Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ei halua herätä aikaisin viikonloppuisin, ei alkanut harrastaa mitään

Vierailija
06.04.2015 |

11-vuotias poika ilmoitti joskus aiemmin, että kun kouluun joutuu heräämään joka aamu seitsemältä, niin hän ei viikonloppuisin nouse kellonsoittoon vapaaehtoisesti. On aina, jopa vauvana ollut illanvirkku ja aamuntorkku. Niinpä ei aloittanut mitään harrastusta. Tämä meille ihan fine, jokainen saa päättää itse.
Ihmettelenkin, miten muut lapset/nuoret jaksavat viikonloppuisin nousta harrastuksiin? Eikö kellään ole vaikeuksia tässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harrastukset viikolla. Ei tosiaan haluta kukaan herätä viikonloppuna aikaisin.

Vierailija
2/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vuorokausirytmi vaan on semmonen. Mä olin jo nuorena semmonen että menin aina vapaaehtoisesti ajoissa nukkumaan ja usein heräsin ennen kellonsoittoa. Viikonloppuisinkin monesti heräsin ensimmäisenä meidän perheestä. Nykyäänkään en tarvitsisi edes herätystä töihin lähtöön, varmuuden vuoksi se tulee kuitenkin laitettua. Sisko taas on ihan päinvastainen, torkuttaa pitkään ja aina tekee tiukkaa nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 21:55"]Meillä on harrastukset viikolla. Ei tosiaan haluta kukaan herätä viikonloppuna aikaisin.
[/quote]
No ei meilläkään. Itse nautin viikonlopuista, kun ei tarvitse herätä. Olisi käsittämätöntä kuskata lasta kahdeksaksi johonkin halliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän