Taidanpa tänään aloittaa Harry Potterin kirjasarjan lukemisen
Hyvä tämä viimeinen leffa. Tyttärellä kaikki kirjat, niin ajattelin aloittaa leffan jälkeen ekasta kirjasta. Kannattaako?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:26"]
Vittu mitä paskaa
[/quote]
Vedä sitten vessa äläkä siinä ihmettele. Jotain kommenttia ketjun aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:16"]
Loistavaa fantasiaa!
Kerrankin fantasiakirjoissa on hyvä käännös, että nautin enemmän Jaana Kaparin suomennoksissa. Vaikka alkuperäinen tarinakin oli upeasti mietitty.
Itse tykkään eniten Azkabanin vangista, tarina alkaa synketä, politikointia enemmän. Se oli käännekohta ennen kuin leffoja olin katsonut. Meni selkäpiissä.
Äiti 42 v, suurin HP fani tässä perheessä.
[/quote]
Minunkin suosikkini on kolmonen. Leffana oli pettymys, mutta odotuksetkin olivat kovat. Toinen leffapettymys oli se, kun Puoliverisessä prinssissä ei selvitetty kunnolla Kalkaroksen osuutta. Hänen vanhaa kirjaansa eiikä ollenkaan niitä mielenlukuharjoituksia Potan kanssa, joissa paljastui hänen menneisyyttään.
Pottereista tulee jotenkin kummallisen kotoisa olo. Kun vahingossa eilen eksyi kanavalle oli kuin palaisi johonkin todella tuttuun ympäristöön ja tapaisi itselleen tärkeitä ihmisiä pitkästä aikaa. Mielenkiintoni ei ole missään vaiheessa laimennut. Jos julkaistaisiin kahdeksas osa, niin olisin aivan täpinöissäni.
Lue lue lue, kannattaa kyllä! N40
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:26"]
Vittu mitä paskaa
[/quote]Joskus mua oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä sitten EI olisi paskaa näiden mielestä, jotka joka ketjuun vaivautuvat kirjoittamaan tämän syvämietteisen, hienosti argumentoidun kommenttien helmen.