Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö erota jos..

Vierailija
06.04.2015 |

..tulevaisuuden suunnitelmat eivät kohtaa. Mies haluaisi esimerkiksi rauhanturvaajaksi. Ajatus siitä, että sitten joskus kun meillä olisi lapsia ja niiden isän hengen puolesta pitäisi pelätä vaikuttaa todella hirveältä. Tai ylipäätänsä ajatus siitä että mies olisi jossain kaukana ja minä täällä Suomessa on tuskastuttava. Muutakin erimielisyyttä on tulevaisuudesta, mutta tämä on nyt suurin "ongelma". Rakastan miestäni ja haluaisin yhteisen tulevaisuuden. Onko tämä sellainen asia jonka vuoksi eroaisitte? Tiedän että minun pitäisi tukea rakkaani unelmia, mutta kun pelkkä ajatuskin itkettää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en nyt eroaisi se ero tulisi sitten varmaan siinä vaiheessa kun tajuaa että mies ei ole mukana siinä arjen pyörityksessä.

Vierailija
2/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, riippuu siitä kauanko aikoo sitten olla rauhanturvaajana. Toki voi miehesi mieli muuttua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
5/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en eroaisi tuollaisen takia, eihän siellä rauhanturvaajana loputtoman kauaa olla. Mutta jos sinulle kerran oikeasti olisi tosi paha ajatella että mies on jonkun aikaa siitä pois, niin voihan se sinulle olla syy erota.

Vierailija
6/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mennä nyt, jos juttu kutkuttaa kun tulee takaisin niin siitä sitten lapsia tekemään.

Vierailija
7/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei mies lähde sinne nyt heti? Ainakin ennen lasten hankintaa sinne kannattaa lähteä. Ja siinä ainakin huomaatte että kestääkö suhteenne vai ei.

Vierailija
8/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi tuon takia, mutta en kyllä lapsia tekisi ennen kuin olisi palannut lopullisesti kotiin.

Vierailija
9/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee ne reissut ennen lasten tekoa, niin eihän tuossa ongelmaa ole. Suurempi ongelma tulee siitä, että riippuen palveluspaikasta, kokemus voi olla niin hyvä, että mies heittääkin useamman reissun! Helpottaa toki miehen palvelusta, jos suomessa on joku joka maksaa laskut ja pitää paikat kunnossa kun itse kaukana jossain. Kaksi reissua heittäneenä voin sanoa että silloinen suhde ei koskaan toipunut niistä poissaoloista. Jos olisi ollut lapsia, niin en olisi reissuun lähtenyt. Harmittaa paljon silloisen naisen menettäminen.... enemmin kuitenkin harmittaisi jos oisin luopunut unelmista ja jättänyt reissut heittämättä!

Vierailija
10/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:33"]Jos mies tekee ne reissut ennen lasten tekoa, niin eihän tuossa ongelmaa ole. Suurempi ongelma tulee siitä, että riippuen palveluspaikasta, kokemus voi olla niin hyvä, että mies heittääkin useamman reissun! Helpottaa toki miehen palvelusta, jos suomessa on joku joka maksaa laskut ja pitää paikat kunnossa kun itse kaukana jossain. Kaksi reissua heittäneenä voin sanoa että silloinen suhde ei koskaan toipunut niistä poissaoloista. Jos olisi ollut lapsia, niin en olisi reissuun lähtenyt. Harmittaa paljon silloisen naisen menettäminen.... enemmin kuitenkin harmittaisi jos oisin luopunut unelmista ja jättänyt reissut heittämättä!
[/quote]
Juuri tämä epävarmuus onkin kaikkein hirveintä. Meillä on molemmilla vielä opinnot kesken ja niiden jälkeen on suunnitellut lähtevänsä. Entä jos hän ihastuukin siihen työhön niin että lähtee vielä monta kertaa. Kun en millään jaksaisi olla aina se joka jää asemalle odottamaan kun toinen täyttää unelmiaan.
Ap

Vierailija
11/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
12/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pelkäisin mieheni, rakkaani puolesta. Ei ne lapset siinä mitään vaikuta.

Vierailija
13/13 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen, tuoko rauhanturvaajuus on ainoa syy? Paikkoja on monenlaisia, mutta yhtä hyvin rakkaasi voi kuolla liikenneonnettomuudessa. Pidätkö häntä siis pelkästään kotona? Kotihan on ihmiselle kaikista vaarallisin paikka, aivan todistetusti. Esimerkiksi tuo rauhanturvaajan pesti on sellainen, että jos on syyhy mennä, täytyy mennä. Itse ainakin alkaisin vihata naista, joka kieltäisi minua toteuttamasta vaikkapa ulkomaille suuntautuvia määräaikaisia haaveitani.