani, joten en oikein tajua mikä pointti siinä on jos mies ei ole lainkaan kiinnostunut. -ap
[/quote]

Miksi hän ei ehdota tapaamista? Miksi? Hän on hirveän kiinnostunut sinusta mutta ei kykene muodostamaan muutamaa sanaa: voidaanko tavata tänään?

Älä jaksa olla lapsellinen.

Vierailija
15/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä jatkaa sen verran, että eilen mies vielä puhui että haluaisi lukea yhden kirjan jonka tietää minulla olevan. Vastasin siihen, että hän saa kyllä tulla hakemaan sen lainaan koska vain haluaa. Tämän jälkeen mies katosi Facebookista offlineen, ilmestyi tunnin päästä takaisin ja aloitti keskustelun ihan muusta aiheesta. Voi hemmetti kun ärsyttää!

Vierailija
16/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:58"]

Jaa. Miun mielestä vähän lapsellista.

[/quote]

Siis kenen osalta?

Vierailija
17/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia naisia on havaittu jotka eivat pysty edes keskusteluun, en oikein kykene kohtaamaan sita miesta, ja inttivat etta ei ikina tee aloitetta vaikka on kuinka paksussa rakkaudessa!! En kylla tehnyt kun en itse ollut! Itseasiassa varsin hairiintynyt.

Nyt onkin kiva istua kahvilassa joku ihan muu mielessa!

Tassa tapauksessa jaahan on Jo murrettu.

Vierailija
18/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muös sama juttu. Saakeli kun ärsyttää.. No se taitaa olla niin kuin sinkkuelämässä todettiin... "he's not that in to you"

Vierailija
19/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Oon itse tollanen :D ollaan tapailtu jo vuosi, mutten edelleenkään en tunne palavaa halua olla joka hetki yhdessä. En oikeastaan ikävöi miestä koskaan,vaikka oltais viikko erossa, mutta sitten kun taas tavataan niin muistan että ai kun hän olikin mukavaa seuraa. En oikeastaan koskaan tee aloitetta että pyytäisin kylään,suostunut kyllä lähes poikkeuksetta kun hän sitä ehdottaa.. aina ei vaan jaksa kun ei sitä ikäväkään ole,niin saatan kans teeskennellä että poistun paikalta tai käännän keskustelun muuhun. Viihdyn itsekseni,en jaksa toista siinä kokoajan.. olen miettinyt itsekin että onkohan tämä kuitenkaa 'sitä oikeaa' kun on niin helppo olla erossakin,vaikka onkin sitten "ihan kiva" taas tavata... ja huomaan hänenkin tekevän noita typeriä testejä. Tiedän kuinka hän ikävissään kiemurtelee jo parin päivän päästä mutta ei ota yhteyttä vaan selkeästi odottaa että edes joskus teen aloitteen. Sitten ehkä viidennen päivän päästä jos ei ole muutakaan niin annan periksi ja teen sen alotteen ja hän on heti suunnilleen että 'joo!lähden samantien tulemaan', että melkeen takki päällä odottaa soittoa :D

Vierailija
20/58 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa kauanko menee että hän ehottaa tapaamista. Älä missään nimessä itse sitä ehdota. Muuten juttele ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme