Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; sekalaisia mietteitä

28.03.2015 |

Soitin tuossa äsken siskolle, joka on kohta menossa naimisiin. Silloin kun siskoni ei ole meikissä, huomaan kasvoissamme joitakin samoja piirteitä. Tärkein tai hauskin yhtäläisyys on kuitenkin mielestäni se, että siskoni sössöttää eläimille samalla tavalla kuin minä; vähän samanlaisella äänellä ja keksii samankaltaisia lauseita ja nimityksiä. Mietin että tekeeköhän siskoni samalla tavalla myös miehelleen vai herättääkö mies ylipäänsä sellaisia tunteita? Itse ainakin mielessäni sössöttelen usein kiinnostaville naisille ja joskus saatan havahtua siihen, että puhun jollekin holhoavalla äänellä enkä itse tajua sitä heti. Vasta minulla oli sellainen tilanne, että luonani oli semmoinen nainen, jolle olisi hyvinkin voinut sössötellä, koska hän näytti viattomalta ja sellaiselta, mistä englannissa käytetään kai sanaa "unassuming", mutta valitettavasti hän käyttäytyi kuin olisi omistanut asuntoni ja se sitten särki sydäntäni ja jouduin kuitenkin sisimmässäni surren puhumaan hänelle asiakaspalvelumaisella holhousäänellä ja asiakaspalveluuteni oli suorastaan ylilyötyä hänen olotilaansa ja käytökseensä nähden, mutta halusin kai pelastautua vielä vuosien jälkeenkin vaivaavilta itseinhon- ja kritiikin tunteilta, jotka tuntuvat vain kasaantuvan toisten päälle eivätkä ikinä täysin häviä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa nyt heti perään, että en tarkoittanut lähettää tuota tekstiä. Näpsäisin vahingossa lähetys-nappia ja tuo teksti tuli kirjoitettua tunteja sitten, mutta jäi roikkumaan ja poistin sivuja ja sitten vahingossa klikkasin lähetystä.

-Mies 29v-

Vierailija
2/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien olet kirjoittanut mobiililla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin että jotenkin viimeistelemätön vaikutelma tekstiksesi.
Ja allekirjoitus puuttui.
Mutta ei haittaa, ihan hyvä pohdinta.

Vierailija
4/4 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan exäni?